Stella: Dixit Universe (LT/LV/EE)

Žaidimas „Stella“ kviečia pasinerti į stebuklingą, magišką ir fantastišką pasaulį. Tyrinėkite žadą atimančius jo vaizdinius, interpretuokite jų reikšmes, pažvelkite į kitų žaidėjų vaizduotę ir įžiebkite danguje ryškiausias žvaigždes. „Stella“ yra „Dixit“ šeimos žaidimas, turintis panašų stilių, tačiau kitokias taisykles.

37,99 €

Meilė iš pirmo žvilgsnio

Kaip ir visi kiti kompanijos „Libellud“ žaidimai, „Stella“ pasižymi išskirtiniu dizainu. Vien žvelgdamas į jo pakuotę matai ne vien gražų apipavidalinimą, bet langą į fantastinį pasaulį, kuriame laukia patys netikėčiausi nuotykiai. Nespėji žaidimo išpakuoti, o vaizduotė jau darbuojasi, žadindama prisiminimus, kurdama asociacijas, konstruodama pasakojimą, į kurį norisi nertis stačia galva. Dar įspūdingiau atrodo žaidime naudojamos kortos. Kiekviena iš jų yra tarsi unikalus to pasaulio gabalėlis, akimirka iš jo gyventojų kasdienybės, pilna smulkiausių detalių, kurios kiekvienam žaidėjui sukels skirtingas asociacijas ir sužadins skirtingas emocijas. Kiti žaidimo komponentai ne ką mažiau ryškūs. Jie papildo žaidimą ir ne tik puikiai atlieka savo funkciją, bet ir padeda sukurti prie stalo ypatingą atmosferą.

Vaizduotė, interpretacijos ir neįprastos lenktynės

Žaisdami „Stella“, varžomės vieni su kitais ir bandome surinkti kaip galima daugiau taškų. Tačiau varžymasis čia yra išskirtinis. Žaidime nereikia nieko pergudrauti. Jei „Dixit“ dar galima to rasti, tai „Stella“ susitelkia tik į pastabumą ir gebėjimą teisingai interpretuoti kitų žaidėjų pasirinkimus. Tai žaidimui suteikia kelis unikalius aspektus. Visų pirma, žaidime daug daugiau atviros informacijos, kuria remiantis galima priimti savo sprendimus. Žaidėjai mato visas iliustracijas, užuominos žodį ir kiek kortų su tuo žodžiu susiejo kiti žaidėjai. Tai leidžia susiaurinti galimus pasirinkimus, pasverti riziką ir priimti pamatuotą sprendimą. Tuo pačiu metu ypač svarbų vaidmenį vaidina intuicija, gebėjimas suprasti kito žaidėjo intenciją ir pažvelgti į tą pačią situaciją jo akimis, pastebėti galimybes, į kurias kitu atveju neatkreiptum dėmesio. Kitaip tariant, „Stella“ visų pirma yra apie gebėjimą pažvelgti į situaciją kitų žaidėjų akimis.

Garsūs giminaičiai ir laisvesnės taisyklės

„Stella“ neslepia savo ryšio su pirmtaku „Dixit“. Negana to, čia galima laisvai naudoti visas pagrindinių „Dixit“ žaidimų ir jų papildymų korteles. Tai suteikia žaidimui daugybę variacijų, daugybę unikalių ir detalių kortų. Kiekvieną kartą žaisdamas jautiesi it tyrinėtum visai naują pasaulį. Svarbu paminėti ir tai, kad „Stella“ yra atviresnis žaidimas. Jo taisyklės sukurtos taip, kad žaidėjams nereikėtų patiems kurti abstrakčių užuominų. Tai leidžia išplėsti žaidėjų ratą, žaidimas yra draugiškas ir patrauklus įvairaus amžiaus ir skirtingų asmeninių savybių žmonėms.

Trumpos žaidimo taisyklės

Žaisdami „Stella“ varžysitės vieni su kitais ir bandysite surinkti kaip galima daugiau taškų. Kiekvieno raundo pradžioje ant stalo bus padėta 15 unikaliai iliustruotų kortų. Tuomet bus atversta viena užuominos korta, kurioje rasite užrašytą žodį. Tai gali būti bet kas – šventės pavadinimas, daiktas, veiksmas ir pan. 

Tuomet žaidėjai specialiose lentelėse turi slapta pažymėti, kurios iš atverstų 15 kortų turi kažką bendro su užuominos žodžiu. Asociacija priklauso tik nuo jūsų. Galima įžvelgti panašią formą, detalę, bendrą temą, personažą – kas tik šauna į galvą. Galima rinktis ir pažymėti nuo vienos, iki 10 kortų. 

Po to žaidėjai paeiliui tampa „žvalgais“. Žvalgas turi pasirinkti vieną iš savo pažymėtų kortų ir ją parodyti. Jei ją taip pat pasirinko keli kiti žaidėjai, jie visi gauna taškų. Jei tą pačią kortą pasirinko tik vienas kitas žaidėjas, jis ir žvalgas įžiebia pačią ryškiausią kibirkštį ir pelno papildomai taškų. Jei žvalgo kortos nepasirinko niekas kitas, baigiasi ne tik jo ėjimas – konkrečiame raunde jis nebegali tapti žvalgu. 

Jei žaidėjas buvo godus ir savo lentelėje pažymėjo daugiausia kortų, jis atsiduria „tamsoje“ ir privalo sukurti kibirkštį kiekvieną kartą tapęs žvalgu, kitaip jo taškų kraitis gerokai sumažės. Kartais tokia rizika pasiteisina, tačiau ją visada reikia gerai apgalvoti. 

Žaidėjai paeiliui skelbia kortas, kol visi iškrenta arba nebeturi daugiau pasižymėtų kortų. Prasideda kitas raundas. Žaidimas tęsiasi 4 raundus, jį laimi daugiausia taškų surinkęs žaidėjas. 

 

HOBBYSHOP vertinimas:

Veiksmas: 
Reakcija:
Sudėtingumas:
Sėkmė:
Interaktyvumas: 
Pasiruošimas/taisyklės: