Star Wars: Imperial Assault

Star Wars: Imperial Assault

(0)

119.00 

Deja, šiuo metu prekės neturime

Galaktinė Imperija sėja baimę visoje galaktikoje, o Sukilėlių Aljansas desperatiškai kovoja už laisvę. Star Wars: Imperial Assault įtraukia žaidėjus į šį epinį konfliktą, kur vienas žaidėjas valdo galingąsias Imperijos pajėgas, o kiti tampa Sukilėlių komanda, vykdančia pavojingas misijas. Kiekviena misija – tai įtempta istorija, pilna taktinių sprendimų, netikėtų posūkių ir herojiškų momentų.
Žaidimas ne tik atkuria klasikines Star Wars akimirkas, bet ir leidžia kurti naujas istorijas. Kampanijos režime žaidėjai vysto savo personažus, gerina jų įgūdžius ir gauna naują įrangą, tuo tarpu Imperijos žaidėjas stiprina savo pajėgas ir kuria vis sudėtingesnius iššūkius.

SKU: SWI01

Pagrindinės žaidimo mechanikos

Star Wars: Imperial Assault žaidimo mechanikos sukuria sudėtingą, bet sklandžią taktinių susirėmimų sistemą. Kautynių mechanika remiasi kauliukų metimu, kur skirtingi kauliukai atspindi skirtingus įgūdžių ir ginklų tipus. Šūvių ir taikymasis įtraukia ne tik pataikymo tikimybę, bet ir šūvių galingumą, kritinių pataikymų galimybę bei specialius efektus. Kartu veikia ir priedanga – personažai gali slėptis už įvairių objektų, tokiu būdu gaudami gynybos bonusus.

Judėjimo veiksmai leidžia personažams laisvai judėti žaidimo lentoje, skaičiuojant langelius. Kiekvienas personažas turi unikalų judėjimo greitį ir gali atlikti įvairius veiksmus – bėgti, pulti, naudoti specialius gebėjimus ar sąveikauti su aplinka. Veiksmai gali būti kombinuojami įvairiais būdais, suteikiant žaidėjams taktinį lankstumą.

Kampanijos žaidimo variantas įneša RPG elementų – personažai gauna patirties taškus, kuriuos gali išleisti naujiems gebėjimams ir įrangai. Kiekvienas personažas turi unikalius gebėjimus, leidžiančius jam specializuotis skirtingose srityse. Imperijos žaidėjas taip pat vysto savo pajėgas, gaudamas naujus įtakos taškus ir atrakindamas galingesnius priešininkus.

Aplinkos sąveika ir misijų tikslai sukuria dinamišką žaidimo eigą. Žaidėjai gali atidaryti duris, aktyvuoti kompiuterių terminalus, sprogdinti objektus ar naudoti specialius misijų elementus. Kiekviena misija turi unikalius tikslus ir sąlygas, kurios keičia žaidimo taktiką ir strategiją.

