Sagrada (skandinavų kalba)

Sagrada (skandinavų kalba)

(0)

44.99 

KIEKISPaskutinis vienetas!
Likutis
1vnt.

„Sagrada” – tai spalvingas stalo žaidimas, kuriame žaidėjai kuria nuostabius Sagrada bokštų vitražus, dėliodami spalvotus kauliukus savo žaidėjo lentoje. Kiekviena vieta lentoje turi specifines taisykles dėl kauliukų spalvos ar skaičiaus. Svarbu žinoti, kad greta negalima dėti vienodos spalvos ar vienodo skaičiaus kauliukų. Taškai skiriami už įvairius raštų derinius ir išdėstymo variacijas, taip pat papildomi taškai skiriami už įvykdytą slaptą tikslą, kuriame yra nurodyti konkretūs vitražo reikalavimai.

Product language

EN

SKU: FGGSA01NOR

Player year

7+

Player count

2-6

Product time

10-15

Product language

LT

(0)
Sagrada (skandinavų kalba)

Pagrindinės žaidimo mechanikos

Kauliukų drafto mechanika yra žaidimo pagrindas. Kiekviename raunde metami spalvoti kauliukai iš bendro maišelio. Ridenamų kauliukų skaičius priklauso nuo žaidėjų skaičiaus. Žaidėjai paeiliui renkasi po vieną kauliuką, o paskutinis žaidėjas paima du kauliukus. Tuomet žaidėjų ėjimų eiliškumas pereina atgaline tvarka, skaičiuojant nuo paskutinio žaidėjo tol, kol visi žaidėjai pasiima po du kauliukus savo ėjimui. Kartais verta paimti galbūt ne tokį sau naudingą kauliuką, jeigu tai leis sutrukdyti priešininkų planams.

Vitražo kūrimas. Kiekvienas Sagrada bokšto langas turi unikalų šabloną su spalvų ir skaičių reikalavimais tam tikrose vietose. Kauliukai turi būti dedami pagal griežtas taisykles: jie negali liestis šonais su tos pačios spalvos ar to paties skaičiaus kauliukais. Kai kurios pozicijos reikalauja specifinių spalvų ar skaičių. Pirmasis kauliukas turi būti padėtas prie lango krašto, o kiti – šalia jau padėtų kauliukų.

Specialiųjų kortų savybių panaudojimas leidžia modifikuoti kauliukų vertes, sukeisti jų pozicijas ar netgi paimti papildomą kauliuką iš bendro kauliukų rezervo. Tačiau tam reikia išleisti žetonus, kurių turite ribotai. Todėl svarbu strategiškai planuoti jų panaudojimą.

Užduočių kortelės sukuria papildomus tikslus. Viešos užduotys yra matomos visiems žaidėjams ir suteikia taškus už specifinių spalvų ar skaičių kombinacijas lange. Privačios užduotys suteikia taškus už konkrečios spalvos kauliukų sumą. Šios užduotys verčia žaidėjus balansuoti tarp skirtingų tikslų.

Skirtingų lango šablonų sistema užtikrina žaidimo įvairovę. Kiekvienas šablonas turi skirtingą sudėtingumo lygį ir suteikia skirtingą kiekį įrankių žetonų žaidimo pradžioje. Sudėtingesni šablonai suteikia daugiau įrankių žetonų, bet turi griežtesnius apribojimus kauliukų išdėstymui.

Roundų struktūra kuria didėjančią įtampą. Per 10 raundų lango užpildymas tampa vis sudėtingesnis, nes laisvų vietų lieka mažiau, o reikalavimai tampa sunkiau įgyvendinami. Kiekvienas neužpildytas langelis žaidimo pabaigoje kainuoja minusinius taškus, todėl svarbu planuoti iš anksto.

Strateginiai patarimai

Kauliukų išdėstymas lentos langeliuose yra pradedamas nuo kraštinių pozicijų. Pirmieji kauliukai nustato viso žaidimo kryptį, todėl svarbu įvertinti ne tik esamus reikalavimus, bet ir būsimas galimybes. Kampai yra ypač svarbūs, nes jie apriboja dviejų krypčių galimybes. Verta pradėti nuo sudėtingesnių reikalavimų vietų, nes vėliau jos gali tapti nebeužpildomos.

