5 Towers

5 Towers

(0)

13.99 

KIEKIS
Likutis
17vnt.

5 Towers – aukcionų ir bokštų statymo žaidimas, kuriame siūlydami paimti korteles, žaidėjai stato penkių tipų bokštus, kur kortelių vertės privalo mažėti kylant aukštyn. Laimi statydamas aukščiausius bokštus su viršūnėmis ir minimaliai griaudamas jau pastatytas dalis.

Product language

LT

SKU: BGM-295

Product language

EN

(0)
5 Towers

5 Towers

2-5 žaidėjai | 15-20 min | 7+ amžius Kūrėjas: Kasper Lapp Leidėjas: Deep Print Games

Tapkite architektais ir varžykitės, kas pastatys aukščiausius miesto bokštus! 5 Towers žaidime žaidėjai kaupia korteles, atiduodami jas aukščiausio statymo dalyviui, kuris privalo pridėti jas prie savo augančių bokštų. Tačiau kodėl neimti visų kortelių? Nes kiekvieno tipo bokštą galima statyti tik vieną, o kortelių vertės bokšte turi mažėti kylant aukštyn, todėl paėmus per daug kortelių iškart, galite apriboti savo būsimus statymus.

Žaidimas vyksta per kelis raundus, kur žaidėjai varžosi dėl penkių atverčiamų kortelių, siūlydami, kiek jų nori paimti. Aukščiausias statymas laimi korteles, bet turi būti strategiškai apgalvotas, nes visos paimtos kortelės privalo būti panaudotos bokštų statybai.

Mechanikos: 5 Towers žaidimas remiasi unikalia aukcionų ir bokštų statymo mechanika. Kiekvieno raundo pradžioje atverčiamos penkios kortelės, dėl kurių žaidėjai varžosi, siūlydami, kiek kortelių nori paimti. Aukščiausią statymą pasiūlęs žaidėjas pasiima tiek kortelių, kiek pasiūlė, ir turi jas panaudoti savo bokštų statybai.

Bokštų statymo mechanika reikalauja strateginio planavimo – kortelės bokšte turi būti išdėstytos taip, kad jų vertės mažėtų kylant aukštyn. Tai reiškia, kad ant kortelės galima dėti tik mažesnės vertės kortelę. Tačiau yra dvi specialios išimtys: “8” kortelė, ant kurios galima dėti bet kokios vertės to paties tipo kortelę, ir “9” kortelė, kurią galima dėti ant bet kokios vertės kortelės, išskyrus “0” (kuri yra bokšto viršūnė).

Bokštų griovimo mechanika leidžia žaidėjams nuimti viršutinę bokšto kortelę, jei ji trukdo statybai, tačiau už kiekvieną sugriautą kortelę žaidimo pabaigoje prarandami taškai. Kortelių su “0” verte negalima griauti – jos yra bokšto viršūnės, užbaigiančios bokštą.

Strateginiai elementai:

  • Aukcionų strategija – svarbu tiksliai įvertinti, kiek kortelių galite efektyviai panaudoti savo bokštų statybai
  • Bokštų planavimas – reikia numatyti, kokio tipo bokštai jau artėja prie užbaigimo ir kokios kortelės bus vertingos ateityje
  • Bokštų griovimas – strateginis sprendimas, kada verta nugriauti viršutinę bokšto kortelę, siekiant padidinti statybos galimybes
  • Specialių kortelių naudojimas – “8” ir “9” kortelių strateginis išdėstymas gali atverti naujas statybos galimybes
  • Bokštų viršūnių statyba – “0” kortelės užbaigia bokštus ir padvigubina jų vertę taškų skaičiavime

Privalumai:

  • Unikalus aukciono mechanizmas
  • Strateginė bokštų statyba
  • Trumpas žaidimo laikas
  • Aiškus vizualinis elementas
  • Paprastos, bet strategiškos taisyklės

Komponentai:

  • 110 kortelių (penkių tipų bokštai, vertės nuo 0 iki 15)

