Pagrindinės žaidimo mechanikos
Kiekvienas žaidėjas turi identišką rinkinį iš keturių kortelių – trijų su rožėmis ir vienos su kaukole. Žaidimo pradžioje visi deda po vieną kortelę užverstą, o vėliau gali arba pridėti dar vieną kortelę ant savosios krūvelės, arba pradėti lažybas.
Lažybų mechanika yra žaidimo šerdis – žaidėjas paskelbia, kiek kortelių jis galės atversti, neatvertęs kaukolės. Kiti žaidėjai turi arba padidinti statymą arba pasitraukti. Aukščiausio statymo laimėtojas pradeda versti korteles (pirmiausia savo, o tada ir kitų žaidėjų) tol, kol suras reikiamą skaičių gėlių arba atvers kaukolę ir baigs savo ėjimą. Jei gu jis sėkmingai atverčia tiek kortelių, kiek statė, jis laimi tašką. Jeigu atverčia kaukolę – pralaimėjimas kainuoja vieną jo turimų kortelių.
Kortelių dėjimas ir atvertimas leidžia žaidėjams efektyviai megzti spąstus ir kurti apgaules. Strategiškai dedant kaukolę į krūvelės apačią arba viršų, ir nuspėjant kitų žaidėjų veiksmus, žaidėjai kuria įtemptą psichologinį žaidimą, kuriame kiekvienas sprendimas gali vesti į pergalę arba pražūtį.
Strateginiai elementai
Blefavimas – pagrindinis strateginis elementas, reikalaujantis įtikinamai apsimesti, kad jūsų krūvelėje nėra kaukolės arba kad ji yra, kai iš tiesų taip nėra, siekiant suklaidinti priešininkus
Priešininkų skaitymas – gebėjimas atpažinti kitų žaidėjų blefavimą, stebint jų elgesį, veido išraiškas ar ankstesnius veiksmus.
Lažybų laiko pasirinkimas – svarbu nuspręsti, kada pradėti lažybas, kada padidinti statymą ir kada pasitraukti, atsižvelgiant į turimas korteles ir spėjimus apie kitų žaidėjų krūveles.
Rizikos suvaldymas – kiekvienas žaidėjas turi kruopščiai įvertinti riziką, kai verčia korteles, priimdamas sprendimus tarp drąsos ir atsargumo, nes pralaimėjimas reiškia kortelės praradimą.
Kortelių dėjimo strategija – sprendimas, ar dėti kaukolę pirmąją, ar paslėpti ją po rože, gali nulemti sėkmę arba nesėkmę lažybų fazėje.
Prisitaikymas prie žaidėjų skaičiaus – žaidimo dinamika keičiasi priklausomai nuo žaidėjų skaičiaus, reikalauja skirtingų strategijų, kai žaidėjų mažiau ar daugiau.
Žaidimo privalumai
- Paprastos taisyklės, kurias galima išmokti per kelias minutes
- Žaidimas sutelkia dėmesį į žaidėjų psichologinę sąveiką, ne į sudėtingas mechanikas
- Trumpa žaidimo trukmė leidžia žaisti kelis raundus vieno seanso metu
- Puikus vakarėliams ar kaip įžanginis žaidimas prieš sudėtingesnius žaidimus
- Elegantiškas, minimalistinis dizainas su įspūdingomis iliustracijomis
- Kompaktiškas dydis, lengva nešiotis ir žaisti beveik bet kur
Trumpos taisyklės
Skull žaidimas vyksta raundais. Kiekvienas žaidėjas siekia būti pirmas, surinkęs du pergalės taškus. Raundas susideda iš dviejų fazių: kortelių dėjimo ir lažybų.
Kortelių dėjimo fazėje žaidėjai paeiliui deda po vieną kortelę užverstą ant savo kilimėlio. Jie gali padėti arba rožę (saugų pasirinkimą) arba kaukolę (pavojingą spąstų kortelę). Kai visi žaidėjai padeda bent po vieną kortelę, jie gali pasirinkti: arba padėti dar vieną kortelę ant savo krūvelės, arba pradėti lažybų fazę.
Lažybų fazė prasideda, kai žaidėjas skelbia, kiek kortelių jis galėtų atversti, nesuradęs kaukolės. Kiti žaidėjai turi arba padidinti statymą arba pasitraukti. Lažybos tęsiasi, kol visi, išskyrus vieną žaidėją, pasitraukia. Šis žaidėjas tampa statymo laimėtoju ir turi atversti tiek kortelių, kiek pažadėjo.
Statymo laimėtojas pirmiausia atverčia visas savo korteles, po to pradeda versti kitų žaidėjų korteles (tiek, kiek trūksta iki laimėto statymo metu pasakyto kortelių skaičiaus). Jeigu jis sėkmingai atverčia tiek kortelių, kiek pastatė, gauna pergalės tašką. Jeigu atverčia kaukolę, praranda vieną atsitiktinai pasirinktą savo kortelę. Žaidėjas, praradęs visas keturias korteles, iškrenta iš žaidimo.
Žaidimas tęsiasi naujais raundais, kol vienas žaidėjas surenka du pergalės taškus ir tampa didžiuoju genties vadu.
Skull yra elegantiškas blefavimo žaidimas, kuris įrodo, kad genialiausios idėjos dažnai būna paprasčiausios. Minimalistinės taisyklės leidžia žaidėjams visiškai pasinerti į psichologinę kovą, stebint varžovų veidus, bandant perskaityti jų mintis ir tobulinti savo blefavimo įgūdžius. Žaidimo įtampa didėja su kiekvienu tašku ir kiekviena prarasta kortele, nes kortelių mažėjimas verčia paskubinti žaidimo eigą ir padidinti riziką. Gražios iliustracijos ir ritualistinė žaidimo atmosfera puikiai perteikia priešistorinių genčių dvasią. Skull idealiai tinka tiek patyrusiems strategams, tiek pradedantiesiems, suteikdamas visiems progą išbandyti savo blefavimo įgūdžius smagioje ir įtraukiančioje aplinkoje.
5 žvaigždės
4 žvaigždės
3 žvaigždės
2 žvaigždės
1 žvaigždė
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)