Cross Clues (LT)

Nauja
Cross Clues (LT)

„Cross Clues“ yra ypač greitas ir paprastas žaidimas, kuriame jūsų darbas – įžvelgti ryšį tarp dviejų žodžių ir nurodyti jį kitiems žaidėjams vienu visiškai kitokiu žodžiu arba išsiaiškinti, ką reiškia jų sugalvotos užuominos. Dirbdami kaip komanda, stengiatės sujungti kaip galima daugiau žodžių ir užpildyti žaidimo lauką. „Cross Clues“ priklauso Alias, Codenames ir Dixit žanrui, tačiau išsiskiria unikalia taisyklių interpretacija, visiškai neįpareigojančia žaidimo trukme ir išskirtinai tik komandiniu žaidimu, kuriame niekada nereikės laukti savo eilės. Mažoje dėžutėje slypi tūkstančiai kombinacijų, saujos sąmojo ir klodai fantazijos.

15,99 €

Aukšti tikslai ir garbingi giminaičiai

Atrodo, kad „Cross Clues“ 2020 m. į stalo žaidimų pasaulį žengė užsibrėžęs vieną labai aiškų tikslą: išspręsti dvi kertines panašaus stiliaus žaidimų problemas – a) negebėjimą prisitaikyti prie skirtingų žaidėjų bei situacijų ir  b) stresą, kuris lydi daugumą „linksmybes“ pažadėjusių žaidimų. Ir jam tai pavyko. Žaidimą galima palyginti su kitais panašaus stiliaus atstovais – Alias ar Codenames. Taip išryškėja smulkios gudrybės ir teisingi sprendimai, suteikiantys „Cross Clues“ pranašumą. Kaip ir priklauso, čia randame ypač paprastas taisykles, galimybę žaidimą žaisti bet kur ir beveik bet kada, visų žaidėjų vienu metu atliekamus ėjimus ir pergalės sąlygas, kurios nepaverčia žaidimo įtemptu darbu. Pakalbėkime apie tai plačiau.

Tikras komandinis žaidimas

Tuo metu, kai kiti vakarėlių žaidimai liepia sunkiai dirbti ir žaidėjams varo stresą, „Cross Clues“ kviečia neįpareigojančiai pramogai su draugais. Žaidėjams reikia užpildyti 3x3 arba 5x5 dydžio žaidimo lauko tinklelį, kurio koordinates žymi iš pirmo žvilgsnio visiškai nesusiję žodžiai. Kiekviename tinklelio taške susikerta du žodžiai, kuriuos reikia sujungti užuomina, leidžiančia kitiems žaidėjams konkretų tašką atspėti. Žaidimui įsibėgėjant, žaidėjai randa vis daugiau būdų vieni kitų nesuklaidinti, pateikia vis išradingesnes užuominas ir vis geriau supranta vienas kitą bei taip pasiekia geresnių rezultatų. Tačiau žaidimas niekada nebaudžia už klaidas. Kiekviena partija truks iki 10 minučių, tad nepasiekus norimo taškų skaičiaus galima tiesiog pradėti iš naujo. Kadangi visi žaidėjai žaidžia vienu metu, jums niekada nereikės laukti savo eilės, o visa atsakomybė už lemiamą tašką niekada nekris ant vieno dalyvio pečių. Tai leidžia „Cross Clues“ laikyti beveik tobulu komandiniu žaidimu. 

Bet kur, bet kada su ber kuo

Šio žaidimo dizainą galima apibūdinti vienu žodžiu funkcionalumas. Tiek išvaizdą, tiek žaidimo taisykles. Nedidelė žaidimo dėžutė patogi nešiotis, žaisti galima ant bet kokio lygaus paviršiaus ir su daug žaidėjų. Dėl trumpos trukmės žaidimą galima išsipakuoti tiek vakarėliuose, tiek per pietų pertrauką, tiek sustojus užkąsti kelionės metu. Tai puiki pramoga tiek triukšmingoje kompanijoje, tiek vakarams po darbų, kai kompaniją palaiko artimiausi šeimos nariai. Tai ideali edukacinė priemonė, lavinanti gebėjimą suprasti daugiareikšmes sąvokas ir pastebėti jų ryšius, kas yra ypač svarbu perteklinės informacijos laikais. 

Trumpos žaidimo taisyklės

Žaidėjams reikia užpildyti 3x3, 4x4 arba 5x5 dydžio žaidimo lauko tinklelį, kurio koordinates žymi iš pirmo žvilgsnio visiškai nesusiję žodžiai. Kiekviename tinklelio taške susikerta du žodžiai, kuriuos reikia sujungti užuomina, leidžiančia kitiems žaidėjams konkretų tašką atspėti.

Pradėdami žaisti nuspręskite, kokio sunkumo bus žaidimas. Kuo mažesnis tinklelis, tuo lengviau. Žaidimo lauko viršuje sudėkite skaičius (nuo 1 iki 3, 4 ar 5) o kairėje pusėje raides (pradėkite nuo A). Prie kiekvieno skaičiaus ir raidės reikia padėti po atsitiktinį žodį taip, kad visiems gerai matytųsi. Tada kiekvienas žaidėjas ištraukia koordinatę, kurios užuominą turės sugalvoti (A1, A2, B2, C3 ir pan.). Žaidimas prasideda. 

Visi žaidėjai žaidžia vienu metu. Žaidėjų koordinatės nurodo du žodžius, kuriuos reikia įvardyti vieno žodžio užuomina. Kaip įprasta, tai negali būti tos paties šaknies ar kokie kodiniai žodžiai. Tos pačios užuominos žaidime negalima naudoti du kartus. Pvz., turite kortelę A2. A raidė žymi žodį Namas, o skaičius 2 žodį Automobilis. Kiek pagalvoję galite sakyti užuominas garažas, atostogos, kempingas ar pan. ir tikėtis, kad kiti žaidėjai tai supras. 

Jei žaidėjai atspėja užuominą, uždengiamas konkretus taškas žaidimo tinklelyje. Jei ne, užuominą sugalvojęs žaidėjas traukia naują koordinatės kortelę ir žaidimas tęsiasi.

Kuo daugiau užuominų atspėjate, tuo daugiau taškų gaunate, tuo geresnis jūsų kaip komandos rezultatas.

 

HOBBYSHOP vertinimas:

Veiksmas: 
Reakcija: 
Sudėtingumas:
Sėkmė:
Interaktyvumas: 
Pasiruošimas/taisyklės: