Brass: Lancashire

Brass: Lancashire

(0)

95 

Deja, šiuo metu prekės neturime

XVIII amžiaus Lankašyro grafystėje, industrializacijos lopšyje, įtakingi verslininkai kuria savo pramonės imperijas. Medvilnės verpyklos, anglių kasyklos ir geležies liejyklos kuria turtą tiems, kurie sugeba efektyviai plėtoti gamybą ir prekybą per kanalus ir geležinkelius.

Brass: Lancashire yra ekonominis strateginis žaidimas, kuriame žaidėjų sėkmė priklauso nuo gebėjimo kurti efektyvius prekybos tinklus, vystyti skirtingas pramonės šakas ir prisitaikyti prie nuolat besikeičiančių rinkos sąlygų. Žaidimas vyksta dvi eras – kanalų ir geležinkelių.

Player year

14+

Player count

2-4

Product time

60-120

Product language

EN

SKU: ROX401

BoardGameGeek

Vertinimas

BoardGameGeek8.2

Pagrindinės žaidimo mechanikos

Brass: Lancashire pagrindinė mechanika yra kortų panaudojimas veiksmams lentoje atlikti. Kiekviena korta gali būti panaudota keliais skirtingais būdais – įvairių pastatų statybai konkrečiame mieste, pramonės vystymui ar tinklų tiesimui. Žaidėjai vysto skirtingas pramonės šakas, iš kurių kiekviena turi savo unikalią paskirtį. Medvilnės verpyklos generuoja pagrindinį pelną, bet reikalauja rinkos medvilnei parduoti. Anglių kasyklos ir geležies liejyklos tiekia būtinus resursus pramonės plėtrai, o uostai atveria naujas prekybos galimybes. Prekybos tinklai yra kuriami per kanalus ir geležinkelius, kurie būtini prekių pardavimui ir resursų transportavimui. Kiekvieno resurso rinka yra baigtinė ir pilnai išnaudota – išnyksta. Tuomet žaidėjai yra priversti eškoti naujų galimybių. Pinigų valdymas taip pat tampa svarbus, nes skolinimasis, nors ir būtinas plėtrai, gali tapti rimta našta.

Strateginiai elementai

Kortų valdymas  – kiekviena korta gali būti naudojama statybai, tinklų plėtrai ar pramonės vystymui. Svarbu ne tik kokią kortą panaudoti, bet ir kada, nes tam tikri miestai ar pramonės šakos tampa vertingesni skirtingais žaidimo momentais.

Medvilnės pramonės vystymas yra pagrindinis pelno šaltinis, tačiau reikalauja rinkų prieinamumo. Žaidėjai turi strategiškai planuoti verpyklų statybą, atsižvelgdami į rinkų lokacijas ir jų išnaudojimo riziką. Aukštesnio lygio verpyklos generuoja didesnį pelną, bet reikalauja daugiau resursų ir turi didesnę riziką likti be rinkų.

Anglių ir geležies resursų valdymas – anglys reikalingos beveik visoms operacijoms, todėl stabilaus tiekimo užtikrinimas yra esminis. Geležies liejyklos ne tik generuoja pelną, bet ir tiekia būtiną žaliavą tolimesnei plėtrai. Svarbu strategiškai išdėstyti šias gamyklas tam, kad jos būtų prieinamos tiek jums, tiek jūsų konkurentams už atlygį.

Resursų pardavimui reikalingų kelių sukūrimas – kanalų eroje svarbu sukurti efektyvų tinklą, kuris jungia svarbiausius pramonės centrus, bet reikia atsiminti, kad šie kanalai bus pašalinti antroje eroje. Geležinkelių era siūlo naujas galimybes, bet reikalauja visiškai naujo ekonominio tinklo sukūrimo.

Uostų panaudojimas tampa svarbus vėlyvajame žaidime. Uostai suteikia stabilias užsienio rinkas, kurios niekada neišsenka. Tačiau jų statyba ir prijungimas prie tinklo reikalauja didelių investicijų, todėl svarbu teisingai pasirinkti laiką ir vietą.