Spalvų ir skaičių balansas reikalauja nuolatinio dėmesio. Kiekvienas padėtas kauliukas apriboja gretimas pozicijas tiek spalvos, tiek skaičiaus atžvilgiu. Svarbu palikti “kvėpuojančias” zonas – vietas, kurios gali priimti kelis skirtingus kauliukų variantus. Tai ypač svarbu žaidimo viduryje, kai pasirinkimų tampa mažiau.

Įrankių žetonų naudojimo laikas yra kritiškai svarbus. Ankstyvuose raunduose geriau taupyti žetonus, nebent jie padėtų užpildyti ypač svarbią poziciją. Vėlesniuose raunduose įrankiai tampa esminiai sprendžiant sudėtingas situacijas, ypač kai reikia užpildyti paskutines likusias vietas.

Užduočių kortų prioritetizavimas reikalauja strateginio mąstymo. Ne visada verta siekti visų užduočių įvykdymo – kartais geriau koncentruotis į kelias pagrindines užduotis ir užtikrinti stabilų asmeninio bokšto lango užpildymą. Privačios užduoties vykdymas turi būti subalansuotas su viešomis užduotimis.

Drafto strategija turi būti lanksti. Kartais verta paimti ne optimalų kauliuką sau, bet tokį, kuris būtų labai naudingas priešininkui. Paskutinis žaidėjas turi unikalią galimybę paimti du kauliukus iš karto, todėl gali planuoti stipresnes kombinacijas.

Tuščių vietų valdymas tampa vis svarbesnis žaidimo eigoje. Geriau palikti strategiškai svarbias vietas tuščias ankstyvuose raunduose, nei kad užpildyti jas bet kuo. Ypač tuomet, jeigu nėra tinkamo kauliuko. Tačiau reikia įvertinti minusinių taškų riziką žaidimo pabaigoje.

Žaidimo taisyklės

Žaidimas vyksta per 10 raundų, kur kiekvieno raundo pradžioje ištraukiami ir metami kauliukai iš maišelio (du kauliukai kiekvienam žaidėjui plius vienas papildomas, kuris lieka nepanaudotas ir keliauja į nepanaudotų kauliukų rezervą). Žaidėjai pasirenka vieną iš keturių atsitiktinai pateiktų lango šablonų žaidimo pradžioje, kuris nustato pradinius reikalavimus ir suteikia atitinkamą skaičių įrankių žetonų.

Kiekviename raunde žaidėjai, pradedant nuo pirmojo žaidėjo ir judant pagal laikrodžio rodyklę, paima po vieną kauliuką. Kai visi paėmė po kauliuką, paskutinis žaidėjas paima antrą kauliuką ir eina priešinga kryptimi, kol visi paima po antrą kauliuką. Nepanaudoti kauliukai atidedami į bendrą pulą.

Kauliukų dėliojimo taisyklės yra griežtos: pirmasis kauliukas turi būti padėtas prie lango krašto; visi kiti kauliukai turi būti padėti šalia jau esančių kauliukų (įstrižai taip pat galima dėti); kauliukai negali liestis šonais su tos pačios spalvos ar to paties skaičiaus kauliukais; jeigu langelis turi spalvos reikalavimą, ten galima padėti tik tos spalvos kauliuką; jeigu langelis turi skaičiaus reikalavimą, ten galima padėti tik to skaičiaus kauliuką.

Įrankių kortos gali būti naudojamos bet kada žaidėjo ėjimo metu, sumokant atitinkamą kiekį įrankių žetonų. Kiekviena įrankio korta turi unikalų efektą: pakeisti kauliuko skaičių, perkelti kauliuką į kitą vietą, pakeisti kauliuko spalvą ir pan. Galima naudoti kelis įrankius per vieną ėjimą, jei užtenka žetonų.

