Strateginiai elementai
- 1. Rizikos įvertinimas prašant daugiau užuominų:
-
- Antrame klausime turite nuolat balansuoti tarp noro gauti daugiau informacijos ir potencialiai prarasti taškus
- Jeigu esate tikri dėl atsakymo po pirmos užuominos, gaunate maksimalius 4 taškus
- Tačiau jeigu per anksti spėjate ir suklystate, prarandate visus galimus taškus
- Strateginė dilema: ar verčiau rizikuoti spėjant anksčiau dėl daugiau taškų, ar geriau saugiau prašyti daugiau užuominų
- Taškų rinkimas pagal užduočių tipus:
- Kiekvienas žaidėjas turi skirtingas stiprybes – vieni geriau atsako į faktų klausimus, kiti – į grandinėles
- Strategiškai svarbu maksimaliai išnaudoti savo stipriąsias kategorijas
- Jeigu jaučiate, kad esate silpnesni tam tikroje kategorijoje, galite tikslingai bandyti “pavogti” taškus iš kitų žaidėjų kategorijose, kuriose daugiau nusimanote
- Optimalus užuominų skaičiaus pasirinkimas:
- Reikia įvertinti savo žinių lygį konkrečioje temoje
- Jeigu tema jums artima, verta rizikuoti su mažiau užuominų
- Nepažįstamose temose geriau išklausyti daugiau užuominų, net jeigu tai sumažins galimų taškų skaičių
- Kartais verta strategiškai atsisakyti spėliojimo, jeigu netgi po visų gautų užuominų nesate tikri dėl teisingo atsakymo
- Stipriųjų žinių sričių išnaudojimas:
- Stebėkite kitų žaidėjų silpnąsias temas
- Žinodami, kad kitas žaidėjas gali suklysti tam tikroje temoje, būkite pasiruošę “pavogti” tašką
- Savo eilėje itin susikaupkite klausydamiesi temų, kurias gerai išmanote
- Teisingų atsakymų grandinės sukūrimas:
- Trečiame etape, kuriame reikia atsakyti į 9 teiginius, kiekviena trijų teisingų atsakymų seka verta 1 taško
- Labai svarbu neprarasti koncentracijos – viena klaida gali “nutraukti” grandinę ir jūs prarasite tašką
- Jeigu dvejojate dėl atsakymo, mėginkite analizuoti teiginių logiką ar ieškoti užuominų klausimo formuluotėje
- Psichologinis žaidimas:
- Stebėkite kitų žaidėjų elgesį – kada jie rizikuoja, o kada vengia rizikos
- Sąmoningai galite rodyti pasitikėjimą arba abejonę tam, kad paveiktumėte kitų žaidėjų sprendimus
- Kai kurie žaidėjai gali pradėti spėlioti, matydami jūsų užtikrintumą dėl atsakymo
- Taškų skaičiavimo strategija:
- Žaidimo pabaigoje svarbu žinoti, kiek taškų turite ir kiek jų reikia surinkti pergalei
- Jeigu atsiliekate, verta labiau rizikuoti spekuliuojant atsakymais
- Jeigu pirmaujate, galite rinktis konservatyvesnę strategiją ir siekti užtikrintų taškų.
Komponentai
- 108 klausimų kortelės (skirtingų tipų klausimai kiekvienoje kortelėje)
- Teisingi atsakymai į klausimus yra pateikti kitoje kortelių pusėje
- Taisyklių knygelė
Žaidimo privalumai
- Puikus pakartotinio žaidimo potencialas
- Suderinamumas su pagrindiniu žaidimu
- Įvairiarios klausimų temos ir skirtingos užduotys
- Greitas ir dinamiškas žaidimo tempas
- Tinka tiek paprastam žaidimui, tiek protmūšiams.
Trumpos taisyklės
Žaidimo metu žaidėjai paeiliui traukia korteles ir užduoda klausimus kitiems. Pradedant pirmuoju žaidėju ir tęsiant pagal laikrodžio rodyklę, kiekvienas paima po kortelę, bet kitiems jos nerodo. Pirmasis žaidėjas skaito pirmą klausimą žaidėjui iš kairės. Jei gu šis atsako teisingai, gauna 2 taškus. Jeigu suklysta, atsakyti gali kitas žaidėjas, bet jau už 1 tašką. Tada pirmasis žaidėjas perskaito pirmą klausimą kitam žaidėjui. Ir taip toliau.
Antrajame klausime pateikiamos 4 užuominos. Klausiantysis skaito pirmąjąužuominą, o atsakančiajam leidžiama prašyti papildomų užuominų arba spėti. Kuo mažiau užuominų prireikia, tuo daugiau taškų gaunama. Po vienos užuominos – 4 taškai, po dviejų – 3, po trijų – 2, po keturių – 1 taškas.
Trečiame klausime yra 9 teiginiai, į kuriuos reikia atsakyti taip arba ne. Už kiekvienus tris teisingus atsakymus iš eilės gaunama po 1 tašką (maksimaliai 3 taškai). Jeigu bent vienas atsakymas neteisingas, taškas už tą trejetą negaunamas.
Ketvirtame klausime pateikiama užduotis, kurioje keičiant ar pridedant po vieną raidę reikia sudaryti keturių žodžių seką. Už teisingą atsakymą – 2 taškai. Jeigu žaidėjas suklysta, kitas žaidėjas gali bandyti atsakyti už 1 tašką.
Penktas klausimas neturi variantų – reikia pateikti konkretų atsakymą. Teisingai atsakius, gaunamas 1 taškas. Čia galimybė atsakyti kitiems nesuteikiama.
Žaidimas baigiasi po 5 turų. Laimi žaidėjas, surinkęs daugiausia taškų. Jeigu eli žaidėjai surinko vienodai taškų, laimi tas, kuris dėl skirtingų kortų tipų galėjo pelnyti mažiau taškų.
Vienas žaidėjas daugiausiai gali surinkti 12 taškų iš savo klausimų ir dar „pavogti” 3 taškus iš kitų žaidėjų, jiems atsakius neteisingai.
Jeigu žaidžiate kartu su pagrindiniu „Auksinis protas. BLITZ” žaidimu, atkreipkite dėmesį, kad pagrindinio žaidimo kortelės turi kitokią struktūrą – jose antrame klausime pateikiami 3 atsakymo variantai, o ne užuominos.
„Auksinis protas. BLITZ: Papildinys” – tai puiki galimybė ne tik patikrinti savo žinias, bet ir maloniai praleisti laiką su draugais ar šeima. Žaidimą galite žaisti kaip atskirą žaidimą arba derinti su pagrindiniu „Auksinis protas. BLITZ”, taip praplėsdami klausimų įvairovę. Įvairaus sudėtingumo klausimai, skirtingų tipų užduotys ir dinamiškas žaidimo procesas garantuoja, kad nuobodžiauti neteks niekam. Išbandykite savo jėgas protmūšyje, kuris yra sukurtas pagal kultinį televizijos žaidimą, ir sužinokite, kas iš jūsų kompanijos turi auksinį protą!
5 žvaigždės
4 žvaigždės
3 žvaigždės
2 žvaigždės
1 žvaigždė
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)