Prestashop Modules by StorePrestaModules - SPM

RTR BAJA 5SC 2013

Art. nr.: HPI109964
Likutis: Nėra sandėlyje
Gamintojas: HPI

1 249,00 €

Šią prekę galite rasti:

HPI RTR Baja 5 SC

Galvojate, jog čia ta pati RTR Baja 5 T? Deja. Tai nemažai skirtumų turintys modeliai. Pirma, tai visai kitokia geometrija, dėl ko modelis yra labai stabilus. Sužemintas svorio centras, prideda dar daugiau stabilumo. Čia ir padorus ratai, galintys generuoti didelį sukibimą. Komponentų išdėstymas labai panašus ar net toks pats. Taigi turime tą pačią bazę, tik su žemesniu svoriu centru ir pakeista pakabos geometrija - rezultatas iš ties geras. Maksimalus greitis 70 km/h nėra įspūdingas ir vidutinio lygio 1/8 ar net 1/10 laisvai galėtų aplenkti tokį modelį, tačiau realiai lėkti tokių greičiu su šiuo modeliu yra kur kas smagiau. Vis dėl to dydis savo priduoda ir tie 70 km/h atrodo kaip visi 100 km/h.

Po kėbulu viskas mums jau iki kaulo žinoma. Tačiau klausimas kyla kodėl šis modelis yra keliais šimtai brangesnis už Baja 5T? O todėl, kad čia daugiau dalių, mes turime apsauginius šonus, visas dugnas yra apsaugotas plastmasinėmis dalimis, minkštesnės sudėties padangos, aptakesnis ir dar platesnis kėbulas, bamperiai tiek priekyje tiek gale, žvakės nuo smūgio apsauga bei galinius purvasargius J. Tik va galinis spoileris kaip ir neįeina į komplektaciją, tačiau atskirai už atitinkamą kainą jį galima visuomet nusipirkti.

Viso šio gėrio dėka, modelis yra atsparesnis visomis prasmėmis už savo pirmtakus. Tik va svoris nedžiugina, tačiau iš kitos pusės turime didelį stabilumą. Taigi tokį modelį rekomenduočiau naujokui, kuris gali išleisti nemažai pinigėlių tokiam modeliui.

Dauguma klausia kodėl 2WD, o ne 4WD. Teigia, kad 4WD geriau, greičiau ir stabiliau. Aš tokiems žmonėms pasakau trumpai ir aiškiai: 4WD daugiau sumontuotų dalių – daugiau lūžtančių dalių; niekad 4WD dėl didelio savo svorio nebus greitesnis už 2WD; stabilumas – kaip sureguliuosi važiuoklę tokį stabilumą ir turėsi; Baltijos šalyse vyksta varžybos kur varžosi modeliai tik su 2WD; 2WD vairuoti yra kur kas smagiau bei linksmiau.

Tad perkant 2WD modelį ne tik sutaupoma dar tiek pat, kiek kainuoja antras toks modelis, bet ir gaunama kur kas daugiau privilegijų nei perkant 4WD.

Verta paminėti, kad šioje versijoje naudojamas jau 26cc variklis, tačiau duslintuvas ta pati „dėžutė“. Sankaba 8000 sūkių, galingi tiek vairų, tiek greičio servo mechanizmai. Trumpai reziumuojant, mano nuomone, geriausias pasirinkimas renkantis naujokui tarp visų Bajų.