Footprints

Footprints

(0)

49.99 

KIEKIS
Likutis
5vnt.

Prieš tūkstančius metų, ledynmečio pabaigoje, žmonės vėl apsigyveno derlingose žemėse. Tačiau juos pasitinka naujas iššūkis – ledynai vis dar tirpsta, ir derlingos žemės netrukus bus užlietos. Visos gyvos būtybės privalo bėgti į kalnus, o jūsų genties išlikimas priklauso nuo gebėjimo prisitaikyti ir perduoti savo žinias ateities kartoms.
Genties vadas turi vesti savo žmones per sudėtingą teritoriją, tobulinti įgūdžius efektyvesniam judėjimui, rinkti būtinus resursus ir palikti urvinius piešinius bei raižinius svarbiausiose vietose. Kiekvienas žingsnis svarbus, nes laikas senka, o akmeninės gairės horizonte rodo kelią į išsigelbėjimą.

Product language

EN

SKU: CFGFTP0010

Player year

10+

Player count

1-4

Product time

30-45

Product language

LT

(0)
Footprints

Pagrindinės žaidimo ypatybės

Pagrindinės žaidimo mechanikos

  •  Asimetrinės genčių galios – kiekviena gentis turi savo vadą ir unikalią kortų kaladę su skirtingais gebėjimais. Taip pat skiriasi genčių vadų savybės ir stipriosios pusės.
  • Maršrutų planavimas – gentis juda per skirtingo tipo teritorijas. Kiekvienas teritorijos tipas reikalauja specifinių resursų. Žaidėjai keliaudami sprendžia, kuriuo keliu pasukti, stengiasi įveikti iškilusias kliųtis ir rasti balansą tarp turimų resursų ir senkančio laiko.
  • Įgūdžių tobulinimo sistema – genties efektyvumas gerėja žaidimo eigoje. Žaidimo eigoje įgyjami nauji įgūdžiai, kurie pagerina pagrindinius veiksmus. Skirtingi įgūdžių vystymosi keliai padeda gerinti genties efektyvumą įvairiais būdais.
  • Resursų rinkimas – resursai kaupiami ir panaudojami judėjimui ir genties įgudžiams gerinti. Skirtingi resursų tipai yra reikalingi ir norint persikelti per skirtingas teritorijas.
  • Kortų rankos valdymas – žaidėjai turi ribotą kortų skaičių savo rankoje. Kortos naudojamos galimiems veiksmams atlikti ir norint sukurti specialias kombinacijas, padedančias įgyvendinti veiksmų planą.

Strateginiai elementai

  • Efektyvus genties judėjimo planavimas
  • Genties įgūdžių vystymas
  • Resursų paskirstymas
  • Genties vado gebėjimų panaudojimas
  • Turimų rankoje kortų valdymas

Žaidimo privalumai

  • Modulinė žaidimo lenta
  • Unikali kiekvienos genties patirtis
  • Gilios strateginės galimybės
  • Istorinis kontekstas
  • Didelis pakartotinio žaidimo potencialas

Komponentai

  • Modulinė žaidimo lenta
  • Genčių kortų kaladės
  • Resursų žetonai
  • Įgūdžių kortos
  • Urvinio meno žymekliai

Trumpos taisyklės

Žaidimas vyksta per kelis raundus, kur žaidėjai stengiasi pasiekti kalnus prieš baigiantis laikui. Kiekvieno žaidėjo ėjimas susideda iš kelių fazių:

Pirmiausia žaidėjas gauna naujas kortas iš savo genties kaladės iki nustatyto rankos limito. Šios kortos naudojamos įvairiems veiksmams – judėjimui per skirtingas teritorijas, resursų rinkimui, įgūdžių tobulinimui ar urvinio meno kūrimui.

