RTR BAJA 5T BLACK

Art. nr.: HPI110185
Likutis: 1 vnt.
Gamintojas: HPI

999,00 €

-250,00 €

1 249,00 €

Šią prekę galite rasti:

HPI RTR Baja 5 T

Dar vienas vienas benzinu varomas monstras. Daugumai atrodo, kad šis modelis yra didesnis už savo kolegas, tačiau vizualiai tą didumą priduodą tik kėbulas. Plotis bei ilgis nesiskiria nuo prieš tai dviejų bajų. Be skirtingo kėbulo čia ir kitokie ratai. Aplamai modelis yra sukurtas remiantis valstybėje už Atlanto vandenyno (JAV) vykstančiose varžybose, kur lenktyniaujama tokio tipo tikromis mašinomis. Jei žiūrėtume iš techninės pusės čia slypi kur kas daugiau neigiamų pusių nei teigiamų, lyginant su Baja 5B ar Baja 5B SS. O todėl, kad čia aukštesnis svorio centras, ko pasakoje modelis dažniau gulės apsivertęs aukštyn ratais, galinės padangos žymiai siauresnės, kas nesuteiks maksimalaus sukibimo, bei trapus kėbulas, kuris kainuoja iš ties nemažus pinigus. Nepamirškime, kad ir didesnis svoris.

Bet neskaitant visų šių trūkumų, su šiuo modeliu važinėtis laukais yra kur kas smagiau nei su prieš tai dviem esančiais modeliais. O todėl, kad posūkį įveikti pasvirus ant dviejų šoninių ratų yra kur kas smagiau. Kėbulas nors ir lūžtantis, tačiau jis apsaugo kur kas daugiau dalių, storas priekinis bamperis apsaugos ne tik priekines šakes, bet ir pati dugną. Aplamai šis modelis nėra sukurtas varžyboms, jis sukurtas suteikti maksimalius įspūdžius „draskant“ jį laukais ar dar velnias žino kur.

Po „kapotu“ t.y. kėbulu slypi ta pati RTR versijos Baja 5B – viskas identiška. Tas pats variklis, duslintuvas, kuro bakas ir t.t. Kaip ir minėjau anksčiau skiriasi tik kėbulas ir ratai.

Jei manęs asmeniškai paklaustumėt ką rinkčiausi lengvam „bashui“ (pasivažinėjimui ) tai rinkčiausi būtent šį variantą. Jis atrodo kur kas įspūdingiau, vairuojasi tikrai smagiau, o ir dėl išvardintų trūkumų jis yra kur kas smagiau nei buggy tipo Bajos.

Žiūrint iš lenktinės pusės – nieko gero. Neteko matyti, kad koks rimtas vairuotojas ją valdytų RC trasoje. Galbūt teisingos rankos ir sugebėtų su šiuo modelių pasiekti gerų rezultatų, bet dar to teks palaukti.

Kažko naujo apie šį modelį nelabai ir pasakysiu, kadangi jis „identiškas“ kitoms bajoms.

Informacija tinkanti visoms bajoms: Asmeniškai siekiant rezultatų teko į bajos kuro baką pilti 110 okatanų skaičių turinti benziną. Rezultatas iš ties neblogas, bet tokių pinigų už kurą varžyboms leisti tiesiog neapsimoka. Aš rekomenduoju pilti 95, ką rekomenduoja ir pats gamintojas. 98 irgi neblogai, bet remiantis instrukcijomis vis dėl reiktų 95 benzino - instrukcijos sukurtos ne veltui.

Vėl gi šių modelių variklius reiktų saugoti nuo bet kokio purvo patekimo į juos. Net nedidelis kiekis dulkių nepataisomai sugadina variklio grupę, o ji patikėkite, kainuoja. Reikia būti atsargiems keičiant žvakę, kad pro plyšį neįkristų joks purvas bei reguliariai keisti oro filtrą, nepamirštant jo sutepti specialiu tepalu.

Visiems benzininiams modelių varikliams būtina atlikti įvėžinimą, liaudiškai vadinama abkatkę. Daroma labai paprastai: išdeginamas 1 – 2 pilni kuro bakai ant laisvų sūkių ir vienas pilnas bakas važinėjant nuspaudus iki pusės greičio rankenėlę. O tada pirmyn iki maksimalios variklio galios.

Tiems kam maža esamo variklio galingumo – ne bėda. Rinkoje yra kur kas galingesni varikliai, kurių galia siekia net 18AG (šiuo atveju turime vos daugiau nei 4AG). Tad patys galite įsivaizduoti kaip toks galingas variklis greit sunaikins padangas, tačiau tai atrodo iš ties įspūdingai. Modelis kyla piestu vos pradėjus važiuoti, kiti įsigudrina su atitinkamomis padangomis net išarti lauką ar nušienauti veją. Tad investavus į atitinkamus komponentus galima turėtį „žvėrį“ savo kieme. Tik atminkite, kad be variklio reiktų pasikeisti ir pusašius, sankaba, padangas, servo mechanizmus ir kitas svarbias dalis, kitu atveju galingas variklis tiesiog jas sulaužys.

Visi modeliai komplektuojami kartu su 2,4GHz radijo sistema t.y. siųstuvu bei imtuvu. Apie šios sistemos privalumus jau žinote iš 1 lygio. Patarimas būtų toks, kad reiktų pasižiūrėti ar veikia „FailSafe“ sistema, nes tikrai nesinorėtų, dingus ryšiui, nevaldyti tokio modelio. Maksimalus rekomenduodamas valdymo atstumas būtų apie 100 – 150 metrų. Toliau tiesiog pavojinga, bet įmanoma.

Papildomai reikės:

Dvitakčiams varikliams skirto tepalo

Benzino (95 ar 98)