Prestashop Modules by StorePrestaModules - SPM

RTR E-FIRESTORM 10T

Art. nr.: HPI105845
Likutis: Nėra sandėlyje
Gamintojas: HPI

249,00 €

Šią prekę galite rasti:

HOBBYSHOP OZAS (Vilnius) - 1 vnt. HOBBYSHOP AKROPOLIS (Šiauliai) - 1 vnt.

HPI RTR E-Firestorm 10T

Tai turbūt vienas iš tų modelių, kuris neturi sau konkurentų, bent jau HS lentynose. O viskas dėl to, kad tai 2WD (dviejų galinių varomas) truggy tipo modelis. Nors jis ir nepasižymi itin dideliu greičiu ar kažkokiomis kitomis ypatingomis savybėmis jis vis vien yra labai rimtas modelis už sumokamus pinigus. Nors ir daug kam kelia įtarimų, kaip 2WD gali būti geriau nei visi varantis ratai, tačiau taip yra (žinoma, ne varžybose).

Kalbant apie patį modelį, tai jau daugelį metų nesikeičianti važiuoklė (keičiasi tik kėbulo spalva) užsitikrinusi sau gerą vardą. Pirma, tai turbūt labiausiai naujokų pamėgtas modelis dėl nedidelės kainos, atsparumo ir pilnos komplektacijos. Modelis taip pat yra gan greitas, nesunkiai pasiekia 50 km/h maksimalų greitį ir yra gan lengvai valdomas. Žinoma, čia nerasime daugybės reguliavimų, kaip brangesniuose modeliuose, tačiau čia jų ir nereikia, kadangi naujokui iki jų dar šimtas metų. Svarbu, kad modelis važiuoja ir tenkina pirkėjo poreikius.

Po dangčiu slepiasi visiems jau žinoma šepetelinė sistema - Firebolt 15T variklis ir SC15WP greičio reguliatorius. Šie abu komponentai tarpusavyje labai dera ir puikiai veikia. Nereiktų pamiršti, kad norint įdėti greitesnį variklį (turintį mažiau nei 15 vijų) teks kartu keistis ir greičio reguliatorių, kadangi šis jau nepalaikis galingesnio variklio. Aplamai greičio reguliatorius dirba su maksimaliai galingu varikliu, koks gali būti naudojamas ir palaikomas.

Po tuo pačiu dangčiu slepiasi ir 8,4V 2000 mAh talpos akumuliatorius. Gaila, tačiau jis ne LiPo, o NiMh. Čia įdėtas viena cėle daugiau turintis NiMh akumuliatorius nei būna paprastai. Tas modeliui suteikia didesnį greitį. Tačiau dėl mažos talpos, važiavimo laikas nėra didelis - iki 10 minučių. Tad rekomenduočiau pagalvoti apie LiPo didesnės talpos akumuliatorių. Nusipirkus Lipo akumuliatorių mes įtampos skirtumo tarp komplektacijoje esančio NiMh neturėsime, kadangi pilnai įkrauto LiPo akumuliatoriaus įtampa siekia 8,4V - lygiai tiek pat, kiek pilnai įkrautas 7 cėlių NiMh akumuliatorius esantis komplektacijoje. Tačiau jei įsigysime 6 cėlių NiMh akumuliatorių, kurio įtampa jau bus 7,2V - turėsime mažesnį maksimalų modelio greitį. O gauti didesnės talpos ir 7 cėlių NiMh akumuliatorių bus sunku ne tik pas mus (neturime tokio) bet ir aplamai Lietuvoje. Nusipirkus papildomą LiPo akumuliatorių nepamirštame ir apie įkroviklį, kadangi senasis neskirtas įkrauti LiPo akumuliatorius.

Šis modelis turbūt pasižymi viena iš geriausių komplektacijų. Važiavimui turime visko ko reikia, net tuos pačias AA tipo baterijas į siųstuvą, tad pirkėjui bei Jums patiems nereiks sukti galvos dėl papildomai komplektuojamų dalykų. Dėl tokio patogumo ir tikrai geros komplektacijos modelis yra vienas iš labiausiai perkamų.