Skolinimosi strategija reikalauja subtilaus balanso. Paskolos suteikia būtinus resursus plėtrai, bet kiekviena skola mažina galutinius taškus. Svarbu įvertinti, kada skolinimasis atneš didesnę naudą negu taškų praradimas.

Konkurentų infrastruktūros išnaudojimas – galimybė naudotis kitų žaidėjų anglimis, geležimi ar perekybos tinklų maršrutais gali sutaupyti brangius resursus, bet kartu generuoja pajamas konkurentams. Kartais verta leisti kitiems išvystyti tam tikras sritis, jeigu tai leidžia koncentruotis į pelningesnes operacijas.

Laiko pasirinkimas pastatų modernizacijai ir pardavimams reikalauja strateginio numatymo. Pernelyg ankstyva modernizacija gali išeikvoti resursus, o per daug vėlyva – leisti konkurentams užimti geriausias pozicijas. Prekių pardavimo laikas taip pat svarbus – kartais verta palaukti geresnių sąlygų ar strategiškai svarbaus momento.

Žaidimo komponentai

  • Dvipusė žaidimo lenta, vaizduojanti Lankašyro regioną
  • 4 žaidėjų lentos su gamyklų vietomis
  • Medvilnės verpyklų žetonai (4 lygiai)
  • Anglių kasyklų žetonai (3 lygiai)
  • Geležies liejyklų žetonai (2 lygiai)
  • Uostų žetonai
  • Laivų žetonai
  • Kanalų ir geležinkelių plytelės
  • Pinigų žetonai
  • Paskolų kortelės
  • Kortų kaladė su miestais ir veiksmais
  • Žaidėjų žymekliai ir rodyklės

Trumpos taisyklės

Brass Lancashire žaidimas vyksta per dvi skirtingas eras – kanalų ir geležinkelių laikotarpius. Kiekvienas žaidėjas pradeda su rankoje turimomis kortomis ir ribotu pinigų kiekiu. Savo ėjimo metu galima atlikti du veiksmus, naudojant kortas iš rankos su įvairių miestų pavadinimais. Jeigu naudojate konkretaus miesto kortą, veiksmą privalote atlikti tame mieste.

Kiekviena pramonės šaka turi savo specifinius reikalavimus ir veikimo principus. Medvilnės verpyklos, pagrindinė pelno generavimo šaka, reikalauja rinkų prekių pardavimui. Anglių kasyklos tiekia kurą gamyklų statybai ir veikimui, o geležies liejyklos gamina žaliavą tolimesnei pramonės plėtrai. Pardavimas vyksta per prekybos tinklus – kanalus pirmoje eroje ir geležinkelius antroje, kur kiekvienas tinklo elementas turi būti strategiškai suplanuotas.

Visos gamyklos turi būti prijungtos prie prekybos tinklų tam, kad galėtų parduoti savo prekes. Rinkos sistema yra dinamiška – kai rinka išnaudojama, ji tampa nebeprieinama. Žaidėjus tuomet bando ieškoti naujų pardavimo galimybių. Uostai tampa ypač svarbūs, nes jie suteikia galimybę parduoti prekes į užsienio rinkas. Žaidėjai gali skolintis pinigus iš banko, bet kiekviena paskola mažina galutinį taškų skaičių.

Kiekvienos eros pabaigoje yra skaičiuojami taškai už parduotas prekes ir išvystytą tinklą. Gamyklos, kurios neparduoda savo prekių, yra pašalinamos iš žaidimo. Pereinant iš kanalų į geležinkelių erą, visi kanalai pašalinami iš žaidimo lentos ir tuomet tiesiami geležinkeliai. Žaidimas baigiasi po antrosios eros įvertinimo. Nugalėtojas nustatomas pagal surinktų pinigų ir taškų sumą.

Svarbūs žaidimo elementai yra resursų valdymas, pramonės objektų išdėstymas, tinklų plėtra ir rinkų pasiekiamumas. Žaidėjai turi kruopščiai planuoti savo veiksmus, nes kiekvienas sprendimas turi ilgalaikes pasekmes tiek sau, tiek kitiems žaidėjams. Galimybė naudotis konkurentų sukurta infrastruktūra ir resursais prideda papildomą strateginį sluoksnį žaidimui.