Žaidimas baigiasi po 10 raundų. Galutinis taškų skaičiavimas apima: taškus už įvykdytas viešas užduotis, taškus už privačią užduotį, taškus už likusius įrankių žetonus (1 taškas už kiekvieną) ir minusinius taškus už kiekvieną tuščią langelį (-1 taškas). Laimi žaidėjas, surinkęs daugiausiai taškų.

Solo režimas turi specialias taisykles, kur žaidėjas varžosi prieš nustatytą taškų tikslą, o kauliukų pasirinkimas yra apribotas papildomomis taisyklėmis. Taip pat yra specialios taisyklės dviems žaidėjams, kur naudojama šiek tiek kitokia kauliukų drafto mechanika.

Sagrada yra strategiškai gilus abstraktus žaidimas. Kauliukų draftas ir unikalios jų išdėstymo taisyklės sukuria puikų balansą tarp strateginio planavimo ir prisitaikymo prie atsitiktinumo. Įrankių kortos suteikia žaidėjams galimybę modifikuoti taisykles. Ribotas žetonų skaičius verčia kruopščiai apgalvoti kiekvieno iš jų panaudojimą. Skirtingi lango šablonai ir užduočių kortelės užtikrina, kad kiekvienas žaidimas bus unikalus ir pareikalaus skirtingų strategijų. Žaidimas puikiai subalansuotas įvairiam žaidėjų skaičiui, o solo režimas siūlo įdomų iššūkį vieno žaidėjo patirčiai. Sagrada yra puikus pasirinkimas tiek šeimos žaidimų vakarams, tiek patyrusiems žaidėjams, ieškantiems elegantiškai suprojektuoto abstraktaus žaidimo su gilesniu strateginiu sluoksniu.

Sagrada (skandinavų kalba)

„Sagrada” – tai spalvingas stalo žaidimas, kuriame žaidėjai kuria nuostabius Sagrada bokštų vitražus, dėliodami spalvotus kauliukus savo žaidėjo lentoje. Kiekviena vieta lentoje turi specifines taisykles dėl kauliukų spalvos ar skaičiaus. Svarbu žinoti, kad greta negalima dėti vienodos spalvos ar vienodo skaičiaus kauliukų. Taškai skiriami už įvairius raštų derinius ir išdėstymo variacijas, taip pat papildomi taškai skiriami už įvykdytą slaptą tikslą, kuriame yra nurodyti konkretūs vitražo reikalavimai.

Player year

-

Player count

-

Product time

-

Product language

EN

(0)

SKU: FGGSA01NOR

44.99 

KIEKISPaskutinis vienetas!
Aprašymas

Pagrindinės žaidimo mechanikos

Kauliukų drafto mechanika yra žaidimo pagrindas. Kiekviename raunde metami spalvoti kauliukai iš bendro maišelio. Ridenamų kauliukų skaičius priklauso nuo žaidėjų skaičiaus. Žaidėjai paeiliui renkasi po vieną kauliuką, o paskutinis žaidėjas paima du kauliukus. Tuomet žaidėjų ėjimų eiliškumas pereina atgaline tvarka, skaičiuojant nuo paskutinio žaidėjo tol, kol visi žaidėjai pasiima po du kauliukus savo ėjimui. Kartais verta paimti galbūt ne tokį sau naudingą kauliuką, jeigu tai leis sutrukdyti priešininkų planams.

Vitražo kūrimas. Kiekvienas Sagrada bokšto langas turi unikalų šabloną su spalvų ir skaičių reikalavimais tam tikrose vietose. Kauliukai turi būti dedami pagal griežtas taisykles: jie negali liestis šonais su tos pačios spalvos ar to paties skaičiaus kauliukais. Kai kurios pozicijos reikalauja specifinių spalvų ar skaičių. Pirmasis kauliukas turi būti padėtas prie lango krašto, o kiti – šalia jau padėtų kauliukų.

