DuetO! ZOO

DuetO! ZOO

(0)

6.99 

KIEKIS
Likutis
100+vnt.

“DuetO! ZOO” – tai greitas ir įtraukiantis kortų žaidimas, kuriame reikia atidžiai stebėti ir pirmiems surasti sutampančius Lietuvos zoologijos sodo gyvūnų simbolius, lavinti reakciją bei pažinti nuostabų gyvūnų pasaulį.

Player year

6+

Player count

2-5

Product time

10

Product language

LT, EN

SKU: 56146

(0)
DuetO! ZOO

Kas yra “DuetO! ZOO”? “DuetO! ZOO” – tai smagus ir edukacinis stalo žaidimas, skirtas 2-5 žaidėjams nuo 6 metų amžiaus. Žaidimas puikiai suderina pramogą ir mokymosi elementus, supažindindamas su Lietuvos zoologijos sodo gyvūnais ir padėdamas atskleisti įdomius faktus apie nuostabų gyvūnų pasaulį.

Kodėl rinktis “DuetO! ZOO”?

  1. Lietuvos zoologijos sodo gyvūnai: 31 unikali apvali kortelė su specialiai sukurtais simboliais, vaizduojančiais Lietuvos zoologijos sodo gyventojus.
  2. Edukacinis aspektas: Mokykitės apie stumbrus, žirafas, baltuosius raganosius ir kitus įspūdingus gyvūnus žaisdami!
  3. Universalumas: Kelios žaidimo variacijos (“Poros” ir “Bokštas”), pritaikytos įvairioms situacijoms ir žaidėjų skaičiui.
  4. Kompaktiškas dizainas: 10 minučių žaidimo trukmė, patogu nešiotis ir žaisti bet kur.
  5. Lavina įgūdžius: Gerina pastabumą, reakcijos greitį ir skatina mokytis apie gyvūnų pasaulį.

Kam tinka “DuetO! ZOO”?

  • Šeimoms su vaikais (nuo 6 metų), norinčioms linksmai ir naudingai praleisti laiką
  • Mokytojams ir gamtos būrelių vadovams
  • Zoologijos sodo ir gamtos mylėtojams
  • Tėvams, ieškantiems edukacinio, bet įtraukiančio žaidimo
  • Stalo žaidimų entuziastams, norintiems sužinoti daugiau apie Lietuvos zoologijos sodo gyvūnus

Žaidimo eiga Žaidimą sudaro 31 unikali kortelė, kiekvienoje iš jų yra 6 skirtingi simboliai, kuriuose vaizduojami Lietuvos zoologijos sodo gyvūnai. Tik vienas iš šių simbolių kartojasi bet kuriose dviejose atsitiktinai pasirinktose kortelėse. Žaidimo tikslas – kuo greičiau surasti sutampančius simbolius, teisingai juos įvardinti ir sukurti poras.

Žaidimas turi dvi pagrindines variacijas:

  1. “Poros”: Kiekvienas žaidėjas gauna vieną kortelę ir ieško sutampančių simbolių tarp savosios ir gulinčios stalo viduryje.
  2. “Bokštas”: Žaidėjai ieško bendrų simbolių tarp savo kortelių ir kortelių bokšto, stengdamiesi pirmi atsikratyti visų savo kortelių.

Šis principas ne tik sukelia daug juoko, bet ir lavina svarbius įgūdžius:

  • Gyvūnų pažinimą
  • Pastabumą ir koncentraciją
  • Greitą mąstymą
  • Reakcijos greitį

Komplektacijoje rasite:

  • 31 unikalią apvalią kortelę su 6 simboliais kiekvienoje, vaizduojančiais Lietuvos zoologijos sodo gyvūnus
  • Išsamią taisyklių knygelę su papildoma informacija apie vaizduojamus gyvūnus, įskaitant stumbrus, liūtus, žirafas, baltuosius raganosius, gepardus ir kitus

Gyvūnų pasaulio faktai “DuetO! ZOO” žaidimo kortelėse vaizduojami įdomūs gyvūnai, apie kuriuos galite sužinoti daugiau:

