Yummy Yummy Monster Tummy

Yummy Yummy Monster Tummy

(0)

17.99 

KIEKIS
Likutis
25vnt.

Senelio vasarnamio palėpėje pasigirsta keisti garsai. Užlipę laiptais, žaidėjai atranda spalvotus ir pūkuotus monstrus, kurie atrodo draugiški, bet labai alkani! Šie padarai ypatingai domisi spalvomis ir žaidėjai turi juos maitinti, maišydami skirtingų spalvų objektus. Įvairius monstrų valgomus daiktus reikia sumaišyti taip, kad gautumėte monstro kailiuko spalvą.
Tai kooperatyvinis spalvų derinimo žaidimas, kur žaidėjai bendradarbiauja, bandydami pamaitinti visus monstrus tinkamomis spalvų kombinacijomis. Kiekvienas lygis pristato naujus iššūkius ir monstrus su skirtingomis spalvomis ir gebėjimais.

Product language

LT

SKU: BGM-253

%
Product language

LT

(0)
Original price was: 31,99 €.Current price is: 28,79 €.
Yummy Yummy Monster Tummy

Žaidime naudojamas spalvų sumaišymo elementas. Žaidėjai turi iš savo kortų rankos pasirinkti objektus, kurių spalvų kombinacija atitiktų monstro kailiuko spalvą. Spalvos sumaišomos, naudojant specialią programėlę ir joje nuskaičius QR kodą, esantį ant kiekvienos iš kortų.  Tokiu būdu, sumaišytu spalvotu patiekalu yra maitinami pūkuoti monstrai. Jeigu gauta patiekalo spalva neatitinka monstro spalvos, žaidėjai pralaimi ir turi pradėti lygį iš naujo.

Pagrindinės žaidimo ypatybės

  • Spalvų teorijos supratimas ir pritaikymas. Žaidėjai turi suprasti, kaip skirtingos spalvos susimaišo ir kokį rezultatą duoda. Pavyzdžiui, norint gauti violetinę spalvą, reikia suderinti raudoną ir mėlyną, bet svarbu įvertinti ir spalvų intensyvumą. Šis elementas tampa sudėtingesnis aukštesniuose lygiuose, kur reikia sudėtingesnių spalvų kombinacijų.
  • Komandinis sprendimų priėmimas. Žaidimas yra komandinis, todėl žaidėjai turi atvirai diskutuoti apie savo turimas kortas ir galimas kombinacijas. Svarbu išklausyti visų žaidėjų nuomones ir idėjas, nes kiekvienas gali turėti skirtingą požiūrį į spalvų derinimą. Kartais tai, kas vienam žaidėjui atrodo akivaizdu, kitam gali būti netikėtas sprendimas.
  • Kortų rankos valdymas. Žaidėjai turi nuspręsti, kurias daiktų kortas naudoti dabar, o kurias taupyti vėlesniems monstrams. Svarbu įvertinti ne tik esamus monstrus, bet ir galimus būsimus iššūkius. Kartais verta paaukoti konkrečią kortą ankstyvame žaidime, jeigu tai padės išvengti probleminės situacijos vėliau.
  • Monstrų maitinimo eiliškumo suplanavimas. Žaidėjai turi nuspręsti, kurį monstrą pamaitinti pirmiau, atsižvelgiant į turimas kortas ir galimas spalvų kombinacijas. Kartais geriau pradėti nuo sudėtingesnių monstrų, nes tuomet turite didenį kortų pasirinkimą. O kartais protingiau pirmiau pamaitinti paprastesnius monstrus. Nes tuomet sumažėja galimų pasirinkimų ir galima aiškiau pastebėti sudėtingesnes reikalingų kortų kombinacijas.

Privalumai

  • Edukacinis spalvų teorijos aspektas
  • Kooperatyvinis žaidimo pobūdis
  • Du žaidimo režimai
  • Progresuojantis sudėtingumas
  • Interaktyvus skaitmeninis elementas

Komponentai

  • Objektų kortos su QR kodais
  • Monstrų kortos
  • Lokacijų kortos
  • Žaidimo programėlė
  • Žaidimo taisyklės

Žaidimo taisyklės

Žaidimas gali būti žaidžiamas dviem režimais: istorijos ir vakarėlio.