Specialiųjų kortų savybių panaudojimas leidžia modifikuoti kauliukų vertes, sukeisti jų pozicijas ar netgi paimti papildomą kauliuką iš bendro kauliukų rezervo. Tačiau tam reikia išleisti žetonus, kurių turite ribotai. Todėl svarbu strategiškai planuoti jų panaudojimą.

Užduočių kortelės sukuria papildomus tikslus. Viešos užduotys yra matomos visiems žaidėjams ir suteikia taškus už specifinių spalvų ar skaičių kombinacijas lange. Privačios užduotys suteikia taškus už konkrečios spalvos kauliukų sumą. Šios užduotys verčia žaidėjus balansuoti tarp skirtingų tikslų.

Skirtingų lango šablonų sistema užtikrina žaidimo įvairovę. Kiekvienas šablonas turi skirtingą sudėtingumo lygį ir suteikia skirtingą kiekį įrankių žetonų žaidimo pradžioje. Sudėtingesni šablonai suteikia daugiau įrankių žetonų, bet turi griežtesnius apribojimus kauliukų išdėstymui.

Roundų struktūra kuria didėjančią įtampą. Per 10 raundų lango užpildymas tampa vis sudėtingesnis, nes laisvų vietų lieka mažiau, o reikalavimai tampa sunkiau įgyvendinami. Kiekvienas neužpildytas langelis žaidimo pabaigoje kainuoja minusinius taškus, todėl svarbu planuoti iš anksto.

Strateginiai patarimai

Kauliukų išdėstymas lentos langeliuose yra pradedamas nuo kraštinių pozicijų. Pirmieji kauliukai nustato viso žaidimo kryptį, todėl svarbu įvertinti ne tik esamus reikalavimus, bet ir būsimas galimybes. Kampai yra ypač svarbūs, nes jie apriboja dviejų krypčių galimybes. Verta pradėti nuo sudėtingesnių reikalavimų vietų, nes vėliau jos gali tapti nebeužpildomos.

Spalvų ir skaičių balansas reikalauja nuolatinio dėmesio. Kiekvienas padėtas kauliukas apriboja gretimas pozicijas tiek spalvos, tiek skaičiaus atžvilgiu. Svarbu palikti “kvėpuojančias” zonas – vietas, kurios gali priimti kelis skirtingus kauliukų variantus. Tai ypač svarbu žaidimo viduryje, kai pasirinkimų tampa mažiau.

Įrankių žetonų naudojimo laikas yra kritiškai svarbus. Ankstyvuose raunduose geriau taupyti žetonus, nebent jie padėtų užpildyti ypač svarbią poziciją. Vėlesniuose raunduose įrankiai tampa esminiai sprendžiant sudėtingas situacijas, ypač kai reikia užpildyti paskutines likusias vietas.

Užduočių kortų prioritetizavimas reikalauja strateginio mąstymo. Ne visada verta siekti visų užduočių įvykdymo – kartais geriau koncentruotis į kelias pagrindines užduotis ir užtikrinti stabilų asmeninio bokšto lango užpildymą. Privačios užduoties vykdymas turi būti subalansuotas su viešomis užduotimis.

Drafto strategija turi būti lanksti. Kartais verta paimti ne optimalų kauliuką sau, bet tokį, kuris būtų labai naudingas priešininkui. Paskutinis žaidėjas turi unikalią galimybę paimti du kauliukus iš karto, todėl gali planuoti stipresnes kombinacijas.

Tuščių vietų valdymas tampa vis svarbesnis žaidimo eigoje. Geriau palikti strategiškai svarbias vietas tuščias ankstyvuose raunduose, nei kad užpildyti jas bet kuo. Ypač tuomet, jeigu nėra tinkamo kauliuko. Tačiau reikia įvertinti minusinių taškų riziką žaidimo pabaigoje.

Žaidimo taisyklės

Žaidimas vyksta per 10 raundų, kur kiekvieno raundo pradžioje ištraukiami ir metami kauliukai iš maišelio (du kauliukai kiekvienam žaidėjui plius vienas papildomas, kuris lieka nepanaudotas ir keliauja į nepanaudotų kauliukų rezervą). Žaidėjai pasirenka vieną iš keturių atsitiktinai pateiktų lango šablonų žaidimo pradžioje, kuris nustato pradinius reikalavimus ir suteikia atitinkamą skaičių įrankių žetonų.

