Pagrindinės žaidimo mechanikos
Trijų dimensijų galvosūkiai
Žaidime naudojami ne tik plokštuminiai popieriniai galvosūkiai, bet ir fiziniai objektai, kuriuos reikia manipuliuoti erdvėje. Kai kuriems galvosūkiams išspręsti reikės suderinti kelias skirtingas korteles, suformuoti trimates struktūras ar net panaudoti apšvietimo efektus. Ši mechanika skatina žaidėjus mąstyti už įprastų rėmų, ieškoti nestandartinių sprendimų ir kruopščiai tirti kiekvieną žaidimo komponentą.
Kodų išsprendimas
Žaidimo ašis sukasi aplink kodų ir dekoderių sistemą. Ji leidžia žaidėjams patikrinti savo sprendimus be užuominų. Kiekvienas galvosūkis turi unikalų sprendimo kodą, kurį įvedus į specialų dekoderį, gaunama nuoroda į tolimesnę žaidimo dalį. Ši sistema suteikia tiesioginį grįžtamąjį ryšį, leisdama žaidėjams žinoti, ar jie keliauja teisinga kryptimi. Tačiau neatskleidžia atsakymų, jeigu užduoties sprendimas neteisingas.
Nuotykių pilna, įtraukianti istorija
Apleista Trobelė nėra vien galvosūkių rinkinys – jis pasakoja įtraukiančią istoriją. Kiekvienas išspręstas galvosūkis ne tik priartina prie pabėgimo, bet ir atskleidžia naują trobelės istorijos fragmentą. uteikia kontekstą galvosūkiams ir motyvuoja žaidėjus judėti pirmyn tam, kad sužinotų, kas iš tiesų vyksta šioje paslaptingoje vietoje.
Vienkartinis žaidimas
Exit: Apleista Trobelė yra išskirtinis tuo, kad tai vienkartinio žaidimo patirtis. Spręsdami galvosūkius, jūs lankstysite, karpysite, žymėsite ir kitaip modifikuosite žaidimo komponentus. Ši mechanika leidžia sukurti unikalius, netikėtus galvosūkius, kurių nebūtų įmanoma įgyvendinti įprastame daugkartinio naudojimo žaidime. Tai reiškia, kad kiekvienas sprendimas yra reikšmingas ir neatšaukiamas, sukuriant autentišką pabėgimo kambario įtampą.
Žaidimo privalumai ir kodėl verta rinktis
- Autentiška pabėgimo kambario patirtis namuose – patirkite tikro pabėgimo kambario įtampą ir malonumą savo svetainėje, be rezervacijų ir už mažesnę kainą
- Unikalūs, netipiniai galvosūkiai – dėl vienkartinio žaidimo formato, kūrėjai galėjo įtraukti galvosūkius, kokių nerasite įprastuose stalo žaidimuose
- Tobulas bendradarbiavimo skatinimas – žaidimas reikalauja skirtingų mąstymo būdų ir gebėjimų, suteikdamas kiekvienam žaidėjui progą prisidėti
- Nelinijinis žaidimo procesas – keletas galvosūkių gali būti sprendžiami vienu metu, leidžiant didesnėms grupėms efektyviai išnaudoti laiką
- Įdomus pasakojimas – ne tik galvosūkiai, bet ir įtraukianti istorija, kuri pamažu atsiskleidžia žaidėjams judant pirmyn
- Ideali pramoga vakarėliams ar šeimos susibūrimams – sukuria bendrą tikslą ir neužmirštamus prisiminimus
- Savęs įvertinimas – baigę žaidimą, galite įvertinti savo rezultatus ir pasitikrinti, kaip gerai susidorojote su iššūkiais
Trumpos taisyklės
Žaidimo esmė – bendradarbiavimas sprendžiant įvairius galvosūkius, šifrus ir užuominas, siekiant rasti išėjimą iš trobelės. Viskas, ką turite – tai žaidimo dėžutėje esančios kortelės, dekoderiai, paslaptingi daiktai, kurių pagalba, pamažu atsiskleidžia trobelės paslaptys ir istorija.
Žaidimas vyksta realiu laiku – nuo to momento, kai atverčiate pirmąjį puslapį, prasideda jūsų pabėgimo laikas. Kuo greičiau išspręsite visus galvosūkius ir rasite kelią laukan,- tuo geresnį įvertinimą gausite. Tačiau skubėjimas gali lemti klaidas, o kiekviena klaida kainuoja brangų laiką.
Trobelės viduje rasite įvairius galvosūkius, kurių išsprendimas pateikia atradimus, vedančius prie kitos mįslės. Galbūt senas dienoraštis slepia kodą, reikalingą atrakinti stalčių? O gal paveikslas ant sienos yra užuomina, kaip išspręsti kitą mįslę? Kiekvienas daiktas trobelėje gali turėti svarbią reikšmę – senų laikrodžių rodyklės, paveikslo rėmas, netgi brūkšnys ant sienos.
Kai išsprendžiate galvosūkį, žaidimas nurodo naują elementą, kurį galite naudoti. Taip pamažu judėsite pirmyn, atrakindami naujas vietas trobelėje ir artėdami prie galutinio tikslo – pabėgimo.
5 žvaigždės
4 žvaigždės
3 žvaigždės
2 žvaigždės
1 žvaigždė
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)