Istorijos režime žaidėjai keliauja per 12 progresyviai sudėtingėjančių lygių. Kiekviename lygyje atskleidžiamos naujos lokacijos, objektai ir monstrai su specialiais gebėjimais.

Vakarėlio režime žaidėjai gali naudoti visas jau atrakintas kortas.

Kiekvieno lygio pradžioje žaidėjai pamato monstrus, kuriuos reikės pamaitinti. Monstrai turi skirtingų spalvų kailiukus ir valgo tik tuos patiekalus, kurių spalva yra panašiausia į jų kailio spalvą. Žaidėjai gauna į rankas objektų kortas, kurios turi skirtingas spalvas ir QR kodus nugarėlėje. Žaidėjų tikslas yra sukurti monstro kaliuką atitinkančias spalvas – pamaitinti monstrus. Tai atliekama maišant skirtingų spalvų objektų kortas.

Kai monstras „atveria burną”, žaidėjai gali jį maitinti. Maitinimas vyksta nuskaitant objektų kortų QR kodus žaidimo programėlėje. Žaidėjai gali laisvai diskutuoti apie savo turimas kortas ir planuoti, kokias spalvų kombinacijas naudoti. Tačiau negalima konkrečiai įvardinti, kokias kortas turi kiekvienas žaidėjas.

Spalvų maišymas reikalauja supratimo, kaip spalvos kombinuojasi. Pavyzdžiui:
– Mėlyna + Geltona = Žalia
– Raudona + Mėlyna = Violetinė
– Raudona + Geltona = Oranžinė
Spalvų intensyvumas taip pat svarbus – kai kuriems monstrams reikia šviesesnių ar tamsesnių atspalvių.

Jeigu žaidėjai pamaitina monstrą netinkama spalvų kombinacija, visi žaidėjai pralaimi ir turi pradėti lygį iš naujo. Lygis laimimas, kai visi monstrai yra sėkmingai pamaitinti tinkamomis spalvų kombinacijomis.

Aukštesniuose lygiuose atsiranda monstrai su specialiais gebėjimais, kurie prideda papildomų taisyklių ar apribojimų. Šie gebėjimai gali keisti įprastą žaidimo eigą ir reikalauti naujų strategijų.

Žaidimo progresas istorijos režime išsaugomas, leidžiant žaidėjams tęsti nuo paskutinio pasiekto lygio. Kiekvienas sėkmingai užbaigtas lygis atrakina naujas kortas ir lokacijas, kurias galima naudoti vakarėlio režime.

Yummy Yummy Monster Tummy sėkmingai sujungia tradicinį kortų žaidimą su moderniomis technologijomis, sukurdamas unikalią spalvų mokymosi patirtį. Žaidimas ne tik moko spalvų teorijos, bet ir skatina komandinį darbą bei strateginį mąstymą. Progresuojantis sudėtingumas ir skirtingi žaidimo režimai užtikrina, kad žaidimas išlieka įdomus po daugybės partijų. Tai puikus pasirinkimas šeimoms, ieškančioms edukacinio ir linksmo žaidimo, kuris skatina bendradarbiavimą ir kūrybiškumą.

Likutis fizinėse parduotuvėse

HOBBYSHOP ozas (vilnius)
2vnt.
HOBBYSHOP akropolis (klaipėda)
2vnt.
HOBBYSHOP mega (kaunas)
2vnt.
HOBBYSHOP akropolis (vilnius)
3vnt.
HOBBYSHOP europa (vilnius)
2vnt.

Atsiliepimai

Prekę įvertinti gali tik ją įsigiję bei registruoti pirkėjai.

0.0/5
(0)

5 žvaigždės

4 žvaigždės

3 žvaigždės

2 žvaigždės

1 žvaigždė

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

Pirkėjų atsiliepimai

Įžeidžiantys bei reklaminio pobūdžio komentarai yra nepublikuojami. Šiame produkto puslapyje pateikiami mūsų pirkėjų komentarai.

