Pagrindinės mechanikos
Konkrečių objektų paieška
Milžiniškame, itin detaliame žemėlapyje (maždaug 75 x 110 cm dydžio) slepiasi daugybė mažyčių elementų, kuriuos reikia atrasti ir analizuoti. Ši mechanika išsiskiria tuo, kad ji ne tik reikalauja pastebėti objektus, bet ir susieti juos laike ir erdvėje, sukuriant įvykusio nusikaltimo istoriją. Kitaip nei daugelyje “surask objektą” žaidimų, čia jums reikia ne tik rasti, bet ir interpretuoti, kas atsitiko, kodėl ir kokia tvarka.
Skirtingos to paties objekto laiko linijos
Žaidimo genialumas slypi jo gebėjime pavaizduoti laiką erdvėje. Tas pats personažas gali būti matomas žemėlapyje keliolikoje skirtingų vietų, atstovaujančių skirtingus momentus jo laiko linijoje. Ši mechanika verčia žaidėjus ne tik analizuoti,tai kas matoma, bet ir nustatyti įvykių chronologiją. Tai sukuria unikalią “aha!” momentų grandinę, kai žaidėjai pamažu atkuria nusikaltimo istoriją, sekdami pėdsakais per laiką.
Užuominų pateikiamos informacijos susiejimas
Kiekviena byla yra pateikiama per korteles, kurios suteikia užduotis nuoseklia tvarka. Pirmosios užduotys paprastai yra paprastesnės, padedančios identifikuoti pagrindinius personažus ar vietas. Vėlesnės užduotys tampa vis sudėtingesnėmis, reikalaujančiomis gilesnės analizės ir dedukcijos. Palaipsniui didėjantis užuominų sudėtingumas leidžia žaidimui natūraliai plėtotis, suteikdama žaidėjams pasiekimo jausmą su kiekviena išspręsta užduotimi ir tuo pat metu ruošdama juos didesniam iššūkiui.
Bendradarbiavimo dinamika
Nors žaidimą galima žaisti individualiai, jo tikroji magija atsiskleidžia žaidžiant grupėje. Žaidimas skatina diskusijas, bendradarbiavimą ir kolektyvinį mąstymą, kai skirtingi žaidėjai pastebi skirtingas detales arba turi unikalių perspektyvų apie tai, kas galėjo įvykti. Ši socialinė sąveika tarp žaidėjų paverčia žaidimą ne tik galvosūkiu, bet ir kartu kuriama istorija. O kiekvienas žaidėjas gali prisidėti prie bendro sprendimo.
Strateginiai elementai
- Bendradarbiaukite spręsdami bylas
- Analizuokite laiko seką įvykiuose
- Kurkite teorijas ir jas tikrinkite
- Junkite atskiras detales į vientisą istoriją
- Naudokite loginį mąstymą ir pastabumą
Žaidimo privalumai ir kodėl verta rinktis
- Unikalus žaidimo formatas – jokiame kitame žaidime nerasite tokio detektyvinio patyrimo, sujungiančio Where’s Waldo tipo vizualinę paiešką su nuoseklia istorija
- Aukšta pakartotinio žaidimo vertė – nors žaidimą įprastai žaisite tik vieną kartą (kai išspręsite visas bylas), jis siūlo 15–20 valandų žaidimo patirties, priklausomai nuo jūsų tempo
- Puikiai tinka įvairioms grupėms – žaidimas prieinamas tiek vaikams (nuo 10 metų), tiek suaugusiems, suteikiant skirtingo sudėtingumo bylas
- Vystomi naudingi įgūdžiai – žaidimas lavina dėmesį detalėms, dedukcinį mąstymą ir problemų sprendimo gebėjimus žaismingame kontekste
- Minimali pasiruošimo trukmė – tiesiog išlankstykite žemėlapį, ištraukite bylos korteles ir pradėkite tirti – nereikia ilgo taisyklių aiškinimo
- Lankstus žaidimo laikas – galite išspręsti vieną trumpą bylą per 15 minučių arba praleisti visą vakarą nagrinėdami sudėtingesnį atvejį
- Apdovanojimų laimėtojas – žaidimas pelnė prestižinį “Spiel des Jahres” (Metų žaidimo) apdovanojimą, – o tai liudija apie jo kokybę ir inovaciją
Trumpos taisyklės
Žaidimas vyksta tarsi sustabdytame laike – miesto žemėlapyje matomi tie patys personažai skirtingose situacijose ir skirtinguose laiko momentuose. Norėdami išspręsti bylą, turite sekti personažų judėjimą per laiką, pastebėti mažas detales, sujungti įkalčius ir atkurti įvykių seką.
Kiekviena byla prasideda nuo kortelės, kuri suteikia pradinę informaciją apie nusikaltimą. Tada prasideda tikrasis darbas – su padidinamuoju stiklu (kuris pridedamas prie žaidimo) naršote po miestą, ieškodami užuominų, liudininkų ir įkalčių. Kai kurie atvejai yra paprasti ir gali būti išspręsti per kelias minutes, kiti – sudėtingi ir daugiasluoksniai, reikalaujantys atidaus sekimo ir loginio mąstymo.
MicroMacro: Nusikaltimų Miestas 2 gali būti žaidžiamas solo arba su draugais, bendrai aptariant detales ir teorijas. Tai puikus pasirinkimas šeimos vakarams, draugų susibūrimams ar net vakarėliams, kur visi žaidėjai tampo detektyvais, bandančiais išnarplioti miesto paslaptis.
MicroMacro: Nusikaltimų Miestas 2 yra retas stalo žaidimų pasaulio perlas, kuris sugebėjo sukurti visiškai naują žaidimo patirtį, derinant paprastą koncepciją su gilia, įtraukiančia mechanika. Įsivaizduokite kambarį, kuriame visi susibūrę aplink didžiulį žemėlapį, su padidinamaisiais stiklais rankose, entuziastingai diskutuojantys apie subtilias detales, kurios galėtų atskleisti žudiko tapatybę. Tai ne iškarpytas scenarijus iš detektyvinio serialo, o tipiška šio žaidimo sesija. Detektyvinė patirtis, kurią suteikia MicroMacro, yra tokia intuityvi ir natūrali, kad įtraukia net žmones, kurie paprastai nežaidžia stalo žaidimų, paversdama juos atsidavusiais Šerlokais bent vienam vakarui. Žaidimo menas ne tik žavi savo išskirtinio juodai balto stiliaus estetika, bet ir stebina funkcionalumu. Kiekvienas mažytis piešinys turi savo paskirtį, kiekvienas personažas turi istoriją, o jūsų užduotis – atrasti tuos pasakojimus, kurie dažnai yra tamsesni, nei iš pradžių atrodo. MicroMacro: Nusikaltimų Miestas 2 nėra tik žaidimas – tai kvietimas tapti detektyvu pasaulyje, kur laikas sustojo, bet nusikaltimai – ne.
5 žvaigždės
4 žvaigždės
3 žvaigždės
2 žvaigždės
1 žvaigždė
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)