  • Stumbras – stambiausias žvėris Lietuvoje ir Europoje
  • Dvikupris kupranugaris – gali išgyventi iki dviejų savaičių be vandens
  • Savaninis zebras – kiekvienas zebras turi unikalų juostelių raštą, panašiai kaip žmogaus pirštų atspaudai
  • Snieginis ožys – turi specialiai pritaikytas kanopas kopti nelygioje, slidžioje vietovėje

DuetO! ZOO

“DuetO! ZOO” – tai greitas ir įtraukiantis kortų žaidimas, kuriame reikia atidžiai stebėti ir pirmiems surasti sutampančius Lietuvos zoologijos sodo gyvūnų simbolius, lavinti reakciją bei pažinti nuostabų gyvūnų pasaulį.

Player year

6+

Player count

2-5

Product time

10

Product language

LT, EN

(0)

SKU: 56146

6.99 

KIEKIS
Aprašymas

Kas yra “DuetO! ZOO”? “DuetO! ZOO” – tai smagus ir edukacinis stalo žaidimas, skirtas 2-5 žaidėjams nuo 6 metų amžiaus. Žaidimas puikiai suderina pramogą ir mokymosi elementus, supažindindamas su Lietuvos zoologijos sodo gyvūnais ir padėdamas atskleisti įdomius faktus apie nuostabų gyvūnų pasaulį.

Kodėl rinktis “DuetO! ZOO”?

  1. Lietuvos zoologijos sodo gyvūnai: 31 unikali apvali kortelė su specialiai sukurtais simboliais, vaizduojančiais Lietuvos zoologijos sodo gyventojus.
  2. Edukacinis aspektas: Mokykitės apie stumbrus, žirafas, baltuosius raganosius ir kitus įspūdingus gyvūnus žaisdami!
  3. Universalumas: Kelios žaidimo variacijos (“Poros” ir “Bokštas”), pritaikytos įvairioms situacijoms ir žaidėjų skaičiui.
  4. Kompaktiškas dizainas: 10 minučių žaidimo trukmė, patogu nešiotis ir žaisti bet kur.
  5. Lavina įgūdžius: Gerina pastabumą, reakcijos greitį ir skatina mokytis apie gyvūnų pasaulį.

Kam tinka “DuetO! ZOO”?

  • Šeimoms su vaikais (nuo 6 metų), norinčioms linksmai ir naudingai praleisti laiką
  • Mokytojams ir gamtos būrelių vadovams
  • Zoologijos sodo ir gamtos mylėtojams
  • Tėvams, ieškantiems edukacinio, bet įtraukiančio žaidimo
  • Stalo žaidimų entuziastams, norintiems sužinoti daugiau apie Lietuvos zoologijos sodo gyvūnus

Žaidimo eiga Žaidimą sudaro 31 unikali kortelė, kiekvienoje iš jų yra 6 skirtingi simboliai, kuriuose vaizduojami Lietuvos zoologijos sodo gyvūnai. Tik vienas iš šių simbolių kartojasi bet kuriose dviejose atsitiktinai pasirinktose kortelėse. Žaidimo tikslas – kuo greičiau surasti sutampančius simbolius, teisingai juos įvardinti ir sukurti poras.

Žaidimas turi dvi pagrindines variacijas:

  1. “Poros”: Kiekvienas žaidėjas gauna vieną kortelę ir ieško sutampančių simbolių tarp savosios ir gulinčios stalo viduryje.
  2. “Bokštas”: Žaidėjai ieško bendrų simbolių tarp savo kortelių ir kortelių bokšto, stengdamiesi pirmi atsikratyti visų savo kortelių.