Strateginiai elementai

  • Komandos narių paskirstymas užduotims ir jų gebėjimų gerinimas – Sukilėlių žaidėjai turi kruopščiai apgalvoti, kaip jų personažų gebėjimai papildo vienas kitą. Pavyzdžiui, tolimųjų kovų specialistas gali efektyviai dengti medicinos ekspertą, kuris savo ruožtu palaiko komandos gyvybingumą. Gebėjimų vystymas reikalauja ilgalaikio planavimo – reikia nuspręsti, ar specializuotis vienoje srityje, ar išlaikyti universalumą.
  • Taktinis miniatiūrų pozicionavimas ir priedangų išnaudojimas – Žaidėjai turi nuolat vertinti grėsmių lygius ir priedangų efektyvumą. Svarbu ne tik rasti gerą poziciją puolimui, bet ir numatyti priešininkų judėjimo kelius bei galimas kontratakas. Kartais geriau pasitraukti į silpnesnę priedangą, jei tai leidžia kontroliuoti svarbų koridorių ar objektą.
  • Resursų ir veiksmų valdymas, siekiant įgyvendinti nuosavas misijas – Kiekvienas personažas turi ribotą veiksmų skaičių, todėl svarbu efektyviai juos išnaudoti. Kartais verta sukaupti specialius gebėjimus lemiamam momentui, o kartais geriau juos naudoti nuolat, įgauti mažesniam pranašumui. Imperijos žaidėjas turi dar sudėtingesnę užduotį – stengtis kuo geriau suvaldyti grėsmių taškus ir pastiprinimų išteklius per visą misiją.
  • Ilgalaikis personažų vystymas kampanijoje – Kreditus ir patirties taškus reikia paskirstyti optimaliai – investicijos į įrangą duoda greitą naudą, bet gebėjimų vystymas gali būti vertingesnis ilgoje perspektyvoje. Imperijos žaidėjas vysto savo pajėgas per įtakos sistemą, kuri reikalauja balanso tarp skirtingų grėsmių tipų ir specialių kortų.
  • Imperijos grėsmių ir pastiprinimų planavimas – Imperijos žaidėjas turi nuspręsti, kada naudoti savo resursus – ar iškviesti pastiprinimus anksti misijoje spaudimui sukurti, ar taupyti juos lemiamam momentui. Grėsmių kortų naudojimo laikas gali dramatiškai pakeisti misijos eigą, todėl svarbu jas naudoti strategiškai tinkamu momentu.
  • Misijos tikslų prioritetizavimas reikalauja nuolatinio situacijos vertinimo. Dažnai tenka rinktis tarp kelių konkuruojančių tikslų – pavyzdžiui, ar siekti pagrindinio misijos tikslo, ar geriau stengtis pašalinti pavojingą priešininką. Kartais verta paaukoti šalutinį tikslą, jei tai leidžia užsitikrinti pagrindinį. Sukilėlių komanda turi koordinuoti savo veiksmus, kad efektyviai siektų tikslų, o Imperijos žaidėjas turi nuspręsti, kuriuos tikslus ginti stipriausiai tam, kad sukilėliai jų nepasiektų.
  • Prisitaikymas prie besikeičiančių misijos sąlygų – Misijos metu gali atsirasti nauji tikslai, netikėti priešininkai ar aplinkos pokyčiai. Sėkmingi žaidėjai sugeba greitai perorientuoti savo strategiją, reaguodami į šiuos pokyčius. Tai gali reikšti staigų taktikos pakeitimą, personažų pergrupavimą ar net ankstesnio plano visišką atsisakymą.

Privalumai

  • Įtraukiantis kampanijos režimas
  • Aukštas pakartotinio žaidimo potencialas
  • Star Wars atmosfera
  • Subalansuotas žaidimas tiek kampanijai, tiek vienos žaidimo partijos misijoms
  • Didelis personažų ir priešininkų pasirinkimas

Komponentai

  • Modulinės žaidimo lentos dalys
  • Detalios miniatiūros
  • Personažų kortelės ir lapai
  • Specialūs kauliukai
  • Misijų knyga
  • Kampanijos žurnalas
  • Žetonai ir markeriai
  • Įrangos ir gebėjimų kortos

Trumpos taisyklės

Star Wars: Imperial Assault žaidimas gali būti žaidžiamas dviem režimais – kampanijos ir vienai žaidimo partijai skirtų misijų. Kampanijos režime žaidėjai pereina per seriją susijusių misijų, vystydami savo personažus ir gaudami naują įrangą. Po kiekvienos misijos Sukilėlių žaidėjai gali išleisti kreditus parduotuvėje ir paskirstyti patirties taškus naujiems gebėjimams, tuo tarpu Imperijos žaidėjas gauna įtakos taškus savo pajėgoms stiprinti.

Kiekviena misija prasideda nuo žemėlapio surinkimo ir pradinių pozicijų užėmimo. Žaidėjai pakaitomis atlieka savo ėjimus, kur kiekvienas personažas turi dvi veiksmų galimybes per ėjimą. Veiksmai gali būti naudojami judėjimui, puolimui, specialiems gebėjimams ar sąveikai su aplinka. Puolant metami specialūs kauliukai, kurie nustato pataikymo tikimybę ir žalą. Personažai gali naudoti priedangas, specialius gebėjimus ir įrangą savo efektyvumui padidinti.

