DuetO!

DuetO!

(0)

6.99 

KIEKIS
Likutis
100+vnt.

„DuetO!” – tai dinamiškas ir įtraukiantis stalo žaidimas, sukurtas šeimoms ir draugų grupėms, norintiems ne tik linksmai leisti laiką, bet ir gilinti žinias apie Baltijos valstybes – Lietuvą, Latviją ir Estiją.

SKU: 56139

(0)
DuetO!

Kas yra „DuetO!”?

„DuetO!” – tai greitas ir interaktyvus stalo žaidimas, skirtas 2-6 žaidėjams nuo 6 metų amžiaus. Žaidimas apjungia linksmybės ir edukacijos elementus, supažindindamas su Lietuvos, Latvijos ir Estijos kultūra, istorija ir gamta.

Kodėl rinktis „DuetO!”?

  1. Unikali Baltijos šalių tematika: 31 specialiai sukurtas simbolis, atspindintis trijų Baltijos valstybių paveldą.
  2. Edukacinis aspektas: Mokykitės apie Baltijos šalis žaisdami!
  3. Universalumas: Kelios žaidimo variacijos, tinkančios įvairioms amžiaus grupėms ir situacijoms.
  4. Kompaktiškas dizainas: Patogu nešiotis ir žaisti bet kur.
  5. Lavina įgūdžius: Gerina reakciją, pastabumą ir greitą mąstymą.

Kam tinka „DuetO!”?

  • Šeimoms, ieškančioms kokybiško laiko kartu
  • Mokytojams ir edukatoriams
  • Turistams, norintiems geriau pažinti Baltijos šalis
  • Stalo žaidimų entuziastams
  • Kultūros paveldo mylėtojams

Žaidimo eiga

Žaidėjai turi greitai atpažinti ir įvardinti sutampančius simbolius ant skirtingų kortų. Šis principas ne tik teikia daug juoko, bet ir lavina svarbius įgūdžius:

  • Greitą mąstymą
  • Pastabumą
  • Reakcijos greitį

Komplektacijoje rasite:

  • 31 unikalią apvalią kortą su 6 simboliais, susijusiais su Baltijos šalimis
  • Išsamią taisyklių knygelę

O jei jau sužaidėte visus įmanomus variantus ir norite kažko naujo, pateikiame Jums papildomų „DuetO!” žaidimo variantų taisykles.

 

Žaidimo apžvalga

PAPILDOMOS TAISYKLĖS

Jei jau sužaidėte visus įmanomus variantus ir norite kažko naujo, pateikiame Jums papildomų „DuetO!” žaidimo variantų taisykles.