Atsiliepimų dar nėra.

Yummy Yummy Monster Tummy

Senelio vasarnamio palėpėje pasigirsta keisti garsai. Užlipę laiptais, žaidėjai atranda spalvotus ir pūkuotus monstrus, kurie atrodo draugiški, bet labai alkani! Šie padarai ypatingai domisi spalvomis ir žaidėjai turi juos maitinti, maišydami skirtingų spalvų objektus. Įvairius monstrų valgomus daiktus reikia sumaišyti taip, kad gautumėte monstro kailiuko spalvą.
Tai kooperatyvinis spalvų derinimo žaidimas, kur žaidėjai bendradarbiauja, bandydami pamaitinti visus monstrus tinkamomis spalvų kombinacijomis. Kiekvienas lygis pristato naujus iššūkius ir monstrus su skirtingomis spalvomis ir gebėjimais.

Player year

-

Player count

-

Product time

-

Product language

LT

(0)

SKU: BGM-253

17.99 

KIEKIS
Aprašymas

Žaidime naudojamas spalvų sumaišymo elementas. Žaidėjai turi iš savo kortų rankos pasirinkti objektus, kurių spalvų kombinacija atitiktų monstro kailiuko spalvą. Spalvos sumaišomos, naudojant specialią programėlę ir joje nuskaičius QR kodą, esantį ant kiekvienos iš kortų.  Tokiu būdu, sumaišytu spalvotu patiekalu yra maitinami pūkuoti monstrai. Jeigu gauta patiekalo spalva neatitinka monstro spalvos, žaidėjai pralaimi ir turi pradėti lygį iš naujo.

Pagrindinės žaidimo ypatybės

  • Spalvų teorijos supratimas ir pritaikymas. Žaidėjai turi suprasti, kaip skirtingos spalvos susimaišo ir kokį rezultatą duoda. Pavyzdžiui, norint gauti violetinę spalvą, reikia suderinti raudoną ir mėlyną, bet svarbu įvertinti ir spalvų intensyvumą. Šis elementas tampa sudėtingesnis aukštesniuose lygiuose, kur reikia sudėtingesnių spalvų kombinacijų.
  • Komandinis sprendimų priėmimas. Žaidimas yra komandinis, todėl žaidėjai turi atvirai diskutuoti apie savo turimas kortas ir galimas kombinacijas. Svarbu išklausyti visų žaidėjų nuomones ir idėjas, nes kiekvienas gali turėti skirtingą požiūrį į spalvų derinimą. Kartais tai, kas vienam žaidėjui atrodo akivaizdu, kitam gali būti netikėtas sprendimas.
  • Kortų rankos valdymas. Žaidėjai turi nuspręsti, kurias daiktų kortas naudoti dabar, o kurias taupyti vėlesniems monstrams. Svarbu įvertinti ne tik esamus monstrus, bet ir galimus būsimus iššūkius. Kartais verta paaukoti konkrečią kortą ankstyvame žaidime, jeigu tai padės išvengti probleminės situacijos vėliau.
  • Monstrų maitinimo eiliškumo suplanavimas. Žaidėjai turi nuspręsti, kurį monstrą pamaitinti pirmiau, atsižvelgiant į turimas kortas ir galimas spalvų kombinacijas. Kartais geriau pradėti nuo sudėtingesnių monstrų, nes tuomet turite didenį kortų pasirinkimą. O kartais protingiau pirmiau pamaitinti paprastesnius monstrus. Nes tuomet sumažėja galimų pasirinkimų ir galima aiškiau pastebėti sudėtingesnes reikalingų kortų kombinacijas.

Privalumai

  • Edukacinis spalvų teorijos aspektas
  • Kooperatyvinis žaidimo pobūdis
  • Du žaidimo režimai
  • Progresuojantis sudėtingumas
  • Interaktyvus skaitmeninis elementas

Komponentai

  • Objektų kortos su QR kodais
  • Monstrų kortos
  • Lokacijų kortos
  • Žaidimo programėlė
  • Žaidimo taisyklės

Žaidimo taisyklės

Žaidimas gali būti žaidžiamas dviem režimais: istorijos ir vakarėlio.