Misijos turi specifinius tikslus ir sąlygas, kurios gali keistis žaidimo eigoje. Imperijos žaidėjas gali iškviesti pastiprinimus ir naudoti specialias grėsmių kortas situacijai pakeisti. Misija baigiasi, kai įvykdomi arba žluga pagrindiniai tikslai. Kampanijos metu žaidėjų pasirinkimai ir misijų rezultatai įtakoja tolimesnę istorijos eigą ir atrakinamas misijas.

Star Wars: Imperial Assault yra gilus taktinis žaidimas, kuris puikiai perteikia Star Wars atmosferą per įtemptus taktinius mūšius ir įtraukiančią kampaniją. Žaidimas reikalauja strateginio mąstymo ir prisitaikymo prie besikeičiančių sąlygų. Modulinė žaidimo lenta užtikrina didelę pakartotinio žaidimo vertę, o kampanijos režimas suteikia ilgalaikį progresą ir įsitraukimą. Tiek Sukilėlių, tiek Imperijos žaidėjai turi daug strateginių galimybių, o kiekviena misija tampa unikalia istorija.

Deja, šiuo metu prekės neturime

Praneškite man, kada ši prekė pasirodys prekyboje

Susipažinau su UAB Kadabra privatumo politika

Atsiliepimai

Prekę įvertinti gali tik ją įsigiję bei registruoti pirkėjai.

0.0/5
(0)

5 žvaigždės

4 žvaigždės

3 žvaigždės

2 žvaigždės

1 žvaigždė

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

Pirkėjų atsiliepimai

Įžeidžiantys bei reklaminio pobūdžio komentarai yra nepublikuojami. Šiame produkto puslapyje pateikiami mūsų pirkėjų komentarai.

Atsiliepimų dar nėra.

(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)

Star Wars: Imperial Assault

Galaktinė Imperija sėja baimę visoje galaktikoje, o Sukilėlių Aljansas desperatiškai kovoja už laisvę. Star Wars: Imperial Assault įtraukia žaidėjus į šį epinį konfliktą, kur vienas žaidėjas valdo galingąsias Imperijos pajėgas, o kiti tampa Sukilėlių komanda, vykdančia pavojingas misijas. Kiekviena misija – tai įtempta istorija, pilna taktinių sprendimų, netikėtų posūkių ir herojiškų momentų.
Žaidimas ne tik atkuria klasikines Star Wars akimirkas, bet ir leidžia kurti naujas istorijas. Kampanijos režime žaidėjai vysto savo personažus, gerina jų įgūdžius ir gauna naują įrangą, tuo tarpu Imperijos žaidėjas stiprina savo pajėgas ir kuria vis sudėtingesnius iššūkius.

Player year

-

Player count

-

Product time

-

Product language

-

(0)

SKU: SWI01

119.00 

Deja, šiuo metu prekės neturime
Aprašymas

Pagrindinės žaidimo mechanikos

Star Wars: Imperial Assault žaidimo mechanikos sukuria sudėtingą, bet sklandžią taktinių susirėmimų sistemą. Kautynių mechanika remiasi kauliukų metimu, kur skirtingi kauliukai atspindi skirtingus įgūdžių ir ginklų tipus. Šūvių ir taikymasis įtraukia ne tik pataikymo tikimybę, bet ir šūvių galingumą, kritinių pataikymų galimybę bei specialius efektus. Kartu veikia ir priedanga – personažai gali slėptis už įvairių objektų, tokiu būdu gaudami gynybos bonusus.

Judėjimo veiksmai leidžia personažams laisvai judėti žaidimo lentoje, skaičiuojant langelius. Kiekvienas personažas turi unikalų judėjimo greitį ir gali atlikti įvairius veiksmus – bėgti, pulti, naudoti specialius gebėjimus ar sąveikauti su aplinka. Veiksmai gali būti kombinuojami įvairiais būdais, suteikiant žaidėjams taktinį lankstumą.