  1. Bokštas
  • Visiems žaidėjams po vieną kortą padedama užverstą priešais juos.
  • Likusi kaladė padedama atversta stalo viduryje.
  • Žaidėjai vienu metu atverčia savo kortas.
  • Tikslas – rasti sutampantį simbolį tarp savo kortos ir vidurinės kortos.
  • Radęs sutampantį simbolį, žaidėjas jį įvardija ir paima vidurinę kortą, padėdamas ją ant savo kortos.
  • Nauja korta iš kaladės atverčiama viduryje.
  • Žaidimas tęsiasi, kol baigiasi kortos kaladėje.
  • Laimi žaidėjas, surinkęs daugiausiai kortų.
  1. Šulinys
  • Visiems žaidėjams išdalinama po vieną kortą.
  • Likusios kortos sudedamos į užverstą kaladę („šulinį”) stalo viduryje.
  • Viršutinė korta atverčiama.
  • Žaidėjai stengiasi rasti sutapimą tarp savo kortos ir atverstos kortos.
  • Radęs sutapimą, žaidėjas jį įvardija ir paima atversta kortą sau.
  • Nauja korta atverčiama iš „šulinio”.
  • Žaidimas tęsiasi, kol baigiasi kortos „šulinyje”.
  • Laimi žaidėjas, surinkęs daugiausiai kortų.
  1. Karšta bulvė
  • Visiems žaidėjams išdalinama po vieną kortą.
  • Viena korta padedama atversta stalo viduryje.
  • Žaidėjai stengiasi rasti sutapimą tarp savo kortos ir vidurinės kortos.
  • Radęs sutapimą, žaidėjas jį įvardija ir padeda savo kortą ant vidurinės.
  • Žaidimas tęsiasi, kol lieka tik vienas žaidėjas su korta – jis pralaimi.
  1. Dovanų dalijimas
  • Žaidėjai padalinami į poras.
  • Kiekviena pora gauna po 1 kortą, likusios kortos padalinamos po lygiai tarp poros narių.
  • Žaidėjai stengiasi kuo greičiau perduoti savo kortas partneriui, randant sutapimus.
  • Pirmoji pora, kuri perduoda visas kortas, laimi.
  1. Simbolių medžioklė
  • Prieš žaidimą išrenkama 3-5 „vertingi” simboliai.
  • Kortos išdalinamos žaidėjams po lygiai.
  • Žaidėjai po vieną atverčia savo kortas.
  • Jei atversta korta turi „vertingą” simbolį, žaidėjas jį įvardija ir gauna tašką.
  • Žaidimas tęsiasi, kol baigiasi kortos.
  • Laimi žaidėjas, surinkęs daugiausiai taškų.
  1. Laiko bomba
  • Naudojamas laikmatis, nustatytas 30 sekundžių.
  • Žaidėjai sėdi ratu, vienas žaidėjas gauna kortą.
  • Kita korta padedama stalo viduryje.
  • Žaidėjas turi rasti sutampantį simbolį per 30 sekundžių.
  • Jei randa – perduoda kortą kitam žaidėjui, laikmatis perstatomas.
  • Jei neranda – praranda kortą, ji padedama po kalade.
  • Žaidėjas, turintis kortą, kai baigiasi laikas, iškrenta iš žaidimo.
  • Paskutinis likęs žaidėjas laimi.
  1. Simbolių grandinė
  • Žaidėjai sėdi ratu.
  • Kiekvienas žaidėjas gauna po vieną kortą.
  • Pirmasis žaidėjas įvardija bet kurį simbolį savo kortoje.
  • Kitas žaidėjas turi rasti tą patį simbolį savo kortoje. Jei randa, įvardija kitą simbolį iš savo kortos.
  • Jei žaidėjas neranda simbolio, jis turi paimti naują kortą iš kaladės ir tęsti paiešką.
  • Žaidimas tęsiasi, kol baigiasi kortos kaladėje.
  • Laimi žaidėjas, kuris pirmasis atsikrato visų savo kortų.
  1. Simbolių bingo
  • Kiekvienas žaidėjas gauna po 5 kortas ir išdėlioja jas prieš save į 5×5 tinklelį.
  • Vienas žaidėjas tampa „pranešėju” ir traukia kortas iš likusios kaladės, įvardydamas vieną simbolį.
  • Kiti žaidėjai ieško to simbolio savo kortose. Jei randa, apverčia tą kortą.
  • Pirmas žaidėjas, apvertęs visą eilutę, stulpelį ar įstrižainę, sušunka „Bingo!” ir laimi raundą.
  • Žaidimas gali būti žaidžiamas keliais raundais, keičiant „pranešėją”.
  1. Simbolių pantomima
  • Kortos sudedamos į užverstą kaladę stalo viduryje.
  • Žaidėjai paeiliui traukia po vieną kortą.
  • Ištraukęs kortą, žaidėjas turi pavaizduoti vieną iš simbolių pantomima, neištariant nė žodžio.
  • Kiti žaidėjai bando atspėti, kokį simbolį vaizduoja žaidėjas.
  • Pirmasis teisingai atspėjęs žaidėjas gauna kortą ir tašką.
  • Žaidimas tęsiasi, kol baigiasi kortos arba pasiekiamas sutartas taškų skaičius.
  1. Simbolių memorina
  • Išdėliokite 12 kortų užverstų 3×4 tinkleliu.
  • Žaidėjai paeiliui atverčia dvi kortas, bandydami rasti sutampantį simbolį.
  • Jei randa sutapimą, žaidėjas paima tas kortas ir gauna tašką.
  • Jei nesutampa, kortos vėl užverčiamos toje pačioje vietoje.
  • Žaidimas tęsiasi, kol surenkamos visos kortos.
  • Laimi žaidėjas, surinkęs daugiausiai kortų porų.
  1. Simbolių estafetė
  • Žaidėjai padalinami į dvi ar daugiau komandų.
  • Kiekviena komanda stovi eilėje.
  • Priešais kiekvieną komandą padedama po vieną kortą, o stalo viduryje – bendra korta.
  • Pirmieji komandų nariai stengiasi rasti sutapimą tarp savo komandos kortos ir bendros kortos.
  • Radęs sutapimą, žaidėjas pakeičia abi kortas naujomis ir eina į eilės galą.
  • Komanda, kurios visi nariai pirmi randa sutapimus, laimi.

Likutis fizinėse parduotuvėse

HOBBYSHOP ozas (vilnius)
39vnt.
HOBBYSHOP akropolis (kaunas)
38vnt.
HOBBYSHOP akropolis (klaipėda)
97vnt.
HOBBYSHOP mega (kaunas)
27vnt.
HOBBYSHOP akropolis (vilnius)
78vnt.
HOBBYSHOP europa (vilnius)
22vnt.

DuetO!