Taisyklės: Žaidimas prasideda išmaišius kortas ir padėjus jas užverstas kaip traukimo kaladę stalo viduryje. Žaidžiant 2-3 žaidėjais, naudojamos tik 80 kortelių, 4-5 žaidėjais – visos 110. Kiekvieno raundo pradžioje atverčiamos 5 kortelės. Pradedantysis žaidėjas pradeda aukcioną, pasiūlydamas, kiek kortelių jis nori paimti (nuo 0 iki 5). Kiti žaidėjai pagal laikrodžio rodyklę padidina statymą arba pasitraukia. Didžiausią statymą pasiūlęs žaidėjas pasiima atitinkamą skaičių kortelių ir prideda jas prie savo bokštų. Prieš pridėdamas naujas korteles, žaidėjas gali nugriauti viršutinę vieno iš savo bokštų kortelę, jei ji trukdo statybai. Tada jis prideda visas paimtas korteles prie savo bokštų, laikydamasis statybos taisyklių – kortelės turi būti to paties tipo bokšte, ir jų vertė turi mažėti kylant aukštyn. Kiekvienas žaidėjas gali statyti tik vieną kiekvieno tipo bokštą. Žaidimas baigiasi, kai antrą kartą baigiasi traukimo kaladė.

5 Towers yra strateginis kortelių žaidimas, kuris puikiai derina aukcionų mechaniką su bokštų statymo iššūkiais. Žaidimas reikalauja tikslaus resursų planavimo ir gebėjimo numatyti, kokios kortelės bus vertingos būsimose statybose. Nors taisyklės yra gana paprastos, strateginė gelmė atsiskleidžia per kortelių verčių kombinacijų planavimą ir strateginius sprendimus, kada statyti, kada griauti ir kaip efektyviai naudoti specialias korteles. Žaidėjai nuolat turi balansuoti tarp trumpalaikės naudos ir ilgalaikių strateginių tikslų, o tai sukuria įtraukiančią žaidimo patirtį, kuri išlieka įdomi net po daugybės partijų.

Likutis fizinėse parduotuvėse

HOBBYSHOP ozas (vilnius)
2vnt.
HOBBYSHOP akropolis (klaipėda)
2vnt.
HOBBYSHOP mega (kaunas)
2vnt.
HOBBYSHOP akropolis (vilnius)
3vnt.
HOBBYSHOP europa (vilnius)
2vnt.

5 Towers

5 Towers – aukcionų ir bokštų statymo žaidimas, kuriame siūlydami paimti korteles, žaidėjai stato penkių tipų bokštus, kur kortelių vertės privalo mažėti kylant aukštyn. Laimi statydamas aukščiausius bokštus su viršūnėmis ir minimaliai griaudamas jau pastatytas dalis.

Player year

-

Player count

-

Product time

-

Product language

LT

(0)

SKU: BGM-295

13.99 

KIEKIS
Aprašymas

5 Towers

2-5 žaidėjai | 15-20 min | 7+ amžius Kūrėjas: Kasper Lapp Leidėjas: Deep Print Games

Tapkite architektais ir varžykitės, kas pastatys aukščiausius miesto bokštus! 5 Towers žaidime žaidėjai kaupia korteles, atiduodami jas aukščiausio statymo dalyviui, kuris privalo pridėti jas prie savo augančių bokštų. Tačiau kodėl neimti visų kortelių? Nes kiekvieno tipo bokštą galima statyti tik vieną, o kortelių vertės bokšte turi mažėti kylant aukštyn, todėl paėmus per daug kortelių iškart, galite apriboti savo būsimus statymus.

Žaidimas vyksta per kelis raundus, kur žaidėjai varžosi dėl penkių atverčiamų kortelių, siūlydami, kiek jų nori paimti. Aukščiausias statymas laimi korteles, bet turi būti strategiškai apgalvotas, nes visos paimtos kortelės privalo būti panaudotos bokštų statybai.

Mechanikos: 5 Towers žaidimas remiasi unikalia aukcionų ir bokštų statymo mechanika. Kiekvieno raundo pradžioje atverčiamos penkios kortelės, dėl kurių žaidėjai varžosi, siūlydami, kiek kortelių nori paimti. Aukščiausią statymą pasiūlęs žaidėjas pasiima tiek kortelių, kiek pasiūlė, ir turi jas panaudoti savo bokštų statybai.