Brass Lancashire yra vienas giliausių ekonominių strateginių žaidimų, puikiai perteikiantis industrializacijos laikotarpio dvasią ir iššūkius. Žaidimo mechanikos sukuria įtikinamą ekonominę resursų pergabenimo grandinę. Dviejų erų struktūra lemia dinamišką žaidimo eigą. O žaidėjų sėkmė priklauso nuo gebėjimo prisitaikyti prie besikeičiančių sąlygų ir išnaudoti konkurentų silpnybes. Įvairių resursų pergabenimo ekonomika su medvilnės verpyklomis, anglių kasyklomis ir geležies liejyklomis reikalauja strateginio planavimo gana toli į ateitį. Dvipusė žaidimo lenta ir kokybiškai pagaminti komponentai padeda sukurti įtraukiančią atmosferą, o skirtingų lygių gamyklų žetonai leidžia vizualiai sekti savo imperijos augimą.

Deja, šiuo metu prekės neturime

Praneškite man, kada ši prekė pasirodys prekyboje

Susipažinau su UAB Kadabra privatumo politika

Atsiliepimai

Prekę įvertinti gali tik ją įsigiję bei registruoti pirkėjai.

0.0/5
(0)

5 žvaigždės

4 žvaigždės

3 žvaigždės

2 žvaigždės

1 žvaigždė

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

Pirkėjų atsiliepimai

Įžeidžiantys bei reklaminio pobūdžio komentarai yra nepublikuojami. Šiame produkto puslapyje pateikiami mūsų pirkėjų komentarai.

Atsiliepimų dar nėra.

Player year

14+

Player count

2-4

Product time

60

Product language

EN

(0)
Product language

LT

(0)
Player year

12+

Player count

3-4

Product time

90-120

Product language

LT, RU

(0)
Product language

LT

(0)
Product language

EN

(0)
Product language

EN

(0)
Product language

EN

(0)
Player year

10+

Player count

2-4

Product time

30

Product language

EN

(0)
Product language

EN

(0)

Brass: Lancashire

XVIII amžiaus Lankašyro grafystėje, industrializacijos lopšyje, įtakingi verslininkai kuria savo pramonės imperijas. Medvilnės verpyklos, anglių kasyklos ir geležies liejyklos kuria turtą tiems, kurie sugeba efektyviai plėtoti gamybą ir prekybą per kanalus ir geležinkelius.

Brass: Lancashire yra ekonominis strateginis žaidimas, kuriame žaidėjų sėkmė priklauso nuo gebėjimo kurti efektyvius prekybos tinklus, vystyti skirtingas pramonės šakas ir prisitaikyti prie nuolat besikeičiančių rinkos sąlygų. Žaidimas vyksta dvi eras – kanalų ir geležinkelių.

Player year

14+

Player count

2-4

Product time

60-120

Product language

EN

(0)

SKU: ROX401

95 

Deja, šiuo metu prekės neturime
BoardGameGeek

Vertinimas

BoardGameGeek8.2
Aprašymas

Pagrindinės žaidimo mechanikos

Brass: Lancashire pagrindinė mechanika yra kortų panaudojimas veiksmams lentoje atlikti. Kiekviena korta gali būti panaudota keliais skirtingais būdais – įvairių pastatų statybai konkrečiame mieste, pramonės vystymui ar tinklų tiesimui. Žaidėjai vysto skirtingas pramonės šakas, iš kurių kiekviena turi savo unikalią paskirtį. Medvilnės verpyklos generuoja pagrindinį pelną, bet reikalauja rinkos medvilnei parduoti. Anglių kasyklos ir geležies liejyklos tiekia būtinus resursus pramonės plėtrai, o uostai atveria naujas prekybos galimybes. Prekybos tinklai yra kuriami per kanalus ir geležinkelius, kurie būtini prekių pardavimui ir resursų transportavimui. Kiekvieno resurso rinka yra baigtinė ir pilnai išnaudota – išnyksta. Tuomet žaidėjai yra priversti eškoti naujų galimybių. Pinigų valdymas taip pat tampa svarbus, nes skolinimasis, nors ir būtinas plėtrai, gali tapti rimta našta.