Judėjimas yra pagrindinis žaidimo elementas – žaidėjai gali judėti per įvairias teritorijas (pelkes, miškus, lygumas, kalvas) naudodami atitinkamus resursus. Kiekviena teritorija reikalauja skirtingų resursų kombinacijų, o kai kurios teritorijos yra visiškai neįveikiamos be specialių įgūdžių.

Rinkdami resursus žaidėjai turi strategiškai planuoti, nes kiekviena gentis turi ribotą nešimo talpą. Resursai naudojami ne tik judėjimui, bet ir įgūdžių tobulinimui bei urvinio meno kūrimui. Kai kurie resursai gali būti konvertuojami į kitus, suteikiant papildomo lankstumo.

Įgūdžių tobulinimo sistema leidžia žaidėjams gerinti savo genties galimybes. Įgyti įgūdžiai gali suteikti papildomą judėjimą, efektyvesnį resursų rinkimą ar specialius gebėjimus. Kiekviena gentis turi savo unikalų įgūdžių medį, kuris lemia skirtingas vystymosi strategijas.

Genties vado gebėjimai gali būti panaudoti kritiniais momentais, kai reikia atlikti ypatingus veiksmus ar įveikti sudėtingas kliūtis. Šie gebėjimai riboti, todėl jų panaudojimas turi būti gerai apgalvotas.

Urvinis menas kuriamas specialiose vietose ir suteikia taškų žaidimo pabaigoje. Kuo daugiau skirtingų vietų aplankoma ir kuo daugiau meno sukuriama, tuo daugiau taškų gaunama.

Žaidimas baigiasi kai:

  • Bent viena gentis pasiekia galutinį tikslą kalnuose
  • Baigiasi laikas (išnaudojami visi raundai)
  • Visos gentys išnaudoja savo kortų kaladės

Pergalės taškai skaičiuojami už:

  • Pasiektą atstumą link kalnų
  • Sukurtą urvinį meną
  • Išvystytus įgūdžius
  • Surinktus resursus
  • Specialias genties užduotis

Laimi žaidėjas surinkęs daugiausiai taškų, efektyviausiai panaudojęs savo genties stiprybes ir geriausiai prisitaikęs prie žaidimo situacijos.

„Footprints” – tai įtraukiantis strateginis žaidimas, kuriame kiekviena gentis turi unikalų kelią į išlikimą. Modulinė žaidimo lenta užtikrina, kad kiekvienas žaidimas bus skirtingas ir pilnas naujų iššūkių. Žaidėjai turi kruopščiai planuoti savo veiksmus, balansuodami tarp greito judėjimo ir vertingų resursų rinkimo, tuo pačiu palikdami kultūrinį paveldą ateities kartoms. Genties vado gebėjimų išmintingas panaudojimas gali būti lemiamas veiksnys sėkmingam žaidimui, o įgūdžių tobulinimo sistema leidžia žaidėjams kurti vis efektyvesnes strategijas. Kiekvienas žaidimas tampa unikalia kelione per priešistorinį pasaulį, kur kiekvienas sprendimas gali lemti genties likimą. Ar sugebėsite išvesti savo gentį į saugų prieglobstį kalnuose ir palikti reikšmingą kultūrinį pėdsaką ateities kartoms?

Likutis fizinėse parduotuvėse

HOBBYSHOP ozas (vilnius)
1vnt.
HOBBYSHOP akropolis (kaunas)
1vnt.
HOBBYSHOP akropolis (klaipėda)
1vnt.
HOBBYSHOP akropolis (vilnius)
1vnt.

Atsiliepimai

Prekę įvertinti gali tik ją įsigiję bei registruoti pirkėjai.

0.0/5
(0)

5 žvaigždės

4 žvaigždės

3 žvaigždės

2 žvaigždės

1 žvaigždė

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

Pirkėjų atsiliepimai

Įžeidžiantys bei reklaminio pobūdžio komentarai yra nepublikuojami. Šiame produkto puslapyje pateikiami mūsų pirkėjų komentarai.

Atsiliepimų dar nėra.

