Tai pozityvių energijų skleidėjas ir gėrio nešėjas. Kortos primena meno kūrinius, jos skatina fantazuoti ir kurti. Galų gale net dėžutė, kuri tampa taškų skaičiavimo lenta, nudažyta tarsi mažyčių medinių zuikučių pieva su upeliu. Kai į svečius ateina draugai ar svečiai, kai ruošiesi į kelionę, kai vyksti atostogauti prie jūros — šis žaidimas nereikalauja specialių sąlygų ar žaidėjų patyrimo. O kiek juoko ir linksmybių sukelia komentarai ir diskusijos, kai atrandamas apibūdintas paveikslėlis.
Atsiskaitymo būdai
„DIXIT“ - geriausio žaidimo titulą Vokietijoje laimėjęs žaidimas ir apskritai nuostabiausias reiškinys, koks nutiko pasaulyje 2008-aisiais.
Tai pasakojimo elementą (angl. Story telling) turintis žaidimas, tinkamas ir šeimai, ir draugų ar pažįstamų grupei. Žaidimo tikslas yra pasitelkti visą savo kūrybiškumą, stengiantis apibūdinti rankoje laikomus abstrakčius paveikslėlius.
Pasakotojas, žiūrėdamas į vieną iš savo turimų paveikslėlių, tarytum kuria trumpą istoriją ar pasaką, kaip užuominą kitiems žaidėjams. Tačiau jituri būti ne per daug akivaizdi, bet ir ne pernelyg abstrakti. Užuominas apie korteles galima perteikti įvairiais būdais: netgi sušokti arba sudainuoti,- taisyklės to nedraudžia. Pasakotojas gauna taškų tik tuo atveju, jeigu bent vienas žaidėjas atspėja jo kortą.
Kiekvienas kitas žaidėjas, savo ruožtu, nori suklaidinti parinkdamas po piešinėlį, jo nuomone, labiausiai atspindintį pasakotojo išsakytą mintį. Net ir nebūdami pasakotoju, kiti žaidėjai taip siekia surinkti kuo daugiau balsų už savo piešinį, tokiu būdu gaudami taškus.
Naudodamiesi savo kūrybiniais ištekliais, galiausiai pastebėsite, kad vis geriau perprantate paveiksliukus ir kad visi jie turi kažką unikalaus ir įdomaus, tinkančio konkrečiam žaidimo momentui.
Apibendrinant, „DIXIT“ – tai šeimai ir draugų ratui tinkantis žaidimas nesudėtingomis taisyklėmis. Ypač įdomu žaisti per vakarėlį, kai kompanijoje yra ir pažįstamų, ir nepažįstamų žmonių. Žaidimas padės perprasti kitų mąstymą ir stengtis žaidėjų kompanijoje surasti sau bent vieną sąjungininką (tą, kuris tave geriausiai suprastų konkrečiu momentu).
Atsiskaitymo būdai
„Dixit 2: Quest“ – tai pirmasis kortų papildymas „Dixit“ žaidimui. Kiekvieną iš 84 šio papildymo kortelių iliustravo prancūzų menininkė Marie Cardouat. Mokydamasi menų mokykloje, ji kūrė svajingą,...
„Dixit 3: Journey“ – tai antrasis „Dixit“ žaidimo kortelių papildymas. Jo autorius Xavier Collette savo iliustracijomis perteikia koncepcijos (arba kitaip idėjų) meną. Menininkas šį vizualinį meną...
Dixit žaidimas tampa dar gražesnis! Šį kartą, tai 84 siurrelizmo meno kūriniais virtusios kortelės. Kad šis papildymas būtų naudingas, privaloma turėti Dixit pagrindinį žaidimo rinkinį. Taip pat,...
„Dixit 5: Daydreams“ – tai ketvirtasis kortelių papildymas „Dixit“ žaidimui. Papildymo autorius Franck Dion yra animacinio teatro režisierius. Kai kurios jo sukurtos animacinės multiplikacijos yra...
„Dixit 6: Memories“ – tai penktasis kortelių papildymas „Dixit“ žaidimui. Kortelėse dominuoja labai ryškios spalvos. Jos pirmiausia ir patraukia dėmesį. Ir tik po kelių sekundžių tampa įdomus...
„Dixit 7: Revelations“ – tai šeštasis kortelių papildymas „Dixit“ žaidimui. Papildymą iliustravo Marina Coudray – prancūzų menininkė, taip pat kurianti kostiumus lėlių teatrui. Dėl išskirtinio...
„Dixit 8: Harmonies“ – tai septintasis „Dixit“ žaidimo papildymas, kurį iliustravo Paul Echegoyen. Kaip komiksų kūrėjo ir vaikų knygų iliustratoriaus, jo piešiniai „nukelia į paslaptingas ir...