Strateginiai elementai

Kortų valdymas  – kiekviena korta gali būti naudojama statybai, tinklų plėtrai ar pramonės vystymui. Svarbu ne tik kokią kortą panaudoti, bet ir kada, nes tam tikri miestai ar pramonės šakos tampa vertingesni skirtingais žaidimo momentais.

Medvilnės pramonės vystymas yra pagrindinis pelno šaltinis, tačiau reikalauja rinkų prieinamumo. Žaidėjai turi strategiškai planuoti verpyklų statybą, atsižvelgdami į rinkų lokacijas ir jų išnaudojimo riziką. Aukštesnio lygio verpyklos generuoja didesnį pelną, bet reikalauja daugiau resursų ir turi didesnę riziką likti be rinkų.

Anglių ir geležies resursų valdymas – anglys reikalingos beveik visoms operacijoms, todėl stabilaus tiekimo užtikrinimas yra esminis. Geležies liejyklos ne tik generuoja pelną, bet ir tiekia būtiną žaliavą tolimesnei plėtrai. Svarbu strategiškai išdėstyti šias gamyklas tam, kad jos būtų prieinamos tiek jums, tiek jūsų konkurentams už atlygį.

Resursų pardavimui reikalingų kelių sukūrimas – kanalų eroje svarbu sukurti efektyvų tinklą, kuris jungia svarbiausius pramonės centrus, bet reikia atsiminti, kad šie kanalai bus pašalinti antroje eroje. Geležinkelių era siūlo naujas galimybes, bet reikalauja visiškai naujo ekonominio tinklo sukūrimo.

Uostų panaudojimas tampa svarbus vėlyvajame žaidime. Uostai suteikia stabilias užsienio rinkas, kurios niekada neišsenka. Tačiau jų statyba ir prijungimas prie tinklo reikalauja didelių investicijų, todėl svarbu teisingai pasirinkti laiką ir vietą.

Skolinimosi strategija reikalauja subtilaus balanso. Paskolos suteikia būtinus resursus plėtrai, bet kiekviena skola mažina galutinius taškus. Svarbu įvertinti, kada skolinimasis atneš didesnę naudą negu taškų praradimas.

Konkurentų infrastruktūros išnaudojimas – galimybė naudotis kitų žaidėjų anglimis, geležimi ar perekybos tinklų maršrutais gali sutaupyti brangius resursus, bet kartu generuoja pajamas konkurentams. Kartais verta leisti kitiems išvystyti tam tikras sritis, jeigu tai leidžia koncentruotis į pelningesnes operacijas.

Laiko pasirinkimas pastatų modernizacijai ir pardavimams reikalauja strateginio numatymo. Pernelyg ankstyva modernizacija gali išeikvoti resursus, o per daug vėlyva – leisti konkurentams užimti geriausias pozicijas. Prekių pardavimo laikas taip pat svarbus – kartais verta palaukti geresnių sąlygų ar strategiškai svarbaus momento.

Žaidimo komponentai

  • Dvipusė žaidimo lenta, vaizduojanti Lankašyro regioną
  • 4 žaidėjų lentos su gamyklų vietomis
  • Medvilnės verpyklų žetonai (4 lygiai)
  • Anglių kasyklų žetonai (3 lygiai)
  • Geležies liejyklų žetonai (2 lygiai)
  • Uostų žetonai
  • Laivų žetonai
  • Kanalų ir geležinkelių plytelės
  • Pinigų žetonai
  • Paskolų kortelės
  • Kortų kaladė su miestais ir veiksmais
  • Žaidėjų žymekliai ir rodyklės

Trumpos taisyklės

Brass Lancashire žaidimas vyksta per dvi skirtingas eras – kanalų ir geležinkelių laikotarpius. Kiekvienas žaidėjas pradeda su rankoje turimomis kortomis ir ribotu pinigų kiekiu. Savo ėjimo metu galima atlikti du veiksmus, naudojant kortas iš rankos su įvairių miestų pavadinimais. Jeigu naudojate konkretaus miesto kortą, veiksmą privalote atlikti tame mieste.