Footprints

Prieš tūkstančius metų, ledynmečio pabaigoje, žmonės vėl apsigyveno derlingose žemėse. Tačiau juos pasitinka naujas iššūkis – ledynai vis dar tirpsta, ir derlingos žemės netrukus bus užlietos. Visos gyvos būtybės privalo bėgti į kalnus, o jūsų genties išlikimas priklauso nuo gebėjimo prisitaikyti ir perduoti savo žinias ateities kartoms.
Genties vadas turi vesti savo žmones per sudėtingą teritoriją, tobulinti įgūdžius efektyvesniam judėjimui, rinkti būtinus resursus ir palikti urvinius piešinius bei raižinius svarbiausiose vietose. Kiekvienas žingsnis svarbus, nes laikas senka, o akmeninės gairės horizonte rodo kelią į išsigelbėjimą.

Player year

-

Player count

-

Product time

-

Product language

EN

(0)

SKU: CFGFTP0010

49.99 

KIEKIS
Aprašymas

Pagrindinės žaidimo ypatybės

Pagrindinės žaidimo mechanikos

  •  Asimetrinės genčių galios – kiekviena gentis turi savo vadą ir unikalią kortų kaladę su skirtingais gebėjimais. Taip pat skiriasi genčių vadų savybės ir stipriosios pusės.
  • Maršrutų planavimas – gentis juda per skirtingo tipo teritorijas. Kiekvienas teritorijos tipas reikalauja specifinių resursų. Žaidėjai keliaudami sprendžia, kuriuo keliu pasukti, stengiasi įveikti iškilusias kliųtis ir rasti balansą tarp turimų resursų ir senkančio laiko.
  • Įgūdžių tobulinimo sistema – genties efektyvumas gerėja žaidimo eigoje. Žaidimo eigoje įgyjami nauji įgūdžiai, kurie pagerina pagrindinius veiksmus. Skirtingi įgūdžių vystymosi keliai padeda gerinti genties efektyvumą įvairiais būdais.
  • Resursų rinkimas – resursai kaupiami ir panaudojami judėjimui ir genties įgudžiams gerinti. Skirtingi resursų tipai yra reikalingi ir norint persikelti per skirtingas teritorijas.
  • Kortų rankos valdymas – žaidėjai turi ribotą kortų skaičių savo rankoje. Kortos naudojamos galimiems veiksmams atlikti ir norint sukurti specialias kombinacijas, padedančias įgyvendinti veiksmų planą.

Strateginiai elementai

  • Efektyvus genties judėjimo planavimas
  • Genties įgūdžių vystymas
  • Resursų paskirstymas
  • Genties vado gebėjimų panaudojimas
  • Turimų rankoje kortų valdymas

Žaidimo privalumai

  • Modulinė žaidimo lenta
  • Unikali kiekvienos genties patirtis
  • Gilios strateginės galimybės
  • Istorinis kontekstas
  • Didelis pakartotinio žaidimo potencialas

Komponentai

  • Modulinė žaidimo lenta
  • Genčių kortų kaladės
  • Resursų žetonai
  • Įgūdžių kortos
  • Urvinio meno žymekliai

Trumpos taisyklės

Žaidimas vyksta per kelis raundus, kur žaidėjai stengiasi pasiekti kalnus prieš baigiantis laikui. Kiekvieno žaidėjo ėjimas susideda iš kelių fazių:

Pirmiausia žaidėjas gauna naujas kortas iš savo genties kaladės iki nustatyto rankos limito. Šios kortos naudojamos įvairiems veiksmams – judėjimui per skirtingas teritorijas, resursų rinkimui, įgūdžių tobulinimui ar urvinio meno kūrimui.

Judėjimas yra pagrindinis žaidimo elementas – žaidėjai gali judėti per įvairias teritorijas (pelkes, miškus, lygumas, kalvas) naudodami atitinkamus resursus. Kiekviena teritorija reikalauja skirtingų resursų kombinacijų, o kai kurios teritorijos yra visiškai neįveikiamos be specialių įgūdžių.