Istorijos režime žaidėjai keliauja per 12 progresyviai sudėtingėjančių lygių. Kiekviename lygyje atskleidžiamos naujos lokacijos, objektai ir monstrai su specialiais gebėjimais.

Vakarėlio režime žaidėjai gali naudoti visas jau atrakintas kortas.

Kiekvieno lygio pradžioje žaidėjai pamato monstrus, kuriuos reikės pamaitinti. Monstrai turi skirtingų spalvų kailiukus ir valgo tik tuos patiekalus, kurių spalva yra panašiausia į jų kailio spalvą. Žaidėjai gauna į rankas objektų kortas, kurios turi skirtingas spalvas ir QR kodus nugarėlėje. Žaidėjų tikslas yra sukurti monstro kaliuką atitinkančias spalvas – pamaitinti monstrus. Tai atliekama maišant skirtingų spalvų objektų kortas.

Kai monstras „atveria burną”, žaidėjai gali jį maitinti. Maitinimas vyksta nuskaitant objektų kortų QR kodus žaidimo programėlėje. Žaidėjai gali laisvai diskutuoti apie savo turimas kortas ir planuoti, kokias spalvų kombinacijas naudoti. Tačiau negalima konkrečiai įvardinti, kokias kortas turi kiekvienas žaidėjas.

Spalvų maišymas reikalauja supratimo, kaip spalvos kombinuojasi. Pavyzdžiui:
– Mėlyna + Geltona = Žalia
– Raudona + Mėlyna = Violetinė
– Raudona + Geltona = Oranžinė
Spalvų intensyvumas taip pat svarbus – kai kuriems monstrams reikia šviesesnių ar tamsesnių atspalvių.

Jeigu žaidėjai pamaitina monstrą netinkama spalvų kombinacija, visi žaidėjai pralaimi ir turi pradėti lygį iš naujo. Lygis laimimas, kai visi monstrai yra sėkmingai pamaitinti tinkamomis spalvų kombinacijomis.

Aukštesniuose lygiuose atsiranda monstrai su specialiais gebėjimais, kurie prideda papildomų taisyklių ar apribojimų. Šie gebėjimai gali keisti įprastą žaidimo eigą ir reikalauti naujų strategijų.

Žaidimo progresas istorijos režime išsaugomas, leidžiant žaidėjams tęsti nuo paskutinio pasiekto lygio. Kiekvienas sėkmingai užbaigtas lygis atrakina naujas kortas ir lokacijas, kurias galima naudoti vakarėlio režime.

Yummy Yummy Monster Tummy sėkmingai sujungia tradicinį kortų žaidimą su moderniomis technologijomis, sukurdamas unikalią spalvų mokymosi patirtį. Žaidimas ne tik moko spalvų teorijos, bet ir skatina komandinį darbą bei strateginį mąstymą. Progresuojantis sudėtingumas ir skirtingi žaidimo režimai užtikrina, kad žaidimas išlieka įdomus po daugybės partijų. Tai puikus pasirinkimas šeimoms, ieškančioms edukacinio ir linksmo žaidimo, kuris skatina bendradarbiavimą ir kūrybiškumą.

Likučiai

Likutis fizinėse parduotuvėse

HOBBYSHOP ozas (vilnius)
2vnt.
HOBBYSHOP akropolis (klaipėda)
2vnt.
HOBBYSHOP mega (kaunas)
2vnt.
HOBBYSHOP akropolis (vilnius)
3vnt.
HOBBYSHOP europa (vilnius)
2vnt.
Atsiliepimai (0)

Atsiliepimai

Prekę įvertinti gali tik ją įsigiję bei registruoti pirkėjai.

0.0/5
(0)

5 žvaigždės

4 žvaigždės

3 žvaigždės

2 žvaigždės

1 žvaigždė

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

Pirkėjų atsiliepimai

Įžeidžiantys bei reklaminio pobūdžio komentarai yra nepublikuojami. Šiame produkto puslapyje pateikiami mūsų pirkėjų komentarai.

Atsiliepimų dar nėra.

Likutis
25vnt.

 17.99