Kiekviena pramonės šaka turi savo specifinius reikalavimus ir veikimo principus. Medvilnės verpyklos, pagrindinė pelno generavimo šaka, reikalauja rinkų prekių pardavimui. Anglių kasyklos tiekia kurą gamyklų statybai ir veikimui, o geležies liejyklos gamina žaliavą tolimesnei pramonės plėtrai. Pardavimas vyksta per prekybos tinklus – kanalus pirmoje eroje ir geležinkelius antroje, kur kiekvienas tinklo elementas turi būti strategiškai suplanuotas.

Visos gamyklos turi būti prijungtos prie prekybos tinklų tam, kad galėtų parduoti savo prekes. Rinkos sistema yra dinamiška – kai rinka išnaudojama, ji tampa nebeprieinama. Žaidėjus tuomet bando ieškoti naujų pardavimo galimybių. Uostai tampa ypač svarbūs, nes jie suteikia galimybę parduoti prekes į užsienio rinkas. Žaidėjai gali skolintis pinigus iš banko, bet kiekviena paskola mažina galutinį taškų skaičių.

Kiekvienos eros pabaigoje yra skaičiuojami taškai už parduotas prekes ir išvystytą tinklą. Gamyklos, kurios neparduoda savo prekių, yra pašalinamos iš žaidimo. Pereinant iš kanalų į geležinkelių erą, visi kanalai pašalinami iš žaidimo lentos ir tuomet tiesiami geležinkeliai. Žaidimas baigiasi po antrosios eros įvertinimo. Nugalėtojas nustatomas pagal surinktų pinigų ir taškų sumą.

Svarbūs žaidimo elementai yra resursų valdymas, pramonės objektų išdėstymas, tinklų plėtra ir rinkų pasiekiamumas. Žaidėjai turi kruopščiai planuoti savo veiksmus, nes kiekvienas sprendimas turi ilgalaikes pasekmes tiek sau, tiek kitiems žaidėjams. Galimybė naudotis konkurentų sukurta infrastruktūra ir resursais prideda papildomą strateginį sluoksnį žaidimui.

Brass Lancashire yra vienas giliausių ekonominių strateginių žaidimų, puikiai perteikiantis industrializacijos laikotarpio dvasią ir iššūkius. Žaidimo mechanikos sukuria įtikinamą ekonominę resursų pergabenimo grandinę. Dviejų erų struktūra lemia dinamišką žaidimo eigą. O žaidėjų sėkmė priklauso nuo gebėjimo prisitaikyti prie besikeičiančių sąlygų ir išnaudoti konkurentų silpnybes. Įvairių resursų pergabenimo ekonomika su medvilnės verpyklomis, anglių kasyklomis ir geležies liejyklomis reikalauja strateginio planavimo gana toli į ateitį. Dvipusė žaidimo lenta ir kokybiškai pagaminti komponentai padeda sukurti įtraukiančią atmosferą, o skirtingų lygių gamyklų žetonai leidžia vizualiai sekti savo imperijos augimą.

Likučiai

Deja, šiuo metu prekės neturime

Praneškite man, kada ši prekė pasirodys prekyboje

Susipažinau su UAB Kadabra privatumo politika

Atsiliepimai (0)

Atsiliepimai

Prekę įvertinti gali tik ją įsigiję bei registruoti pirkėjai.

0.0/5
(0)

5 žvaigždės

4 žvaigždės

3 žvaigždės

2 žvaigždės

1 žvaigždė

(0)

(0)

(0)

(0)

(0)

Pirkėjų atsiliepimai

Įžeidžiantys bei reklaminio pobūdžio komentarai yra nepublikuojami. Šiame produkto puslapyje pateikiami mūsų pirkėjų komentarai.

Atsiliepimų dar nėra.

 95

Deja, šiuo metu prekės neturime