Pagrindinės žaidimo ypatybės
Žaidimas bandos Jausmas remiasi nuomonių išreiškimu ir gebėjimu atrasti pačius akivaizdžiausius atsakymus į skirtingus klausimus apie įvairiausias situacijas. Kiekvienas raundas prasideda nuo klausimo atvertimo. Žaidėjai slapta užrašo savo atsakymą į klausimą
Žaidimas skatina prisitaikymą prie situacijos (spėjant, koks atsakymą į klausimą būtų dominuojantis tarp visų žaidėjų). Ir stengiantis perprasti, prie kurios nuomonės prisijungti. Kortelių įvairovė – nuo trivialių klausimų iki gilesnių filosofinių dilemų – užtikrina, kad žaidimas išliktų įdomus ir įvairus.
Strateginiai elementai
Daugumos nustatymo intuicija vaidina svarbų vaidmenį. Žaidėjai turi įvertinti pradinį grupės nusiteikimą ir numatyti, kokia bus galutinė daugumos nuomonė. Tie, kurie sugeba tiksliai pajausti “bandos judėjimą”, dažnai įgyja strateginį pranašumą.
Balanso tarp autentiškumo ir strateginio lankstumo radimas yra dar vienas strateginis aspektas. Žaidėjai turi nuspręsti, ar jų asmeninė nuomonė į tam tikrą klausimą galėtų būti populiari. Visuomet reikia stengtis prisitaikyti prie grupės nuomonės. Ši dinamika sukuria įdomią įtampą tarp asmeninių įsitikinimų ir strateginio žaidimo.
Kitų žaidėjų perpratimas ir pažinojimas padeda numatyti, kurie žaidėjai kokius atsakymus galėtų pasirinkti. Šis žinojimas leidžia efektyviau planuoti savo strategiją. Taip pat ir sužinoti apie kitus žaidėjus naujų dalykų.
Privalumai
- Giliai įtraukiantis socialinis žaidimas
- Atskleidžia įdomius grupinės dinamikos aspektus
- Ugdo kritinį mąstymą
- Kiekvieną kartą žaidžiant sukuriamos unikalios diskusijos
- Padeda geriau pažinti draugus ir jų mąstymo būdą
- Puikiai tinka vakarėliams ir draugų susibūrimams
Taisyklės
Bandos Jausmas yra paprastas ir linksmas žaidimas, skirtas atspėti, ką mąsto dauguma. Štai pagrindinės taisyklės:
Bandos Jausmas žaidimas vyksta per kelis raundus, kur kiekvieno raundo metu žaidėjai žaidžia su skirtinga klausimo kortele. Raundas prasideda nuo klausimo kortelės atvertimo ir perskaitymo. Kiekvienas žaidėjas slapta užrašo savo atsakymą.
- Fermos šeimininkas (žaidimo vedėjas) perskaito klausimą iš kortelės (klausimai gali būti atviri), pavyzdžiui:
- Koks vabalas būtų geriausias gyvūnas?
- Kuri automobilio markė blogiausia?
- Įvardink mešką iš animacinio filmuko.
- Kuris virtuvės įrankis geriausias.
- Taip pat yra klausimų, kurie turi 2 pasirinkimo variantus. Pavyzdžiui, “Norėtumėte savo portreto ar statulos”?
- Visi žaidėjai, įskaitant vedėją, užrašo savo atsakymus ant lapelio.
- Jeigu kas nors užtrunka, kiti žaidėjai gali “mūkti” (mėgdžioti karvės garsus), kad šį žaidėją paskubintų.
- Taškus gauna tik tie žaidėjai, kurių atsakymai sutampa su kitais – jie prisijungia prie “bandos”.
- Žaidėjai, kurių atsakymai sutampa su dauguma, gauna karvės žetoną.
- Žaidėjai, kurių atsakymai yra unikalūs, gauna rausvą karvę ir negali rinkti taškų, kol jos neperduos kitam originalų atsakymą pateikusiam žaidėjui.
- Jeigu nėra aiškios daugumos (visi atsakymai skirtingi arba keli variantai surenka po vienodai balsų), niekas negauna nei žetonų, nei rausvosios karvės.
- Laimi tas žaidėjas, kuris pirmas surenka 8 karvių žetonus.
Žaidimo esmė – pajusti, ką galvoja dauguma, ir tapti bandos dalimi
Bandos Jausmas yra socialinis žaidimas, kuris atskleidžia mūsų grupinio mąstymo tendencijas ir gebėjimą pasiduoti daugumos nuomonės įtakai. Jis puikiai derina pramogą ir psichologinį gilumą, sukurdamas diskusijas, kurios tęsiasi ir po žaidimo pabaigos. Tai idealus pasirinkimas draugų grupėms, kurios mėgsta diskutuoti ir tyrinėti vienos kitų mąstymo procesus. Kiekvienas žaidimas tampa savotišku socialiniu eksperimentu, atskleidžiančiu, kaip formuojasi grupinės nuomonės ir kaip stipriai mus veikia bandos jausmas.
5 žvaigždės
4 žvaigždės
3 žvaigždės
2 žvaigždės
1 žvaigždė
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)