RTR FIRESTORM 10T

Art. nr.: HPI105866
Likutis: Nėra sandėlyje
Gamintojas: HPI

279,00 €

Šią prekę galite rasti:

RTR Firestorm 10T 2.4

Tai turbūt pats smagiausias HPI turimas modelis. Kitas labai didžiulis šio modelio privalumas tas, kad jis nekainuoja nė 250 eurų ir yra vienas iš pigiausių modelių - ne žaislų. Aplamai tai tas modelis, kuris turėtų būti pirkėjams siūlomas vienas iš pirmųjų, kuris turėtų pardavimų dešimtuke būti pirmas. O viskas dėl to, kad čia labai lengvai prižiūrimas, reguliuojamas ir smagiai valdomas modelis. Atrodytų, kad du varomi ratai minusas, tačiau aš šio modelio su visais varomais ratais įsivaizduoti negaliu.

Ant asfalto kyla piestu ir važiuoja juo iki 50 metrų. Maksimalus greitis beveik 100 km/h. Puiki dinamika ir valdymo charakteristikos. Ko dar reikia?

Kalbant apie pačią važiuoklę, čia jau kaip ir įprasta HPI per ilgus metus atidirbo technika ir šiai dienai tai labai sunkiai sulaužomas modelis. Truggy tipo važiuoklė iš ties pasižymi dideliu stabilumu, tad modelis posūkiuose tikrai nevirs. Dėl galinių varomų ratų išpiešti saulutę dar nebuvo taip lengva - tiesiog susuki vairą ir gazas iki dugno (tuo metu variklio garsas net mielas ausiai).

Variklis čia ir ne iš prasčiausiu. Visi 3,0 kūbiniai centimetrai. Ant tokio lengvo modeliuko, čia stovi iš ties galingas variklis. Galingumas apie 2,1 AG ir tai vienas iš tu modelių, kur galios santykis yra didesnis už modelio svorį. Modelio svoris yra apie 2040 gramų. Tokį santykį galima rasti tik profesionaliuose modeliuose, kurių kaina viršija 1000 eurų. Tad tiems, kas ieško greito ir galingo modelio, jau žinote ką siūlyti.

Kalbant apie patį variklį, jis naudojamas dauguma HPI modelių ir savo vardą užsitarnavęs. Geriausia dalis ta, kad jis labai , labai lengvai reguliuojamas. Turbūt vienas iš lengviausiai besireguliuojančių variklių. Kadangi modelis lengvas, o ir galingas variklis apie gesimus judant iš vietos galima pamiršti. Variklis varo modelį net ir užsisiurbęs per daug kuro.

Prie viso šio gėrio čia montuojamas kaip jau ir priklauso metalinis - aliumininis duslintuvas. Kuo jis geresnis už plastmasinį, manau jau rašyti nereikia - puikiai patys žinote.

Gal tik šioks toks minusėlis, kuris nutinka modelį stipriai „prievartaujant“ tai, jog sankaba prispaudžiama ne atskirų spyruoklių, bet vienos ilgos. Bėda ta, kad kartais ji nutrunka, arba sankabai sudilus, spyruoklė pradeda trintis į patį varpelį. Tada jau tenka keisti ne tik spyruoklę, kulokėlius, bet ir varpelį.

Šio modelio eksploatavimas vienas iš pigiausiu ir dėl to, kad dalis paliginus su kitų modelių dalimis, kainuoja ženkliai mažiau. O tai naujokui bei pradedančiajam šitame hobyje yra labai svarbus dalykas. Brangiausia investicija, tai kuras, kurio mažės bei reikės priklausomai nuo važiavimo laiko. Nors ir kuro bakelis čia vienas iš mažiausių, vos 75 mililitrų, tačiau jo paliginus užtenka tikrai ilgai - nuo 12 iki 15 minučių. Tad vienos 5 litrų kuro talpos užteks iki 15 valandų gryno važiavimo - daug tiesa? O didžiausias tokio modelio pliusas liginant su tokiu pačiu tik elektrine jo versija tai, kad čia galime važiuoti tol kol nusės imtuvo maitinimo akumuliatorius (iki 2 valandų). Neįsivaizduoju kokios talpos reiktų akumuliatoriaus, norint tiek važiuoti su elektra.