Šis principas ne tik sukelia daug juoko, bet ir lavina svarbius įgūdžius:

  • Gyvūnų pažinimą
  • Pastabumą ir koncentraciją
  • Greitą mąstymą
  • Reakcijos greitį

Komplektacijoje rasite:

  • 31 unikalią apvalią kortelę su 6 simboliais kiekvienoje, vaizduojančiais Lietuvos zoologijos sodo gyvūnus
  • Išsamią taisyklių knygelę su papildoma informacija apie vaizduojamus gyvūnus, įskaitant stumbrus, liūtus, žirafas, baltuosius raganosius, gepardus ir kitus

Gyvūnų pasaulio faktai “DuetO! ZOO” žaidimo kortelėse vaizduojami įdomūs gyvūnai, apie kuriuos galite sužinoti daugiau:

  • Stumbras – stambiausias žvėris Lietuvoje ir Europoje
  • Dvikupris kupranugaris – gali išgyventi iki dviejų savaičių be vandens
  • Savaninis zebras – kiekvienas zebras turi unikalų juostelių raštą, panašiai kaip žmogaus pirštų atspaudai
  • Snieginis ožys – turi specialiai pritaikytas kanopas kopti nelygioje, slidžioje vietovėje
PAPILDOMOS TAISYKLĖS

PAPILDOMOS TAISYKLĖS

Jei jau sužaidėte visus įmanomus variantus ir norite kažko naujo, pateikiame Jums papildomų “DuetO!” žaidimo variantų taisykles.