Rinkdami resursus žaidėjai turi strategiškai planuoti, nes kiekviena gentis turi ribotą nešimo talpą. Resursai naudojami ne tik judėjimui, bet ir įgūdžių tobulinimui bei urvinio meno kūrimui. Kai kurie resursai gali būti konvertuojami į kitus, suteikiant papildomo lankstumo.

Įgūdžių tobulinimo sistema leidžia žaidėjams gerinti savo genties galimybes. Įgyti įgūdžiai gali suteikti papildomą judėjimą, efektyvesnį resursų rinkimą ar specialius gebėjimus. Kiekviena gentis turi savo unikalų įgūdžių medį, kuris lemia skirtingas vystymosi strategijas.

Genties vado gebėjimai gali būti panaudoti kritiniais momentais, kai reikia atlikti ypatingus veiksmus ar įveikti sudėtingas kliūtis. Šie gebėjimai riboti, todėl jų panaudojimas turi būti gerai apgalvotas.

Urvinis menas kuriamas specialiose vietose ir suteikia taškų žaidimo pabaigoje. Kuo daugiau skirtingų vietų aplankoma ir kuo daugiau meno sukuriama, tuo daugiau taškų gaunama.

Žaidimas baigiasi kai:

  • Bent viena gentis pasiekia galutinį tikslą kalnuose
  • Baigiasi laikas (išnaudojami visi raundai)
  • Visos gentys išnaudoja savo kortų kaladės

Pergalės taškai skaičiuojami už:

  • Pasiektą atstumą link kalnų
  • Sukurtą urvinį meną
  • Išvystytus įgūdžius
  • Surinktus resursus
  • Specialias genties užduotis

Laimi žaidėjas surinkęs daugiausiai taškų, efektyviausiai panaudojęs savo genties stiprybes ir geriausiai prisitaikęs prie žaidimo situacijos.

„Footprints” – tai įtraukiantis strateginis žaidimas, kuriame kiekviena gentis turi unikalų kelią į išlikimą. Modulinė žaidimo lenta užtikrina, kad kiekvienas žaidimas bus skirtingas ir pilnas naujų iššūkių. Žaidėjai turi kruopščiai planuoti savo veiksmus, balansuodami tarp greito judėjimo ir vertingų resursų rinkimo, tuo pačiu palikdami kultūrinį paveldą ateities kartoms. Genties vado gebėjimų išmintingas panaudojimas gali būti lemiamas veiksnys sėkmingam žaidimui, o įgūdžių tobulinimo sistema leidžia žaidėjams kurti vis efektyvesnes strategijas. Kiekvienas žaidimas tampa unikalia kelione per priešistorinį pasaulį, kur kiekvienas sprendimas gali lemti genties likimą. Ar sugebėsite išvesti savo gentį į saugų prieglobstį kalnuose ir palikti reikšmingą kultūrinį pėdsaką ateities kartoms?

Likučiai

Likutis fizinėse parduotuvėse

HOBBYSHOP ozas (vilnius)
1vnt.
HOBBYSHOP akropolis (kaunas)
1vnt.
HOBBYSHOP akropolis (klaipėda)
1vnt.
HOBBYSHOP akropolis (vilnius)
1vnt.
Atsiliepimai (0)

Atsiliepimai

Prekę įvertinti gali tik ją įsigiję bei registruoti pirkėjai.

0.0/5
(0)

5 žvaigždės

4 žvaigždės

3 žvaigždės

2 žvaigždės

1 žvaigždė

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

Pirkėjų atsiliepimai

Įžeidžiantys bei reklaminio pobūdžio komentarai yra nepublikuojami. Šiame produkto puslapyje pateikiami mūsų pirkėjų komentarai.

Atsiliepimų dar nėra.

Likutis
5vnt.

 49.99