Nuotaika
„Nesiartink“ yra vienas iš nedaugelio tokio pobūdžio siaubo stalo žaidimų, skirtų dideliam žaidėjų skaičiui. Čia meistriškai kuriama nerimastinga, šiurpi atmosfera, kurioje galima tiesiog užčiuopti tvyrančią įtampą. Ją kelia ne siaubingos iliustracijos ar baisūs ilgi aprašymai, o kitų žaidėjų veiksmai. Žaidime gali pasitikėti tik pačiu savimi, o prieš akimirką draugu buvęs žaidėjas gali kėsintis tave pražudyti. Tuo pat metu reikia įtikinti kitus žaidėjus, kad esi jų pusėje, nors žinai, kad jie netiki nė vienu žodžiu iš tavo lūpų. Privalai parodyti tai gudriais veiksmais ir protingais ėjimais žaidime. Visa tai kuria ypatingą ir išskirtinę žaidimo nuotaiką.
Puikus siaubo pasakojimas
Žaidimas pasiūlo fantastinę veiksmo vietą ir istorijos aplinkybes. Tačiau tikroji pasakojimo ašis priklauso žaidėjams. Visą įtampą ir siaubą kelia dinamiška siužeto linija. Žaidimas prasideda gana ramiai ir saugiai. Vienas žaidėjas tampa padaru, kiti bando jį surasti ir sudeginti. Atrodo lengva. Tačiau bėgant laikui, padaras gali užkrėsti kitus žaidėjus, kurie niekam nežinant pakeičia komandas ir pradeda medžioti žaidime likusius žmonių personažus. Kuo ilgiau nerandi padaro, kuo daugiau ir dažniau žaidėjai keičiasi vietomis prie stalo, tuo labiau jaučiasi, kad lieki vienas, kad esi medžiojamas ir kad išsigelbėjimas yra labai labai toli.
Paranojos persmelkta strategija
Žaidimas nėra vien tik blefas ir bandymas apmulkinti kitus žaidėjus. Savo tikslų čia galima pasiekti laiku ir protingai sužaidus pasirinktas kortas. Žaidime galima rinktis įvairias strategijas, kurios padėtų laimėti žmonėms arba į padaro nagus papuolusiems užkrėstiesiems. Žaidimo taisyklės leidžia keistis vietomis su kitais žaidėjais, tikrinti jų kortas, manipuliuoti ėjimo eiliškumu ir pan. Visa tai gali padėti, jei esate padaras arba užkrėstasis. Jei bandote apsisaugoti, galite pasiųsti kitą žaidėją į karantiną, užsibarikaduoti nuo jo arba tiesiog panaudoti liepsnosvaidį. Tačiau kada to imtis ir kurie žaidėjai kelia pavojų?
Trumpos žaidimo taisyklės
Žaidimo pradžioje kiekvienas žaidėjas gauna ranką kortų. Vienam žaidėjui tarp jų tenka ir Padaro korta. Žaidimo pradžioje niekas nežino, kas yra padaras, o kurie žaidėjai yra žmonės. Padaro tikslas – užkrėsti visus žmones, o šie bando sugauti ir sudeginti padarą. Jam nėra jokių šansų, jei greitai išaiškėja jo tapatybė. Todėl padaras privalo žaisti atsargiai, apgaulingai ir stengtis kuo greičiau apkrėsti kažkurį kitą žaidėją, kad šis pereitų į jo pusę. Savo ėjimo metu kiekvienas žaidėjas iš kaladės traukia vieną kortą ir pasirenka vieną kortą sužaisti. Kortos leidžia atlikti įvairius veiksmus – pasižiūrėti į kitų žaidėjų kortas, pasistatyti barikadą, pasiųsti kitus į karantiną, keistis vietomis prie stalo ir pan. Ėjimo pabaigoje du šalia sėdintys žaidėjai apsikeičia kortomis. Būtent šiuo metu padaras gali perduoti šalia esančiam žaidėjui infekcijos kortą, kas reiškia, jog nuo šiol tas žaidėjas pereina į padaro komandą. Žaidime yra įvairiausių būdų apsisaugoti nuo šio pasikeitimo, tačiau reikia žinoti ar nujausti, kada geriausia tuo pasinaudoti. Ištekliai ne begaliniai. Jei žaidėjai įtaria, kuris žaidėjas yra padaras, gali panaudoti liepsnosvaidžio kortą ir jį sudeginti. Tik saugokitės, kad nesudegintumėte savo draugų. Padaras klastingas ir apgaulingas.
HOBBYSHOP vertinimas:
Veiksmas: Reakcija:Sudėtingumas:Sėkmė:Interaktyvumas: Pasiruošimas/taisyklės:
5 žvaigždės
4 žvaigždės
3 žvaigždės
2 žvaigždės
1 žvaigždė
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)