Pagrindinės žaidimo ypatybės
„Tikal” – tai įtraukiantis strateginis žaidimas, kuris perkelia žaidėjus į paslaptingą majų civilizacijos pasaulį, kur kiekvienas ėjimas gali lemti jūsų ekspedicijos sėkmę. Žaidėjai ne tik varžosi dėl vertingiausių teritorijų ir lobių, bet ir patiria tikrą archeologinių atradimų džiaugsmą, kai kiekviena nauja teritorija gali atskleisti dar nematytus turtus. Žaidimo metu turėsite priimti sudėtingus sprendimus – ar koncentruotis į naujų teritorijų tyrinėjimą, ar gilintis į jau atrastų šventyklų paslaptis. O galbūt skirti dėmesį vertingų artefaktų paieškai. Kintantis žaidimo laukas užtikrina, kad kiekvienas žaidimas bus unikalus, o skirtingos strategijos leis išbandyti įvairius kelius į pergalę.
Pagrindinės žaidimo mechanikos
- Teritorijų tyrinėjimas ir atradimas
- Archeologų komandos valdymas
- Šventyklų atkasimas ir tyrinėjimas
- Lobių rinkimas ir saugojimas
- Taškų rinkimas už teritorijų kontrolę
Strateginiai elementai
- Veiksmų taškų efektyvus paskirstymas tarp tyrinėjimo, judėjimo ir kasinėjimo
- Šventyklų lygio kėlimo planavimas vertinimo fazėms
- Archeologų išdėstymas strateginėse pozicijose kontrolei išlaikyti
- Naujų teritorijų prijungimo planavimas maksimaliam efektyvumui
- Pasiruošimas vertinimo fazėms
Žaidimo privalumai
- Patraukli majų civilizacijos tema
- Gilios strateginės galimybės
- Kintantis žaidimo laukas
- Tiesioginis žaidėjų konkuravimas
- Aukštas pakartotinio žaidimo potencialas
Komponentai
- Šešiakampės džiunglių teritorijų plytelės
- Archeologų figūrėlės
- Šventyklų blokai
- Lobių žetonai
- Veiksmo kortelės
Trumpos taisyklės
Žaidimas susideda iš 2 fazių:
Pagrindinio žaidėjo fazė
- Kiekvienas raundas „Tikal” žaidime prasideda naujos teritorijos atradimu. Pirmasis žaidėjas paima ir atverčia viršutinę teritorijos plytelę, kurią turi strategiškai padėti prie jau esančių džiunglių plotų. Tuomet prasideda ekspedicijos darbas – žaidėjas gauna 10 veiksmų taškų (AT), kuriuos gali panaudoti įvairiems veiksmams džiunglėse.
- Už šiuos taškus galite siųsti naujus archeologus į ekspediciją, judėti per tankius džiunglių plotus ieškant vertingų radinių, kasti ir tyrinėti šventyklas keliant jų lygį, rinkti vertingus artefaktus ar statyti stovyklas tolimesniems tyrinėjimams. Kiekvienas veiksmas kainuoja skirtingą taškų kiekį – nuo vieno taško už naujo archeologo įdarbinimą iki penkių už stovyklos įkūrimą.
Vertinimo fazė
- Žaidimo eigą paįvairina vertinimo fazės, kurios įvyksta atvertus specialias plyteles. Šiose fazėse žaidėjai gauna taškus už savo pasiekimus – kuo aukštesnio lygio šventyklas kontroliuojate ir kuo daugiau archeologų ten turite, tuo daugiau taškų surinksite. Taip pat vertinami surinkti lobiai, įkurtos stovyklos ir užimtos strateginės pozicijos.rategines pozicijas žaidimo lentoje
- Žaidimas artėja prie pabaigos ištyrus visas džiunglių teritorijas. Paskutinėje vertinimo fazėje žaidėjai gauna galutinius taškus už visus savo pasiekimus, o didžiausią archeologinių atradimų kolekciją sukaupęs žaidėjas tampa nugalėtoju.
Žaidimas baigiasi po nustatyto raundų skaičiaus, po paskutinės vertinimo fazės. Nugali žaidėjas surinkęs daugiausiai taškų.
„Tikal” – tai strateginis tyrinėjimo žaidimas, kuris nukelia žaidėjus į Centrinės Amerikos džiungles, kur majų civilizacijos šventyklos slepia senovinius lobius. Kiekvienas žaidėjas vadovauja archeologų komandai, kuri skverbiasi per tankius džiunglių plotus, ieškodama paslėptų šventyklų ir vertingų artefaktų. Žaidimas reikalauja kruopštaus planavimo ir efektyvaus išteklių valdymo. Tiesioginė konkurencija su kitais žaidėjais sukuria įtampą ir verčia nuolat adaptuoti savo strategiją. Ar jūsų archeologų komanda sugebės atskleisti senovės majų civilizacijos paslaptis ir tapti sėkmingiausia ekspedicija Tikalo džiunglėse? Ar tapsite sėkmingiausiu majų civilizacijos tyrinėtoju?
5 žvaigždės
4 žvaigždės
3 žvaigždės
2 žvaigždės
1 žvaigždė
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)