Sklindantis garsas iš ties nemažas, apie 83 decibelus. Girdimas gan toli, tad ilgai važinėti ir birbinti po kaimynų langais nerekomenduoju - išūšite jiems galvas, o ne jei ir kaimynai dar pykti, tai ... Tokioje situacijoje reikėtų pasiieškoti tam tinkamos vietos, atokiau nuo gyvenamų namų ar net rajono. Iš kitos pusės, jei mėgstat dėmesį pirmyn į kokį parką - smalsuolių bus pilnos akis.

Žiūrint giliau, modelis taip pat nenuvilia. Pagrindiniai diferencialo dantračiai metaliniai. Kas suteikia visišką garantą, jog šios dalys laikys net ir didžiausias apkrovas. Galbūt tik nereiktų pamiršti bent vieną kartą į sezoną juos išvalyti ir pertepti per naujo. Nors amortizatoriai ir plastmasiniai, tačiau patikėkite jie neapsipila tepalais ir nevarva modeliui stovint, važiuojant. Jų darbas pasakiškas, galėtų dirbti taip visi HPI amortizatoriai. Dėl šių darbo modelis sugeria kiekvieną duobę, taip nepašokdamas ir neprarasdamas sukibimo su danga. Gal kartais pasitaikanti situacija dėl lengvo modelio priekio ir lekiant pilnu greičiu, jog jis pašoka - tai modelis kyla piestu ar net apsiverčia ore. Tad į tokį dalyką reikia tik greit reaguoti ir spėti atleisti greičio gaiduką.

Padangos iš pirmo žvilgsnio atrodo greit dylančios, tačiau taip nėra. Nieko nesakau, kad jų užteks visam laikui važinėjant tik ant asfaltinės dangos, bet dėl tinkamo mišinio ir rašto, šios padangos ne tik ilgaamžiškos, bet ir gerai sukimba su važiuojama danga. Priekines padangas klausimas ar įmanoma nudilinti net ant to pačio asfalto. O galas, žinoma, pastebimai dyla greičiau. Bet ne bėda - HS parduotuvėse ne vienas ir ne du tinkantys galui ir skirti pardavimui ratai.

Kalbant apie pačią komplektaciją - modelis nėra pilnai sukomplektuotas. Vis dėl to truks kai kurių priedų pilnam modelio paleidimui: žvakės pakaitintojo, pakaitintojo įkroviklio, kuro buteliuko ir pačio kuro. Visą šį gėrį galima nusipirkti su vienu rinkiniu, kurių HS lentynose ne vienas ir net kelių skirtingų gamintojų. Kurą pirkti rekomenduočiau iškart didesnės talpos, kadangi tai labiau ekonomiškai apsimoka - sutaupoma pinigų.

Pabaigai galiu pasakyti tik tiek, kad tai modelis skirtas tiek naujokui, tiek pažengusiam, kadangi abu ras būdą prisitaikyti savo poreikiams. Pastebėjau tokią tendenciją, kad Jus patys bijote parduoti nitro modelį, tad šiuo atveju nereikia bijoti, nes čia būtent tas modelis, kuris mažiausiai reikalauja žinių apie variklį, jo veikimą bei reguliavimą. Modelio kaina viena iš patraukliausiu, tad jo pradavimai turi tik didėto, o ne mažėti. Lentynose šis modelis turi „išgaruoti“ vos jį tik ten atvežus ir pastačius.

Viską susumavus ir pasvėrus, turime ne tik patį galingiausią ir greičiausia nitro modeli, bet tuo pačiu ir tvirtą bei laiko patikrinta. Kitais metais šio modelio laukia gamintojo atnaujinimas, bet greičiausiai tai bus tik kitos spalvos kėbulas - tobulinti jau tiesiog nėra ką, nes ir taip viskas aukščiausio lygio.

Komplektacijoje jau yra AA tipo baterijos į pultelį bei AA tipo baterijos imtuvui užmaitinti. Ateičiau siūlyčiau imtuvo akumuliatorius pasikeisti bent į įkraunamas baterijas - akumuliatorius, kadangi kitu atveju teks dažnokai lankytis parduotuvėje ir kas kartą pirktis naujas nekraunamas baterijas. Dar geriau būtų įsigyti ir įsidėti imtuvo maitinimą, kuris dedasi 1/8 modeliams. Ten jis puikiai tinka ir įsideda.

Priedai

Varikliai ir jų dalys Ratai ir padangos Kėbulai ir jų dalys Amortizatoriai ir traukės Radio įranga Velenai ir pavaros Pakaba Varžtai ir veržlės Tepalai ir chemija Vairo mechanizmas Įrankiai Nitro kuras ir įranga Įkrovikliai ir baterijos Guoliai