Tikrai nereiks jaudintis dėl varvančių tepalinių amortizatorių ar tepalo bėgančio iš diferencialo. Su šitais mazgais pas modeli viskas tvarkoje - jie tikrai kokybiški ir net puikiai funkcionuojantys, net ne pas visus PRO lygio modelius amortizatoriai veikia ne taip gerai, kaip pas šį modelį.

Kalbant apie smūgius ir važiuoklės lūžius - važiuoklės priekis suprojektuotas taip, kad tiesioginio smūgio metu, priekiniai ratai bei pakaba tarsi suamortizuoja. Jei išsipakuotumėte naują tokį modelį ir priglaudus jo priekinius ratus prie sienos, palengva stumtumėte į priekį - pamatysite, kaip priekiniai ratai sulenda į modelio vidų, tai visa smūgio energija perduodama į amortizatorius, kurie yra pajėgus visą tai sugerti. Tad priekinė pakaba yra iš ties labai atspari. Gal net gi labiau kenčia galinė pakaba nuo smūgių, kadangi galinių šakių pardavimas yra didesnis nei priekinių J

Iš kitos pusės, šis modelis kone atspariausias drėgmei. Na nebent greičio reguliatorius bijo pilno vandens užpylimo. Tačiau šlapias gruntas, šlapia žolė ar didesnė bala tikrai jam nebaisios. Gal tik guoliai greičiau aprūdija ir juos tenka keisti naujais. Kiek teko matyti žmonių būtent tokius modelius, tiek taisyme, tiek gyvai - patikėkite Jus dar neįsivaizduojate per kur jie važinėja. Teko matyti, kai gamyklinės komplektacijos lygiai toks pats modelis (niekas nesandarinta) buvo pilnai panėręs į balą - kyšojo tik antena. Modelis savo eiga ir išvažiavo iš tos balos. Žinoma po tokio niurktelėjimo modelio savininkas iškarto viską atjungė ir džiovino. Tačiau vėliau, kai viskas išdžiūvo - modelis toliau lenktyniavo.

Eksploatacija turbūt taipogi viena iš pigiausių, jei lyginsime su kitais HPI modeliais. Dalys tikrai nėra brangios, o geriausia tai, kad yra galimybė modelį greitinti turbūt iki kone 130 km/h. O tiksliau nereiks pirktis apart elektroninės įrangos kitų sustiprintų dalių, kaip stipresni pusašiai ir t.t. Kadangi HPI Firesormt 10T Flux su lygiai tokiomis pačiomis dalimis išvysto 123 km/h maksimalų greitį.

Smarkiausiai dylančios dalys: galinės padangos. Ypač jei braižomos saulutės ar važinėjama ant kietos dangos. Standartinės padangos visur sukimba iš ties gerai, ir nesvarbu ar tai žvyras, smėlis ar molis. Jei siekiama didesnių greičių nei 100 km/h siūlau naudoti tokias pat padangas, kadangi jos yra kietos sudėties ir nesipus kaip baronkos esant dideliam greičiui. Apie priekines padangas galima aplamai pamiršti, jų dilimas minimalus - užteks iki modelio gyvavimo pabaigos.

Pabaigai, tai tikrai geriausias modelis už tokias pradines investicijas. Svarbiausia, kad su laiku tos investicijos nedidėja, o modelis savo darbą atlieką puikiai. Be viso šito, šis modelis vis galva aukščiau už visus LRP S10 Blast, nekalbu jau apie Maverick. Naujokui, ieškančiam pirmo savo modelio - IDEALUS variantas, patikėkite kito geresnio vargu ar berasite.

Pasikeitus į reikiamą variklį - modelis pilnai gali dalyvauti varžybose 1/10 electric beginner klasėje bei ten sudaryti rimtą konkurenciją.

 

Papildomai reikės:

 Komplekte viskas yra

 

Priedai

Varikliai ir jų dalys Ratai ir padangos Amortizatoriai ir traukės Dantračiai Kėbulai ir jų dalys Pakaba Velenai ir pavaros Varžtai ir veržlės Tepalai ir chemija Vairo mechanizmas Įrankiai Įkrovikliai ir baterijos Radio įranga Elektronika Guoliai