Bokštų statymo mechanika reikalauja strateginio planavimo – kortelės bokšte turi būti išdėstytos taip, kad jų vertės mažėtų kylant aukštyn. Tai reiškia, kad ant kortelės galima dėti tik mažesnės vertės kortelę. Tačiau yra dvi specialios išimtys: “8” kortelė, ant kurios galima dėti bet kokios vertės to paties tipo kortelę, ir “9” kortelė, kurią galima dėti ant bet kokios vertės kortelės, išskyrus “0” (kuri yra bokšto viršūnė).

Bokštų griovimo mechanika leidžia žaidėjams nuimti viršutinę bokšto kortelę, jei ji trukdo statybai, tačiau už kiekvieną sugriautą kortelę žaidimo pabaigoje prarandami taškai. Kortelių su “0” verte negalima griauti – jos yra bokšto viršūnės, užbaigiančios bokštą.

Strateginiai elementai:

  • Aukcionų strategija – svarbu tiksliai įvertinti, kiek kortelių galite efektyviai panaudoti savo bokštų statybai
  • Bokštų planavimas – reikia numatyti, kokio tipo bokštai jau artėja prie užbaigimo ir kokios kortelės bus vertingos ateityje
  • Bokštų griovimas – strateginis sprendimas, kada verta nugriauti viršutinę bokšto kortelę, siekiant padidinti statybos galimybes
  • Specialių kortelių naudojimas – “8” ir “9” kortelių strateginis išdėstymas gali atverti naujas statybos galimybes
  • Bokštų viršūnių statyba – “0” kortelės užbaigia bokštus ir padvigubina jų vertę taškų skaičiavime

Privalumai:

  • Unikalus aukciono mechanizmas
  • Strateginė bokštų statyba
  • Trumpas žaidimo laikas
  • Aiškus vizualinis elementas
  • Paprastos, bet strategiškos taisyklės

Komponentai:

  • 110 kortelių (penkių tipų bokštai, vertės nuo 0 iki 15)

Taisyklės: Žaidimas prasideda išmaišius kortas ir padėjus jas užverstas kaip traukimo kaladę stalo viduryje. Žaidžiant 2-3 žaidėjais, naudojamos tik 80 kortelių, 4-5 žaidėjais – visos 110. Kiekvieno raundo pradžioje atverčiamos 5 kortelės. Pradedantysis žaidėjas pradeda aukcioną, pasiūlydamas, kiek kortelių jis nori paimti (nuo 0 iki 5). Kiti žaidėjai pagal laikrodžio rodyklę padidina statymą arba pasitraukia. Didžiausią statymą pasiūlęs žaidėjas pasiima atitinkamą skaičių kortelių ir prideda jas prie savo bokštų. Prieš pridėdamas naujas korteles, žaidėjas gali nugriauti viršutinę vieno iš savo bokštų kortelę, jei ji trukdo statybai. Tada jis prideda visas paimtas korteles prie savo bokštų, laikydamasis statybos taisyklių – kortelės turi būti to paties tipo bokšte, ir jų vertė turi mažėti kylant aukštyn. Kiekvienas žaidėjas gali statyti tik vieną kiekvieno tipo bokštą. Žaidimas baigiasi, kai antrą kartą baigiasi traukimo kaladė.

5 Towers yra strateginis kortelių žaidimas, kuris puikiai derina aukcionų mechaniką su bokštų statymo iššūkiais. Žaidimas reikalauja tikslaus resursų planavimo ir gebėjimo numatyti, kokios kortelės bus vertingos būsimose statybose. Nors taisyklės yra gana paprastos, strateginė gelmė atsiskleidžia per kortelių verčių kombinacijų planavimą ir strateginius sprendimus, kada statyti, kada griauti ir kaip efektyviai naudoti specialias korteles. Žaidėjai nuolat turi balansuoti tarp trumpalaikės naudos ir ilgalaikių strateginių tikslų, o tai sukuria įtraukiančią žaidimo patirtį, kuri išlieka įdomi net po daugybės partijų.

Likučiai

Likutis fizinėse parduotuvėse

HOBBYSHOP ozas (vilnius)
2vnt.
HOBBYSHOP akropolis (klaipėda)
2vnt.
HOBBYSHOP mega (kaunas)
2vnt.
HOBBYSHOP akropolis (vilnius)
3vnt.
HOBBYSHOP europa (vilnius)
2vnt.
Likutis
17vnt.

 13.99