Kampanijos žaidimo variantas įneša RPG elementų – personažai gauna patirties taškus, kuriuos gali išleisti naujiems gebėjimams ir įrangai. Kiekvienas personažas turi unikalius gebėjimus, leidžiančius jam specializuotis skirtingose srityse. Imperijos žaidėjas taip pat vysto savo pajėgas, gaudamas naujus įtakos taškus ir atrakindamas galingesnius priešininkus.

Aplinkos sąveika ir misijų tikslai sukuria dinamišką žaidimo eigą. Žaidėjai gali atidaryti duris, aktyvuoti kompiuterių terminalus, sprogdinti objektus ar naudoti specialius misijų elementus. Kiekviena misija turi unikalius tikslus ir sąlygas, kurios keičia žaidimo taktiką ir strategiją.

Strateginiai elementai

  • Komandos narių paskirstymas užduotims ir jų gebėjimų gerinimas – Sukilėlių žaidėjai turi kruopščiai apgalvoti, kaip jų personažų gebėjimai papildo vienas kitą. Pavyzdžiui, tolimųjų kovų specialistas gali efektyviai dengti medicinos ekspertą, kuris savo ruožtu palaiko komandos gyvybingumą. Gebėjimų vystymas reikalauja ilgalaikio planavimo – reikia nuspręsti, ar specializuotis vienoje srityje, ar išlaikyti universalumą.
  • Taktinis miniatiūrų pozicionavimas ir priedangų išnaudojimas – Žaidėjai turi nuolat vertinti grėsmių lygius ir priedangų efektyvumą. Svarbu ne tik rasti gerą poziciją puolimui, bet ir numatyti priešininkų judėjimo kelius bei galimas kontratakas. Kartais geriau pasitraukti į silpnesnę priedangą, jei tai leidžia kontroliuoti svarbų koridorių ar objektą.
  • Resursų ir veiksmų valdymas, siekiant įgyvendinti nuosavas misijas – Kiekvienas personažas turi ribotą veiksmų skaičių, todėl svarbu efektyviai juos išnaudoti. Kartais verta sukaupti specialius gebėjimus lemiamam momentui, o kartais geriau juos naudoti nuolat, įgauti mažesniam pranašumui. Imperijos žaidėjas turi dar sudėtingesnę užduotį – stengtis kuo geriau suvaldyti grėsmių taškus ir pastiprinimų išteklius per visą misiją.
  • Ilgalaikis personažų vystymas kampanijoje – Kreditus ir patirties taškus reikia paskirstyti optimaliai – investicijos į įrangą duoda greitą naudą, bet gebėjimų vystymas gali būti vertingesnis ilgoje perspektyvoje. Imperijos žaidėjas vysto savo pajėgas per įtakos sistemą, kuri reikalauja balanso tarp skirtingų grėsmių tipų ir specialių kortų.
  • Imperijos grėsmių ir pastiprinimų planavimas – Imperijos žaidėjas turi nuspręsti, kada naudoti savo resursus – ar iškviesti pastiprinimus anksti misijoje spaudimui sukurti, ar taupyti juos lemiamam momentui. Grėsmių kortų naudojimo laikas gali dramatiškai pakeisti misijos eigą, todėl svarbu jas naudoti strategiškai tinkamu momentu.
  • Misijos tikslų prioritetizavimas reikalauja nuolatinio situacijos vertinimo. Dažnai tenka rinktis tarp kelių konkuruojančių tikslų – pavyzdžiui, ar siekti pagrindinio misijos tikslo, ar geriau stengtis pašalinti pavojingą priešininką. Kartais verta paaukoti šalutinį tikslą, jei tai leidžia užsitikrinti pagrindinį. Sukilėlių komanda turi koordinuoti savo veiksmus, kad efektyviai siektų tikslų, o Imperijos žaidėjas turi nuspręsti, kuriuos tikslus ginti stipriausiai tam, kad sukilėliai jų nepasiektų.
  • Prisitaikymas prie besikeičiančių misijos sąlygų – Misijos metu gali atsirasti nauji tikslai, netikėti priešininkai ar aplinkos pokyčiai. Sėkmingi žaidėjai sugeba greitai perorientuoti savo strategiją, reaguodami į šiuos pokyčius. Tai gali reikšti staigų taktikos pakeitimą, personažų pergrupavimą ar net ankstesnio plano visišką atsisakymą.

