2-8 žaidėjai | 15-20 min | 8+ amžius
Diamant, kitaip žinomas kaip Incan Gold, yra jaudinantis rizikos ir atlygio žaidimas, kuriame žaidėjai tampa lobių ieškotojais, leidžiančiais į paslaptingas urvus ieškoti deimantų ir kitų brangenybių. Kiekvieno ėjimo metu žaidėjai turi priimti lemiamą sprendimą: tęsti kelionę gilyn į urvą, rizikuojant susidurti su pavojais, ar saugiai grįžti į stovyklą su jau surinktu lobiu.
Drąsa ir godumas kovoja žaidėjų širdyse, kai jie bando surinkti kuo daugiau brangenybių, tuo pačiu išvengdami gyvybei pavojingų spąstų. Didesnė rizika atneša didesnį atlygį, tačiau pernelyg godūs tyrinėtojai gali prarasti viską.
Mechanikos: Diamant žaidimo mechanika remiasi kortelių atvertimu ir sprendimų priėmimu dėl tolimesnio ėjimo arba pasitraukimo. Žaidėjai tyrinėja penkis skirtingus urvus, kiekviename urve atversdami po vieną kortelę, kurioje gali būti brangenybių arba pavojų. Brangenybės padalijamos tarp vis dar tyrinėjančių žaidėjų, o pasitraukę žaidėjai pasiima savo dalį lobio ir saugiai jį padeda stovykloje.
Pavojų sistema įneša įtampos elementą – jei ta pati pavojaus kortelė pasirodo antrą kartą, visi likę urve žaidėjai praranda visus per šią ekspediciją surinktus lobius ir turi pabėgti tuščiomis rankomis. Ši paprasta, bet efektyvi mechanika sukuria įtemptą psichologinį žaidimą, kur žaidėjai turi nuolat vertinti riziką ir priimti sprendimus, atsižvelgdami į kitų žaidėjų veiksmus.
Strateginiai elementai:
- Rizikos vertinimas – svarbu įvertinti, kiek pavojaus kortelių jau buvo atversta ir kokia tikimybė susidurti su tuo pačiu pavojumi antrą kartą
- Kitų žaidėjų veiksmų stebėjimas – jei daug žaidėjų pasitraukia, likusiems atitenka didesnė lobio dalis
- Pasitraukimo laiko pasirinkimas – per anksti pasitraukę žaidėjai gauna nedidelį lobį, o per vėlai rizikuoja prarasti viską
- Urvo gylio vertinimas – gilesniuose urvo lygmenyse dažnai slepiasi vertingesni lobiai
- Brangenybių pasidalijimo įvertinimas – kartais verta pasitraukti vien dėl to, kad gautum nedalomą brangenybę
Privalumai:
- Greitas ir lengvai suprantamas žaidimas
- Puikiai tinka įvairaus amžiaus žaidėjams
- Įtraukia visus žaidėjus vienu metu
- Sukuria įtampą ir jaudulį
- Geras balansas tarp atsitiktinumo ir strategijos
- Idealus vakarėlių žaidimas
Komponentai:
- 30 lobio kortelių
- 15 pavojaus kortelių
- Brangenybių žetonai
- Stovyklos lenta
- Žaidėjų žymekliai
- Taisyklių knygelė
Taisyklės: Žaidimas vyksta per penkis raundus, kur kiekvienas raundas atitinka naują urvą. Urvo kortelės išmaišomos ir padedamos užverstos į krūvą. Kiekvieno ėjimo metu kortelė atverčiama ir visi žaidėjai vienu metu nusprendžia, ar tęsti ekspediciją, ar grįžti į stovyklą.
Jei atverčiama lobio kortelė, joje nurodytas brangenybių skaičius padalijamas po lygiai tarp visų tyrinėtojų, likusius išsaugant urve. Jei atverčiama pavojaus kortelė ir tai yra pirmasis šios rūšies pavojus šiame urve, niekas nenutinka. Tačiau jei ta pati pavojaus kortelė pasirodo antrą kartą, visi likę urve žaidėjai praranda šio urvo lobį ir turi bėgti.
Žaidėjai, kurie nusprendžia pasitraukti, gauna savo dalį brangenybių ir gali paimti vieną iš likusių urve nedalomų brangenybių. Jie padeda visus surinktus lobius į savo stovyklą ir laukia kito raundo.
Po penkių raundų žaidėjai suskaičiuoja savo surinktus lobius, ir daugiausiai brangenybių surinkęs žaidėjas laimi.
5 žvaigždės
4 žvaigždės
3 žvaigždės
2 žvaigždės
1 žvaigždė
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)