Prestashop Modules by StorePrestaModules - SPM

Small World

Žaidimo trukmė: 90min
Žaidėjų skaičius: 2-5
Žaidėjų amžius: 8+
Art. nr.: 1107097
Likutis: >5 vnt.
Gamintojas: Days of Wonder

„Small World“ pasaulyje darosi ankšta. Išsirinkę vieną iš 14 skirtingų fantastinių rasių ir vieną iš 20 specialių galių kombinacijų, užkariaukite aplinkinius regionus ir kaupkite pergalės monetas. Galiausiai, Jūsų civilizacija taps per daug išsiskaidžiusi ir Jums teks ją apleisti, bei ieškotis naujos. Raktas į pergalę – žinoti, kada pasmerkti savo imperiją nuosmukiui ir iškelti naują.

37,99 €

-10,00 €

47,99 €

Šią prekę galite rasti:

HOBBYSHOP AKROPOLIS (Kaunas) - 16 vnt. HOBBYSHOP MEGA (Kaunas) - 3 vnt. HOBBYSHOP MOLAS (Kaunas) - 13 vnt. HOBBYSHOP PANORAMA (Vilnius) - 5 vnt. HOBBYSHOP OZAS (Vilnius) - 10 vnt. HOBBYSHOP AKROPOLIS (Vilnius) - 17 vnt. HOBBYSHOP BIG (Vilnius) - 7 vnt. HOBBYSHOP AKROPOLIS (Šiauliai) - 13 vnt. HOBBYSHOP BIG (Klaipėda) - 9 vnt. HOBBYSHOP AKROPOLIS (Klaipėda) - 9 vnt.

Žaidimas įdomus savo veiksmų įvairove, galimybe įtemptai ir įvairiapusiškai apmąstyti daug ėjimų į priekį, kokybiškai sukurta žaidimo atmosfera, komponentai ir t.t. „Smallworld“ yra paprastai smagus ir giliai universalus. Žaidimo taisyklės yra labai paprastos ir žaisti galima bet kokioje kompanijoje su bet kokios patirties stalo žaidimų srityje turinčiais žmonėmis. Žaidimo tematika – gyvenimas ir išlikimas. Jūs valdysite ištisas civilizacijas, plėsitės ir stengsitės užvaldyti visą pasaulį, kad ir „Mažą pasaulį“. Išsisėmus vienai civilizacijai ar nepasiteisinus lūkesčims, galite drąsiai pasmerkti ją ir palikti pražūčiai ir griebtis kitos, kuri gali būti naudinga. Taip visa galybė rasių žaidime kovoja dėl vietos pasaulyje, kuriame jos permažai, kad sutalpinti visas rases. Tam reikia pakovoti ir pasitelkiant visas savo švarias ar nešvarias galias lengvai stumtelti nuo krašto kažką į tą tamsią bedugnę. Dizainas: labai šilti ir gražūs piešiniai, labai gražiai subalansuotos spalvos, smagūs akcentai fone ar aplinkoje sukuria unikalią ir gražią atmosferą. Žaidime naudojamas kauliukas, tačiau tik tada, kuomet nebelieka kitos išeities. Užiminėti teritorijas, žaidime naudojami atitinkamos rasės žymekliai. Pradedant nuo pradinės teritorijos, žaidėjai vykdo savo ekspansijas ir kryžiaus žygius į gretimas teritorijas, palikdami ankstesnėje zonoje bent vieną iš savo žymeklių ir su savo pasirinktu žetonų kiekiu puola ar užima gretimą teritoriją. Kuo daugiau žymeklių – tuo didesnės pajėgos. Kad užimti naują teritoriją, pajėgos turi viršyti bent 1. Ir štai tuomet, kai nebepakanka paskutiniame ėjime žymeklių, tačiau turint bent vieną, kurį galima panaudoti, žaidėjas ridena pastiprinimo kauliuką, kuris gali atnešti sėkmę, leidžiančią kažką išspirti iš tos teritorijos ir pačiam ją užimti. Dar vienas iš nuo žaidėjų nepriklausomų veiksmų yra naujų rasių „sukūrimas“. Rasės susideda iš rasės žymeklio(didesnis) ir iš unikalios rasės galios žymeklio(mažesnis). Tačiau tai šioje vietoje nėra nieko blogo – tik visiškas malonumas ir netikėtumas, nes gali gautis linksmos ir neįtikėtinos rasės. Visų rasių sugebėjimai yra skirtingi, kaip ir visų unikalių rasių papildomų galių sugebėjimai. Sujungus rases, gimsta tokios keistos būtybės kaip skraidančios žiurkės ar gigantai, vandens elfai ir t.t. Negana to, žaidime būna vienas kitas rasės ir galios žymeklis, kurį gali pritaikyti savo sukurtai rasei ar unikaliai rasės galiai. Malonus ir įdomus rasių įsigijimo metodas, kuomet ankstesnioji apleidžiama. Ant stalo stulpeliu visada būna sudėtos kelios rasės, iš kurių gali pasirinkti kokią nori, tačiau tuomet privalai palikti virš kiekvienos po vieną pinigą. Žemiau esanti rasė gali ir gundyti, ir būti brangus malonumas, kai tuo tarpu padėti pinigėliai ant rasių lieka visam laikui, kol kas nors ją pasirenka. Jeigu rasė bus ne tokia ir gera, tačiau ant jos gulės kokie 5 pinigai, tuomet jos vertė automatiškai pakyla. Apleista rasė, net ir pasirinkus naująją, vis tiek neša naudą, tačiau galima turėti tik vieną iš apleistųjų rasių. Žinoma nebent kažkuri iš apleistų rasių turi "Sielos" unikalią savybę, kuri ignoruoja šį limitą. Priešingu atveju, apleidus dar vieną rasę, ankstesnė apleistoji turi būti pašalinta nuo lentos. Priklausomai nuo to, kiek žaidėjų žaidžia, naudojamos atskiros žaidimo lentos. Dviem žaidėjam - mažesnė, trims - šiek tiek didesnė, 5 - pati didžiausia. Žaidimą gali žaisti žmogeliai nuo 8 metų iki begalybės. Žaidimo trukmė — valanda ar pusantros. Vis tik, tai strateginis žaidimas. Žaidimas tikrai vienas vertingiausių šeimyninių ar smagios kompanijos(ne vakarėlių) žaidimų, kuris labai puikiai užpildys laisvalaikio spragas smagiais taktiniais pasistumdymais nedideliame pasaulėlyje. Negana to, šį žaidimą taip pat galite atvykę pas mus išmėginti ar sužaisti.

Taisyklės Atsisiųsti taisykles