Privalumai

  • Įtraukiantis kampanijos režimas
  • Aukštas pakartotinio žaidimo potencialas
  • Star Wars atmosfera
  • Subalansuotas žaidimas tiek kampanijai, tiek vienos žaidimo partijos misijoms
  • Didelis personažų ir priešininkų pasirinkimas

Komponentai

  • Modulinės žaidimo lentos dalys
  • Detalios miniatiūros
  • Personažų kortelės ir lapai
  • Specialūs kauliukai
  • Misijų knyga
  • Kampanijos žurnalas
  • Žetonai ir markeriai
  • Įrangos ir gebėjimų kortos

Trumpos taisyklės

Star Wars: Imperial Assault žaidimas gali būti žaidžiamas dviem režimais – kampanijos ir vienai žaidimo partijai skirtų misijų. Kampanijos režime žaidėjai pereina per seriją susijusių misijų, vystydami savo personažus ir gaudami naują įrangą. Po kiekvienos misijos Sukilėlių žaidėjai gali išleisti kreditus parduotuvėje ir paskirstyti patirties taškus naujiems gebėjimams, tuo tarpu Imperijos žaidėjas gauna įtakos taškus savo pajėgoms stiprinti.

Kiekviena misija prasideda nuo žemėlapio surinkimo ir pradinių pozicijų užėmimo. Žaidėjai pakaitomis atlieka savo ėjimus, kur kiekvienas personažas turi dvi veiksmų galimybes per ėjimą. Veiksmai gali būti naudojami judėjimui, puolimui, specialiems gebėjimams ar sąveikai su aplinka. Puolant metami specialūs kauliukai, kurie nustato pataikymo tikimybę ir žalą. Personažai gali naudoti priedangas, specialius gebėjimus ir įrangą savo efektyvumui padidinti.

Misijos turi specifinius tikslus ir sąlygas, kurios gali keistis žaidimo eigoje. Imperijos žaidėjas gali iškviesti pastiprinimus ir naudoti specialias grėsmių kortas situacijai pakeisti. Misija baigiasi, kai įvykdomi arba žluga pagrindiniai tikslai. Kampanijos metu žaidėjų pasirinkimai ir misijų rezultatai įtakoja tolimesnę istorijos eigą ir atrakinamas misijas.

Star Wars: Imperial Assault yra gilus taktinis žaidimas, kuris puikiai perteikia Star Wars atmosferą per įtemptus taktinius mūšius ir įtraukiančią kampaniją. Žaidimas reikalauja strateginio mąstymo ir prisitaikymo prie besikeičiančių sąlygų. Modulinė žaidimo lenta užtikrina didelę pakartotinio žaidimo vertę, o kampanijos režimas suteikia ilgalaikį progresą ir įsitraukimą. Tiek Sukilėlių, tiek Imperijos žaidėjai turi daug strateginių galimybių, o kiekviena misija tampa unikalia istorija.

Likučiai

Deja, šiuo metu prekės neturime

Praneškite man, kada ši prekė pasirodys prekyboje

Susipažinau su UAB Kadabra privatumo politika

Atsiliepimai (0)

Atsiliepimai

Prekę įvertinti gali tik ją įsigiję bei registruoti pirkėjai.

0.0/5
(0)

5 žvaigždės

4 žvaigždės

3 žvaigždės

2 žvaigždės

1 žvaigždė

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

Pirkėjų atsiliepimai

Įžeidžiantys bei reklaminio pobūdžio komentarai yra nepublikuojami. Šiame produkto puslapyje pateikiami mūsų pirkėjų komentarai.

Atsiliepimų dar nėra.

 119.00

Deja, šiuo metu prekės neturime