Kiekviename raunde žaidėjai, pradedant nuo pirmojo žaidėjo ir judant pagal laikrodžio rodyklę, paima po vieną kauliuką. Kai visi paėmė po kauliuką, paskutinis žaidėjas paima antrą kauliuką ir eina priešinga kryptimi, kol visi paima po antrą kauliuką. Nepanaudoti kauliukai atidedami į bendrą pulą.

Kauliukų dėliojimo taisyklės yra griežtos: pirmasis kauliukas turi būti padėtas prie lango krašto; visi kiti kauliukai turi būti padėti šalia jau esančių kauliukų (įstrižai taip pat galima dėti); kauliukai negali liestis šonais su tos pačios spalvos ar to paties skaičiaus kauliukais; jeigu langelis turi spalvos reikalavimą, ten galima padėti tik tos spalvos kauliuką; jeigu langelis turi skaičiaus reikalavimą, ten galima padėti tik to skaičiaus kauliuką.

Įrankių kortos gali būti naudojamos bet kada žaidėjo ėjimo metu, sumokant atitinkamą kiekį įrankių žetonų. Kiekviena įrankio korta turi unikalų efektą: pakeisti kauliuko skaičių, perkelti kauliuką į kitą vietą, pakeisti kauliuko spalvą ir pan. Galima naudoti kelis įrankius per vieną ėjimą, jei užtenka žetonų.

Žaidimas baigiasi po 10 raundų. Galutinis taškų skaičiavimas apima: taškus už įvykdytas viešas užduotis, taškus už privačią užduotį, taškus už likusius įrankių žetonus (1 taškas už kiekvieną) ir minusinius taškus už kiekvieną tuščią langelį (-1 taškas). Laimi žaidėjas, surinkęs daugiausiai taškų.

Solo režimas turi specialias taisykles, kur žaidėjas varžosi prieš nustatytą taškų tikslą, o kauliukų pasirinkimas yra apribotas papildomomis taisyklėmis. Taip pat yra specialios taisyklės dviems žaidėjams, kur naudojama šiek tiek kitokia kauliukų drafto mechanika.

Sagrada yra strategiškai gilus abstraktus žaidimas. Kauliukų draftas ir unikalios jų išdėstymo taisyklės sukuria puikų balansą tarp strateginio planavimo ir prisitaikymo prie atsitiktinumo. Įrankių kortos suteikia žaidėjams galimybę modifikuoti taisykles. Ribotas žetonų skaičius verčia kruopščiai apgalvoti kiekvieno iš jų panaudojimą. Skirtingi lango šablonai ir užduočių kortelės užtikrina, kad kiekvienas žaidimas bus unikalus ir pareikalaus skirtingų strategijų. Žaidimas puikiai subalansuotas įvairiam žaidėjų skaičiui, o solo režimas siūlo įdomų iššūkį vieno žaidėjo patirčiai. Sagrada yra puikus pasirinkimas tiek šeimos žaidimų vakarams, tiek patyrusiems žaidėjams, ieškantiems elegantiškai suprojektuoto abstraktaus žaidimo su gilesniu strateginiu sluoksniu.

Likučiai

Likutis fizinėse parduotuvėse

Ši prekė yra tik centriniame sandėlyje. Fizinėse parduotuvėse prekės likučio nėra.

Atsiliepimai (0)

Atsiliepimai

Prekę įvertinti gali tik ją įsigiję bei registruoti pirkėjai.

0.0/5
(0)

5 žvaigždės

4 žvaigždės

3 žvaigždės

2 žvaigždės

1 žvaigždė

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

Pirkėjų atsiliepimai

Įžeidžiantys bei reklaminio pobūdžio komentarai yra nepublikuojami. Šiame produkto puslapyje pateikiami mūsų pirkėjų komentarai.

Atsiliepimų dar nėra.

Likutis
1vnt.

 44.99