  1. Bokštas
  • Visiems žaidėjams po vieną kortą padedama užverstą priešais juos.
  • Likusi kaladė padedama atversta stalo viduryje.
  • Žaidėjai vienu metu atverčia savo kortas.
  • Tikslas – rasti sutampantį simbolį tarp savo kortos ir vidurinės kortos.
  • Radęs sutampantį simbolį, žaidėjas jį įvardija ir paima vidurinę kortą, padėdamas ją ant savo kortos.
  • Nauja korta iš kaladės atverčiama viduryje.
  • Žaidimas tęsiasi, kol baigiasi kortos kaladėje.
  • Laimi žaidėjas, surinkęs daugiausiai kortų.
  1. Šulinys
  • Visiems žaidėjams išdalinama po vieną kortą.
  • Likusios kortos sudedamos į užverstą kaladę (“šulinį”) stalo viduryje.
  • Viršutinė korta atverčiama.
  • Žaidėjai stengiasi rasti sutapimą tarp savo kortos ir atverstos kortos.
  • Radęs sutapimą, žaidėjas jį įvardija ir paima atversta kortą sau.
  • Nauja korta atverčiama iš “šulinio”.
  • Žaidimas tęsiasi, kol baigiasi kortos “šulinyje”.
  • Laimi žaidėjas, surinkęs daugiausiai kortų.
  1. Karšta bulvė
  • Visiems žaidėjams išdalinama po vieną kortą.
  • Viena korta padedama atversta stalo viduryje.
  • Žaidėjai stengiasi rasti sutapimą tarp savo kortos ir vidurinės kortos.
  • Radęs sutapimą, žaidėjas jį įvardija ir padeda savo kortą ant vidurinės.
  • Žaidimas tęsiasi, kol lieka tik vienas žaidėjas su korta – jis pralaimi.
  1. Dovanų dalijimas
  • Žaidėjai padalinami į poras.
  • Kiekviena pora gauna po 1 kortą, likusios kortos padalinamos po lygiai tarp poros narių.
  • Žaidėjai stengiasi kuo greičiau perduoti savo kortas partneriui, randant sutapimus.
  • Pirmoji pora, kuri perduoda visas kortas, laimi.
  1. Simbolių medžioklė
  • Prieš žaidimą išrenkama 3-5 “vertingi” simboliai.
  • Kortos išdalinamos žaidėjams po lygiai.
  • Žaidėjai po vieną atverčia savo kortas.
  • Jei atversta korta turi “vertingą” simbolį, žaidėjas jį įvardija ir gauna tašką.
  • Žaidimas tęsiasi, kol baigiasi kortos.
  • Laimi žaidėjas, surinkęs daugiausiai taškų.
  1. Laiko bomba
  • Naudojamas laikmatis, nustatytas 30 sekundžių.
  • Žaidėjai sėdi ratu, vienas žaidėjas gauna kortą.
  • Kita korta padedama stalo viduryje.
  • Žaidėjas turi rasti sutampantį simbolį per 30 sekundžių.
  • Jei randa – perduoda kortą kitam žaidėjui, laikmatis perstatomas.
  • Jei neranda – praranda kortą, ji padedama po kalade.
  • Žaidėjas, turintis kortą, kai baigiasi laikas, iškrenta iš žaidimo.
  • Paskutinis likęs žaidėjas laimi.
  1. Simbolių grandinė
  • Žaidėjai sėdi ratu.
  • Kiekvienas žaidėjas gauna po vieną kortą.
  • Pirmasis žaidėjas įvardija bet kurį simbolį savo kortoje.
  • Kitas žaidėjas turi rasti tą patį simbolį savo kortoje. Jei randa, įvardija kitą simbolį iš savo kortos.
  • Jei žaidėjas neranda simbolio, jis turi paimti naują kortą iš kaladės ir tęsti paiešką.
  • Žaidimas tęsiasi, kol baigiasi kortos kaladėje.
  • Laimi žaidėjas, kuris pirmasis atsikrato visų savo kortų.
  1. Simbolių bingo
  • Kiekvienas žaidėjas gauna po 5 kortas ir išdėlioja jas prieš save į 5×5 tinklelį.
  • Vienas žaidėjas tampa “pranešėju” ir traukia kortas iš likusios kaladės, įvardydamas vieną simbolį.
  • Kiti žaidėjai ieško to simbolio savo kortose. Jei randa, apverčia tą kortą.
  • Pirmas žaidėjas, apvertęs visą eilutę, stulpelį ar įstrižainę, sušunka “Bingo!” ir laimi raundą.
  • Žaidimas gali būti žaidžiamas keliais raundais, keičiant “pranešėją”.
  1. Simbolių pantomima
  • Kortos sudedamos į užverstą kaladę stalo viduryje.
  • Žaidėjai paeiliui traukia po vieną kortą.
  • Ištraukęs kortą, žaidėjas turi pavaizduoti vieną iš simbolių pantomima, neištariant nė žodžio.
  • Kiti žaidėjai bando atspėti, kokį simbolį vaizduoja žaidėjas.
  • Pirmasis teisingai atspėjęs žaidėjas gauna kortą ir tašką.
  • Žaidimas tęsiasi, kol baigiasi kortos arba pasiekiamas sutartas taškų skaičius.
  1. Simbolių memorina
  • Išdėliokite 12 kortų užverstų 3×4 tinkleliu.
  • Žaidėjai paeiliui atverčia dvi kortas, bandydami rasti sutampantį simbolį.
  • Jei randa sutapimą, žaidėjas paima tas kortas ir gauna tašką.
  • Jei nesutampa, kortos vėl užverčiamos toje pačioje vietoje.
  • Žaidimas tęsiasi, kol surenkamos visos kortos.
  • Laimi žaidėjas, surinkęs daugiausiai kortų porų.
  1. Simbolių estafetė
  • Žaidėjai padalinami į dvi ar daugiau komandų.
  • Kiekviena komanda stovi eilėje.
  • Priešais kiekvieną komandą padedama po vieną kortą, o stalo viduryje – bendra korta.
  • Pirmieji komandų nariai stengiasi rasti sutapimą tarp savo komandos kortos ir bendros kortos.
  • Radęs sutapimą, žaidėjas pakeičia abi kortas naujomis ir eina į eilės galą.
  • Komanda, kurios visi nariai pirmi randa sutapimus, laimi.
Atsiliepimai (0)

Atsiliepimai

Prekę įvertinti gali tik ją įsigiję bei registruoti pirkėjai.

0.0/5
(0)

5 žvaigždės

4 žvaigždės

3 žvaigždės

2 žvaigždės

1 žvaigždė

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

Pirkėjų atsiliepimai

Įžeidžiantys bei reklaminio pobūdžio komentarai yra nepublikuojami. Šiame produkto puslapyje pateikiami mūsų pirkėjų komentarai.

Atsiliepimų dar nėra.

Likučiai

Likutis fizinėse parduotuvėse

HOBBYSHOP ozas (vilnius)
30vnt.
HOBBYSHOP akropolis (klaipėda)
36vnt.
HOBBYSHOP mega (kaunas)
18vnt.
HOBBYSHOP akropolis (vilnius)
36vnt.
HOBBYSHOP europa (vilnius)
18vnt.
Likutis
100+vnt.

 6.99