HPI JUMPSHOT ST 1/10 2WD Electric Stadium Truck

Parduotuvių likučiai

HOBBYSHOP AKROPOLIS (Kaunas) - 1 vnt.

Šviežias 2016 metų galo gaminys. Turbūt geriausias modelis už tokius pinigėlius. Aplamai gamintojas orientavosi į rimtą vidutinės klasės modelį, kuris būtų prieinamas kiekvienam. Ką gauname: 1/10 mastelio važiuoklę, varoma dviem galiniais ratais ir labai didelį patvarumą. Taip, modelis suprojektuotas naujokui – atlaikyti kiek įmanoma daugiau klaidų ir smūgių. Verta paminėti, kad modelis super komplektacijos – viskas ko reikia pirmam važiavimui jau yra dėžėje.

229,00 €

Už tokius pinigus, montuojama brushed sistema. Firebolt 15T (vijų) variklis leidžia šiam modeliui įsibėgėti iki 45 km/h. Ar tai daug?, spręskite patys, mano manymu, naujokui tai netgi per daug. Aplamai kalbant apie variklį ir greičio reguliatorių, kurie sumontuoti daugumoje HPI modelių, čia problemų turėti kilti mažiausiai.

Žvelgiant į pačio modelio važiuoklę, ji iš dalies primena savage modelių seriją, kai pats rėmas yra sumontuotas iš dviejų metalinių plokščių. Tai padaro modelį itin patvarų. Gamintojai pasistengė kiek įmanoma sužeminti svorio centrą, kad šis leistų modelį valdyti kiek įmanoma lengviau. Būtent dėl šios priežasties akumuliatorius montuojamas modelio dugne, saugioje dėžutėje. Minusas toks akumuliatoriaus montavimas yra tas, kad akumuliatorius įvažiavus į balą gaus vandens. Jei tai NiMh akumuliatorius – nieko baisaus, bet jei LiPo, nieko gero. LiPo vandens bijo tik dėl to, kad gali pagreitėti iškrova ir akumuliatorius gali pats save iškrauti (trumpas jungimas per vandenį tarp kontaktų). Todėl važiuoti baloje, kai modelis yra pusiau paniręs į vandenį – negalima. O jei netyčia taip atsitiko – greitai džioviname ir bandome šiek tiek įkrauti akumuliatorių. Variklis kaip ir Firestorm modeliuose montuojamas gale. Kadangi modelis varomas dviem galiniai ratais, svoris turi būti kiek įmanoma didesnis gale, kad galiniai ratai generuotų didesnį sukibimą. Nupiešti saulutę lengviau, kaip svorio centras gale. Piestu pakelti modelį pavyks tik tuomet kai priekis pašoks ant akmenuko. Su bruhless sistema ji kils vos paspaudus greitį.

Padangos, smagu matyti vienodas tiek priekyje, tiek gale. Tai leis sudilus galinėms padangoje šias sukeisti su priekiu ir taip atitolinti padangų pirkimą. Sekančiam kartui nerekomenduočiau pirkti tokių pačių padangų, paieškočiau šiek tiek spygliuotesnio protektoriaus galui. Bus daugiau sukibimo, kur kas agresyvesnis ir įdomesnis važiavimas.

Pakaba, nors ir atrodo skystoką, bet ištriktųjų stambesnės net ir nereikia. Pažiūrėkime į tą patį firestorm – šakės, traukės, c-hubai ir visa plastmasė yra minkšta. Smūgių atveju viskas amortizuoja, lankstosi ir nelūžta. 2017 metais esame pardavę daugiau nei 50 vienetų šių modelių – nepardavėme nei vienos priekinės detalės, o tai reiškia, kad modelio pakaba tarnauja tikrai gerai.

Jumpshot linija šiai dienai smarkiai išsiplėtė, turime truggy modelį, monster, shortcourse ir visas šias versijas su brushed ir brushless varikliais (6 skirtingi modeliai su skirtingomis komplektacijomis).

Trumpai apie kiekviena modelį. Pagrindiniai skirtumai yra tarp važiuoklės tipų: prošvaisos,  ratų, kėbulo, bazės. Brushed versijose rasime tą pačią elektroniką, o FUZION versijoje, visi modeliai turės tokį patį Brushless variklį.

ST (stadium truck), o lietuviškai truggy, turės žemiausią svorio centrą ir pakankamai didelį pravažumą. Pločio jis bus toks pats kaip monstras, o ir svers panašiai. Posūkiuose truggy modelis beveik nevirs, o ir bėgėsis šiek tiek greičiau nei tą darys kitos šio modelio versijos.