Pagrindinės žaidimo ypatybės
Teritorijų kūrimas
- Statykite pilis ir miestus
- Tieskite kelius
- Kurkite vienuolynus
- Vystykite ūkius
- Formuokite kraštovaizdį
Strateginiai elementai
- Sekėjų išdėstymas
- Teritorijų užbaigimas
- Taškų rinkimo strategijos
- Kitų žaidėjų blokavimas
- Ilgalaikių planų kūrimas
Komponentai
- Teritorijų kortelės
- Žaidėjų sekėjai
- Taškų skaičiavimo lenta
- Spalvoti žymekliai
- Žaidimo maišelis
Priimamų sprendimų įvairovė
Žaidime „Carcassonne“ žaidėjai susiduria su tokiais klausimais kaip: „ Ar tikai verta dėl to atiduoti savo paskutines figūrėles?“ arba „Ar man reikėtų naudoti šią lentelę išplėsti savo miestui, ar padėti ją šalia oponento miesto, kad šis kaip reikiant pavargtų?“. Kadangi žaidėjai deda tik po vieną lentelę ir ant jos gali pastatyti po figūrėlę, žaidimas klostosi gana greitai, nors ir yra kupinas variantų ir galimybių. „Carcassonne“ yra reljefo kūrimo žaidimas, kuriame žaidėjai iš mažų figūrėlių dėlioja Pietų Prancūzijos kraštovaizdį. Lentelės gali žymėti miestą, kelią, vienuolyną, ganyklą arba jų derinius. Šios lentelės turi būti dėliojamos taip, kad vienos lentelės simbolį sujungtumėte su kitos: miestai jungiami prie miestų, keliai prie kelių ir t.t. Padėjęs lentelę, žaidėjas gali nuspręsti, ar nori dėti vieną iš savo figūrėlių ant jos. Mieste figūrėlė tampa riteriu, ant kelio tampa plėšiku, vienuolyne tampa vienuoliu, o ant žolės – ūkininku. Kai kraštovaizdis visiškai sukuriamas, figūrėlės įvertinamos ir atneša taškus savo žaidėjams.
Trumpos taisyklės
Žaidėjai paeiliui traukia ir deda teritorijų korteles, kurios turi sutapti kraštais su jau padėtomis. Ant naujai padėtos kortelės galima pastatyti savo sekėją, kuris, priklausomai nuo vietos, tampa riteriu, vienuoliu, plėšiku arba ūkininku. Kai užbaigiama teritorija (miestas, kelias ar vienuolynas), žaidėjai gauna taškus ir atgauna savo sekėjus. Ūkininkai lieka žemėlapyje iki žaidimo pabaigos ir neša taškus už užbaigtus miestus. Žaidimas baigiasi, kai padedama paskutinė kortelė.
„Carcassonne” – tai strateginis žaidimas, kur kiekviena padėta kortelė ir sekėjas yra svarbus sprendimas, galintis lemti pergalę. Ar sugebėsite sukurti galingiausią viduramžių karalystę?
5 žvaigždės
4 žvaigždės
3 žvaigždės
2 žvaigždės
1 žvaigždė
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)