„DuetO!” – tai dinamiškas ir įtraukiantis stalo žaidimas, sukurtas šeimoms ir draugų grupėms, norintiems ne tik linksmai leisti laiką, bet ir gilinti žinias apie Baltijos valstybes – Lietuvą, Latviją ir Estiją.

Player year

-

Player count

-

Product time

-

Product language

-

(0)

SKU: 56139

6.99 

KIEKIS
Aprašymas

Kas yra „DuetO!”?

„DuetO!” – tai greitas ir interaktyvus stalo žaidimas, skirtas 2-6 žaidėjams nuo 6 metų amžiaus. Žaidimas apjungia linksmybės ir edukacijos elementus, supažindindamas su Lietuvos, Latvijos ir Estijos kultūra, istorija ir gamta.

Kodėl rinktis „DuetO!”?

  1. Unikali Baltijos šalių tematika: 31 specialiai sukurtas simbolis, atspindintis trijų Baltijos valstybių paveldą.
  2. Edukacinis aspektas: Mokykitės apie Baltijos šalis žaisdami!
  3. Universalumas: Kelios žaidimo variacijos, tinkančios įvairioms amžiaus grupėms ir situacijoms.
  4. Kompaktiškas dizainas: Patogu nešiotis ir žaisti bet kur.
  5. Lavina įgūdžius: Gerina reakciją, pastabumą ir greitą mąstymą.

Kam tinka „DuetO!”?

  • Šeimoms, ieškančioms kokybiško laiko kartu
  • Mokytojams ir edukatoriams
  • Turistams, norintiems geriau pažinti Baltijos šalis
  • Stalo žaidimų entuziastams
  • Kultūros paveldo mylėtojams

Žaidimo eiga

Žaidėjai turi greitai atpažinti ir įvardinti sutampančius simbolius ant skirtingų kortų. Šis principas ne tik teikia daug juoko, bet ir lavina svarbius įgūdžius:

  • Greitą mąstymą
  • Pastabumą
  • Reakcijos greitį

Komplektacijoje rasite:

  • 31 unikalią apvalią kortą su 6 simboliais, susijusiais su Baltijos šalimis
  • Išsamią taisyklių knygelę

O jei jau sužaidėte visus įmanomus variantus ir norite kažko naujo, pateikiame Jums papildomų „DuetO!” žaidimo variantų taisykles.

 

Žaidimo apžvalga

PAPILDOMOS TAISYKLĖS

PAPILDOMOS TAISYKLĖS

Jei jau sužaidėte visus įmanomus variantus ir norite kažko naujo, pateikiame Jums papildomų „DuetO!” žaidimo variantų taisykles.

