Išmaniuose namuose šeimininkauja keturi padūkę robotukai. Jie tvarko kambarius, prižiūri sodą ir net gamina užkandžius. Tiesa, robotukų baterijos ne begalinės, o kiekvieną veiksmą reikia užprogramuoti. Norėdami, kad robotukai judėtų, pakeltų daiktus ar ką nors pastumtų, turite duoti tinkamas komandas. Suklydus, reikės apsisukti ir ieškoti kito kelio. Ilgai sukinėtis pavojinga, nes kiekvienas iššvaistytas ėjimas tik eikvoja robotuko bateriją. O viską dar labiau apsunkina tai, jog programuojate ne vienas ir nežinote, kokias komandas duoda jūsų draugai. Todėl žaidime svarbu ne tik logika, bet ir nuojauta.
Žaidimas skirtas visai šeimai!
Trumpos taisyklės
„Quirky Circuits“ žaidime rasite užduočių knygą, kurios puslapiuose bus langeliais sužymėtas žemėlapis, kuriame reikės atlikti specifinius darbus: išvalyti kambarį, paruošti ir serviruoti maistą restorane, sutvarkyti sodą, palaistyti gėles. Užduotį atlikti turi vienas iš keturių skirtingai veikiančių ir skirtingus sugebėjimus turinčių robotukų. Kiekvienai užduočiai skirtas tam tikras skaičius ėjimų, žymimas senkančiomis robotukų baterijomis.
Norėdami, kad robotukas ką nors darytų, kiekvieno ėjimo metu turite jį užprogramuoti. Tam naudojamos kortos, kurios nurodo, į kurią pusę robotukui eiti, pasisukti, paimti ar padėti daiktą ir pan. Tačiau viskas nėra taip paprasta. Kiekvieno ėjimo metu, žaidėjai (kartu) turi sudėti bent 5 programavimo korteles (galima ir daugiau, tačiau kiekvienas žaidėjas privalo padėti bent po 1 kortą). Tačiau jas reikia dėti iš eilės, užverstas, nėra jokios ėjimų tvarkos, o svarbiausia – negalima tartis su kitais žaidėjais.
Užduotys vis sunkesnės, intuicijos, logikos ir drąsių sprendimų reikia vis daugiau. Tai išskirtis, visai šeimai skirtas žaidimas, pateikiantis daug skirtingų užduočių, kurias kartu spręsti smagu, linksma ir įdomu.
Patarimai ir gudrybės
Štai keletas strateginių patarimų, ką vertėtų prisiminti „Quirky Circuits“ partijoje:
- Nepamirškite patikrinti kortų nugarėlių
Prieš atlikdamas savo ėjimą, nepamirškite pažiūrėti į prieš tai padėtų kortų nugarėles. Jos suteikia tam tikros informacijos, kokiais maždaug judesiais pradės judėti robotukas ir ko galima tikėtis. Taip bus lengviau apsispręsti norint padėti tolimesnę judesio kortą.
- Nepamirškite, kad žaidžiate komandinį žaidimą
Žaisdami stenkitės prisiminti, kad visi siekiate bendro tikslo. Turėdami galutinį robotuko judėjimo tikslą mintyse, nors ir neišsakydami garsiai, stenkitės atlikti kuo optimalesnį sprendimą. Jeigu galvosite, kad kiti žaidėjai savo kortų veiksmais gadina jūsų planą ir stengsitės taisyti kitų klaidas, galiausiai liksite prie suskilusios geldos. Nors ir smagu stebėti, kaip robotukas vis atsitrenkia į daiktus ir sukasi vienoje vietoje, tačiau tai kainuoja laiką, kurio ir taip nėra daug.
- Atlikite kuo paprastesnius ėjimus
Paprastumas, šiuo atveju, yra raktas į sėkmę. Nebandykite atlikti suktų, nes juos bus sunku susekti kitiems žaidėjams. Neapkraukite savęs nereikalingu sudėtingumu. Stenkitės perprasti kitų žaidėjų ėjimus.
- Būkite atsargūs dėl „sniego gniūžtės“ poveikio
Jeigu savo ėjimo metu nebūsite atidus, galite robotuką nuvesti neteisingu keliu. Roboto posūkis teisinga kryptimi yra ypač svarbus tuomet, kai kitas žaidėjas judina robotuką dideliu atstumu (2 ar 3 langelius). Nes pajudėsite didelį atstumą netinkama kryptimi, būsite labai nutolę nuo tos vietos, kurioje jums reikia atsidurti. O pakeliui, ko gero, dar iškils papildomų kliūčių, pavyzdžiui, sudaužysite vazą ir jums reikės pirmiau sutvarkyti netvarką. Tai kainuoja papildomą laiką. Todėl patarimas naujokams būtų vengti didelių grandinių ėjimų, kurie gali sukelti neigiamą „sniego gniūžtės“ efektą.
- Saugokitės „Quirks” kortų
Tai kortos, kurios gali būti susimovimo priežastimi. Ypač tada, kai turite jas padėti pirmiausiai. Kartais geriau išlaukti momento, kai būsite priversti padėti šią kortą.
- Nesistenkite visko padaryti vienas
Kuo daugiau vienos grandinės metu sužaisite kortų, tuo jums pačiam bus sunkiau sekti judėjimo eigą ir galutinio tikslo mintį. Jeigu tik įmanoma, stenkitės, kad jūsų ėjimas būtų sudarytas iš mažiau kortų, padėtų iš eilės. Nes tuomet kitiems žaidėjams nereikės sekti vieno žaidėjo minčių srauto labirinto.
- Padeda kortų skaičiavimas
Praverčia tai, jeigu įsiminsite tikslų judėjimo kortelių skaičių,pagal jų rūšį. Pavyzdžiui, kiek yra kortelių su judėjimu į priekį per vieną langelį. Tuomet žaidimo eigoje, tikrindami panaudotų kortų kaladę, galėsite suskaičiuoti, kiek kokių judesių jau buvo ir žinosite, kiek jų liko. Tai padės geriau nuspėti, ką gali padėti kiti žaidėjai.
Apibendrinant, „Quirky Circuits“ – tai žaidimas, kurio scenarijų įvairovė suteikia galimybę tobulėti. Vis sunkėjantys atskiri žaidimai sudaro galimybę gerinti savo rezultatus. Taip pat galima stengtis atskirai pagerinti kiekvieno scenarijaus asmeninį rekordą (įveikti per mažiau ėjimų, nei prieš tai). Dėl lengvų taisyklių, kurios yra kiekviename scenarijuje, tai yra puikus žaidimas, norint supažindinti draugus, vaikus ir giminaičius su veiksmų programavimo žaidimais.
5 žvaigždės
4 žvaigždės
3 žvaigždės
2 žvaigždės
1 žvaigždė
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)