2-8 žaidėjams | 20 min. | 14+ metų
„Smart 10″ – tai greitas viktorinos žaidimas su daugybe skirtingų klausimų visų tipų žaidėjams, kurį dėl unikalios dėžutės paprasta pasiimti su savimi. Savo ėjimo metu galite atsakyti arba praleisti ėjimą. Jei atsakote teisingai, gaunate tašką, bet jei atsakote neteisingai, ne tik negaunate taško, bet ir prarandate visus tą raundą pelnytus taškus.
Kiekvienas klausimas turi 10 galimų atsakymų, ir kiekvienas žaidėjas gali atsakyti į kiekvieną žaidimo klausimą. Jei neišsaugosite savo atsakymo žymeklių laiku (praleisdami einamąjį raundą), galite juos prarasti. Todėl jei nesate visiškai tikri savo atsakymu, turite rinktis – rizikuoti ar praleisti ėjimą?
Pagrindinės žaidimo ypatybės
Pagrindinės žaidimo mechanikos
- 10 atsakymų variantų kiekvienam klausimui
- Atsakymo arba praleidimo pasirinkimas
- Taškų kaupimas už teisingus atsakymus
- Taškų praradimo rizika
- Simultaninis žaidėjų dalyvavimas
Strateginiai elementai
- Rizikos įvertinimas
- Tinkamo momento pasirinkimas
- Žinių pritaikymas
- Taškų išsaugojimo strategija
- Konkurentų sprendimų stebėjimas
Žaidimo privalumai
- Greitas žaidimo tempas
- Tinka didelei kompanijai
- Lengvai suprantamos taisyklės
- Patogu nešiotis
- Didelė klausimų įvairovė
Komponentai
- Unikali SmartBox dėžutė
- Klausimų kortelės
- Atsakymų žymekliai
- Taisyklių knygelė
- Taškų skaičiavimo sistema
Trumpos taisyklės
Žaidėjai savo ėjimo metu:
- Renkasi atsakyti arba praleisti ėjimą
- Teisingai atsakę gauna žymeklį
- Neteisingai atsakę praranda visus raundo žymeklius
- Perduoda dėžutę kitam žaidėjui
- Gali praleisti ėjimą ir išsaugoti surinktus žymeklius