  1. Bokštas
  • Visiems žaidėjams po vieną kortą padedama užverstą priešais juos.
  • Likusi kaladė padedama atversta stalo viduryje.
  • Žaidėjai vienu metu atverčia savo kortas.
  • Tikslas – rasti sutampantį simbolį tarp savo kortos ir vidurinės kortos.
  • Radęs sutampantį simbolį, žaidėjas jį įvardija ir paima vidurinę kortą, padėdamas ją ant savo kortos.
  • Nauja korta iš kaladės atverčiama viduryje.
  • Žaidimas tęsiasi, kol baigiasi kortos kaladėje.
  • Laimi žaidėjas, surinkęs daugiausiai kortų.
  1. Šulinys
  • Visiems žaidėjams išdalinama po vieną kortą.
  • Likusios kortos sudedamos į užverstą kaladę („šulinį”) stalo viduryje.
  • Viršutinė korta atverčiama.
  • Žaidėjai stengiasi rasti sutapimą tarp savo kortos ir atverstos kortos.
  • Radęs sutapimą, žaidėjas jį įvardija ir paima atversta kortą sau.
  • Nauja korta atverčiama iš „šulinio”.
  • Žaidimas tęsiasi, kol baigiasi kortos „šulinyje”.
  • Laimi žaidėjas, surinkęs daugiausiai kortų.
  1. Karšta bulvė
  • Visiems žaidėjams išdalinama po vieną kortą.
  • Viena korta padedama atversta stalo viduryje.
  • Žaidėjai stengiasi rasti sutapimą tarp savo kortos ir vidurinės kortos.
  • Radęs sutapimą, žaidėjas jį įvardija ir padeda savo kortą ant vidurinės.
  • Žaidimas tęsiasi, kol lieka tik vienas žaidėjas su korta – jis pralaimi.
  1. Dovanų dalijimas
  • Žaidėjai padalinami į poras.
  • Kiekviena pora gauna po 1 kortą, likusios kortos padalinamos po lygiai tarp poros narių.
  • Žaidėjai stengiasi kuo greičiau perduoti savo kortas partneriui, randant sutapimus.
  • Pirmoji pora, kuri perduoda visas kortas, laimi.
  1. Simbolių medžioklė
  • Prieš žaidimą išrenkama 3-5 „vertingi” simboliai.
  • Kortos išdalinamos žaidėjams po lygiai.
  • Žaidėjai po vieną atverčia savo kortas.
  • Jei atversta korta turi „vertingą” simbolį, žaidėjas jį įvardija ir gauna tašką.
  • Žaidimas tęsiasi, kol baigiasi kortos.
  • Laimi žaidėjas, surinkęs daugiausiai taškų.
  1. Laiko bomba
  • Naudojamas laikmatis, nustatytas 30 sekundžių.
  • Žaidėjai sėdi ratu, vienas žaidėjas gauna kortą.
  • Kita korta padedama stalo viduryje.
  • Žaidėjas turi rasti sutampantį simbolį per 30 sekundžių.
  • Jei randa – perduoda kortą kitam žaidėjui, laikmatis perstatomas.
  • Jei neranda – praranda kortą, ji padedama po kalade.
  • Žaidėjas, turintis kortą, kai baigiasi laikas, iškrenta iš žaidimo.
  • Paskutinis likęs žaidėjas laimi.
  1. Simbolių grandinė
  • Žaidėjai sėdi ratu.
  • Kiekvienas žaidėjas gauna po vieną kortą.
  • Pirmasis žaidėjas įvardija bet kurį simbolį savo kortoje.
  • Kitas žaidėjas turi rasti tą patį simbolį savo kortoje. Jei randa, įvardija kitą simbolį iš savo kortos.
  • Jei žaidėjas neranda simbolio, jis turi paimti naują kortą iš kaladės ir tęsti paiešką.
  • Žaidimas tęsiasi, kol baigiasi kortos kaladėje.
  • Laimi žaidėjas, kuris pirmasis atsikrato visų savo kortų.
  1. Simbolių bingo
  • Kiekvienas žaidėjas gauna po 5 kortas ir išdėlioja jas prieš save į 5×5 tinklelį.
  • Vienas žaidėjas tampa „pranešėju” ir traukia kortas iš likusios kaladės, įvardydamas vieną simbolį.
  • Kiti žaidėjai ieško to simbolio savo kortose. Jei randa, apverčia tą kortą.
  • Pirmas žaidėjas, apvertęs visą eilutę, stulpelį ar įstrižainę, sušunka „Bingo!” ir laimi raundą.
  • Žaidimas gali būti žaidžiamas keliais raundais, keičiant „pranešėją”.
  1. Simbolių pantomima
  • Kortos sudedamos į užverstą kaladę stalo viduryje.
  • Žaidėjai paeiliui traukia po vieną kortą.
  • Ištraukęs kortą, žaidėjas turi pavaizduoti vieną iš simbolių pantomima, neištariant nė žodžio.
  • Kiti žaidėjai bando atspėti, kokį simbolį vaizduoja žaidėjas.
  • Pirmasis teisingai atspėjęs žaidėjas gauna kortą ir tašką.
  • Žaidimas tęsiasi, kol baigiasi kortos arba pasiekiamas sutartas taškų skaičius.
  1. Simbolių memorina
  • Išdėliokite 12 kortų užverstų 3×4 tinkleliu.
  • Žaidėjai paeiliui atverčia dvi kortas, bandydami rasti sutampantį simbolį.
  • Jei randa sutapimą, žaidėjas paima tas kortas ir gauna tašką.
  • Jei nesutampa, kortos vėl užverčiamos toje pačioje vietoje.
  • Žaidimas tęsiasi, kol surenkamos visos kortos.
  • Laimi žaidėjas, surinkęs daugiausiai kortų porų.
  1. Simbolių estafetė
  • Žaidėjai padalinami į dvi ar daugiau komandų.
  • Kiekviena komanda stovi eilėje.
  • Priešais kiekvieną komandą padedama po vieną kortą, o stalo viduryje – bendra korta.
  • Pirmieji komandų nariai stengiasi rasti sutapimą tarp savo komandos kortos ir bendros kortos.
  • Radęs sutapimą, žaidėjas pakeičia abi kortas naujomis ir eina į eilės galą.
  • Komanda, kurios visi nariai pirmi randa sutapimus, laimi.
Likučiai

Likutis fizinėse parduotuvėse

HOBBYSHOP ozas (vilnius)
39vnt.
HOBBYSHOP akropolis (kaunas)
38vnt.
HOBBYSHOP akropolis (klaipėda)
97vnt.
HOBBYSHOP mega (kaunas)
27vnt.
HOBBYSHOP akropolis (vilnius)
78vnt.
HOBBYSHOP europa (vilnius)
22vnt.
Likutis
100+vnt.

 6.99