Prestashop Modules by StorePrestaModules - SPM

RTR SAVAGE XS FLUX

Art. nr.: HPI106571
Likutis: Nėra sandėlyje
Gamintojas: HPI

399,00 €

Šią prekę galite rasti:

HOBBYSHOP AKROPOLIS (Klaipėda) - 1 vnt.

HPI RTR Savage XS

Greičiausias ir galingiausias tokio tipo modelis. Nereiktų jo labai nuvertinti dėl mažesnio mastelio, kuris yra 1/10. Aš netgi atvirkščiai teigčiau, kad šio modelio mastelis jam suteikia didžiulį privalumą. Visu pirma, šis modelis yra vienas iš tvirčiausių ir sunkiausiai sulaužomu - išbandyta paties. Tai turbūt ir greičiausias keturiais ratais varomas tokio mastelio modelis HS lentynose. Stabilumas gal ir nedidžiausias, tačiau jo užtenka norint modelį kontroliuoti tokiu maksimaliu greičiu.

Drąsiai galiu teigti, kad tai vienas iš rimčiausiu ir labiausiai laisvalaikiui pritaikytas modeliu. Neužima daug vietos, galingas, greitas, gerai atrodantis, dalys pigios - ko dar reikia?

Kalbant apie pačią elektronika, variklis ir greičio reguliatorius montuojami iš ties geri. Kadangi yra galimybe naudoti tiek 2S (7,4V), tiek 3S (11,1V) LiPo akumuliatorius. Pradedantiesiems visuomet siūlau modelį komplektuotis su talpesniu 2S LiPo akumuliatoriumi. Vien tam, kad pramokti važiuoti bei suprasti kas čia per daiktas. Su 2S LiPo akumuliatoriumi šio modelio maksimalus greitis bus iki 70 km/h - naujokui tikrai per akis. Juolab, kad išmokęs valdyti visad sugrįš galingesnio akumuliatoriaus, padangų, dalių ar dar ką nors kitko. 3S LiPo akumuliatorius iš šio modelio paverčia žvėrį. Modelis persisuka aplink atbulinę savo ašį vos paspaudus greičio gaiduką. Maksimalus greitis siekia kiek daugiau nei 100 km/h. O ir lekiant tokiu greičiu modelis nori kilti į orą.

Naudojant savo asmeniniams tikslams lygiai tokį pat modelį, tik su žymiai galingesne sistema, man pavyko pasiekti 129 km/h greitį. Modelis kildavo į orą lekiant tokiu greičiu, suvaldyti buvo gan sudėtinga. Pakeitus padangas, sužeminus modelį ir įdėjus į jį giroskopą - situacija pasikeitė. Teko lenktyniauti net su tikromis sportinėmis mašinomis. Patikėkite, jos neturėjo nei menkiausios galimybės trumposiose atkarpose aplenkti šį žvėriuką. Maksimalus greitis buvo pasiekiamas per 4 sekundes, likdavo tik stebėti, kaip mašina apsidūmijus bando vytis modelį. Didesnio greičio jau nelabai pavyktų iš jo ir ištraukti - modelis per aukštas ir neturi aerodinaminių savybių, kurios spaustu modelio ratus prie žemės.

Lekiant tokiais greičiais, modelis ne tik vartėsi, kilo į orą ir leidosi ant asfalto, šokinėjo per tramplynus ir važiavo per viską, ką tik galima buvo pervažiuoti - niekas nelūžo. Labiausiai kenčia kėbulas, na ir viena vairų traukė buvo pamesta po bent keliasdešimt kūlversčių vienu metu. Stebint ir parduotuvėse šio modelio parduodamų dalių analizę, galiu pasakyti tik tiek, kad dalių parduodama labai ne daug, o ir tos kurios parduodamos, greičiausiai keičiamos vien dėl to, kad sudilo senosios.

Kiek teko pastebėti dažniausiai šiame modelyje nuo didelių apkrovų išsidaužo pin‘ai bei diferencialų ar tiltų jungimai. Tačiau tas išsidaužimas atsitinka ne nuo vieno ar dviejų važiavimų, o turbūt nuo 50 ar 60 pilnų akumuliatoriaus iškrovimų. Nusipirkus sustiprintus pin‘us bei jungimo movas, manau galima būtų ištempti be šių dalių keitimo iki 150 važiavimų. Tačiau dažniausiai jau pats pirkėjas šių daiktų paprašo, kadangi modeliavimas jį įtraukia tiek, kad jis pats ima domėtis apie savo modelį, ieško būdų kaip jį pagreitinti, ar patobulinti.

Visi dantračiai metaliniai - jokios plastmasės. Montuojama praslystanti sankaba, gal ir ne veltui, kadangi galia perduodama į ratus iš ties labai didelė, tad dalis jos starto metu sumažinama, siekiant tausoti modelį. Siekiant paaštrinti modelio valdymą - sankaba užblokuojame priverždami spyruoklę. Vėl gi instrukcijoje yra parodyta kaip tai daroma.

Modelio komplektacija nėra pilna - iki pilnos laimės truks įkroviklio ir akumuliatoriaus. Ypač svarbu parinkti tinkamą akumuliatorių, kadangi kitu atveju akumuliatorius gali išsipūsti ar net užsidegti. Svarbiausia atkreipti dėmesį į akumuliatoriaus srovės atidavimo rodiklį C. Šis turi būti nemažesnis nei 40C. Taipogi šiam modeliui netinka nei vienas akumuliatorius kuris naudoja „Tamya“ (baltos spalvos) jungtį - ji tiesiog neatlaikys ir išsilydįs. Modelis naudoja „T“ formos (raudonos spalvos) jungtį, kuri yra pajėgi per save praleisti 40A srovę.

Kad šiek tiek suprastumėte, kas yra 40A srovė - su tokia srove galima virinti metalą vienas su kitu, arba jį lydyti. Tad nenuostabu, kai akumuliatorius užtrumpinamas iškart nusvyla jo laidai ar jungtis.

Įkroviklį reikėtų rekomenduoti bent jau kompiuterizuota, o ne sieninį. Nes įkrovinėti akumuliatorių per naktį labai jau ilgai užtrunka. Tuo labiau, kad palikti įkrovimo procesą be priežiūros net negalima - kitu atveju ir namai parūkti gali. Puikiai tinka Team Orion 405 ar 406, LRP Element Pro, ar net LRP Quadro PRO 3. Nepamirštam pasiūlyti ugniai atsparų LiPo maišelį.

Apibendrinimui, šis modelis neturi sau lygių - viskuo pranoksta kitus, net ir kitų gamintojų panašius modelius. Pinigėliai, kaip už tokį modelį tikrai nėra didžiuliai, o ir nekils problemų su lūžiais ar kitais gedimais - liks tik džiaugtis. Tinka tiek naujokui, tiek pažengusiam ir tam pačiam profesionalui - visi suras būdų kaip modelį panaudoti savo reikmėms.

Papildomai reikės:

2S ar 3S LiPo akumuliatoriaus (minimaliai bent 40C)

Įkroviklio (pageidautina kompiuterizuotas)

 

YPATYBĖS:
Ilgis: 360 mm
Plotis: 280mm
Ratų bazė: 225mm
Varomi ratai: 4WD (visi)

Priedai

Ratai ir padangos Kėbulai ir jų dalys Amortizatoriai ir traukės Dantračiai Velenai ir pavaros Varžtai ir veržlės Tepalai ir chemija Įrankiai Įkrovikliai ir baterijos Radio įranga Pakaba Vairo mechanizmas Elektronika Varikliai ir jų dalys Guoliai