Pagrindinės žaidimo mechanikos
Brass: Lancashire pagrindinė mechanika yra kortų panaudojimas veiksmams lentoje atlikti. Kiekviena korta gali būti panaudota keliais skirtingais būdais – įvairių pastatų statybai konkrečiame mieste, pramonės vystymui ar tinklų tiesimui. Žaidėjai vysto skirtingas pramonės šakas, iš kurių kiekviena turi savo unikalią paskirtį. Medvilnės verpyklos generuoja pagrindinį pelną, bet reikalauja rinkos medvilnei parduoti. Anglių kasyklos ir geležies liejyklos tiekia būtinus resursus pramonės plėtrai, o uostai atveria naujas prekybos galimybes. Prekybos tinklai yra kuriami per kanalus ir geležinkelius, kurie būtini prekių pardavimui ir resursų transportavimui. Kiekvieno resurso rinka yra baigtinė ir pilnai išnaudota – išnyksta. Tuomet žaidėjai yra priversti eškoti naujų galimybių. Pinigų valdymas taip pat tampa svarbus, nes skolinimasis, nors ir būtinas plėtrai, gali tapti rimta našta.
Strateginiai elementai
Trumpos taisyklės
Brass Lancashire žaidimas vyksta per dvi skirtingas eras – kanalų ir geležinkelių laikotarpius. Kiekvienas žaidėjas pradeda su rankoje turimomis kortomis ir ribotu pinigų kiekiu. Savo ėjimo metu galima atlikti du veiksmus, naudojant kortas iš rankos su įvairių miestų pavadinimais. Jeigu naudojate konkretaus miesto kortą, veiksmą privalote atlikti tame mieste.
Kiekviena pramonės šaka turi savo specifinius reikalavimus ir veikimo principus. Medvilnės verpyklos, pagrindinė pelno generavimo šaka, reikalauja rinkų prekių pardavimui. Anglių kasyklos tiekia kurą gamyklų statybai ir veikimui, o geležies liejyklos gamina žaliavą tolimesnei pramonės plėtrai. Pardavimas vyksta per prekybos tinklus – kanalus pirmoje eroje ir geležinkelius antroje, kur kiekvienas tinklo elementas turi būti strategiškai suplanuotas.
Visos gamyklos turi būti prijungtos prie prekybos tinklų tam, kad galėtų parduoti savo prekes. Rinkos sistema yra dinamiška – kai rinka išnaudojama, ji tampa nebeprieinama. Žaidėjus tuomet bando ieškoti naujų pardavimo galimybių. Uostai tampa ypač svarbūs, nes jie suteikia galimybę parduoti prekes į užsienio rinkas. Žaidėjai gali skolintis pinigus iš banko, bet kiekviena paskola mažina galutinį taškų skaičių.
Kiekvienos eros pabaigoje yra skaičiuojami taškai už parduotas prekes ir išvystytą tinklą. Gamyklos, kurios neparduoda savo prekių, yra pašalinamos iš žaidimo. Pereinant iš kanalų į geležinkelių erą, visi kanalai pašalinami iš žaidimo lentos ir tuomet tiesiami geležinkeliai. Žaidimas baigiasi po antrosios eros įvertinimo. Nugalėtojas nustatomas pagal surinktų pinigų ir taškų sumą.
Svarbūs žaidimo elementai yra resursų valdymas, pramonės objektų išdėstymas, tinklų plėtra ir rinkų pasiekiamumas. Žaidėjai turi kruopščiai planuoti savo veiksmus, nes kiekvienas sprendimas turi ilgalaikes pasekmes tiek sau, tiek kitiems žaidėjams. Galimybė naudotis konkurentų sukurta infrastruktūra ir resursais prideda papildomą strateginį sluoksnį žaidimui.
Brass Lancashire yra vienas giliausių ekonominių strateginių žaidimų, puikiai perteikiantis industrializacijos laikotarpio dvasią ir iššūkius. Žaidimo mechanikos sukuria įtikinamą ekonominę resursų pergabenimo grandinę. Dviejų erų struktūra lemia dinamišką žaidimo eigą. O žaidėjų sėkmė priklauso nuo gebėjimo prisitaikyti prie besikeičiančių sąlygų ir išnaudoti konkurentų silpnybes. Įvairių resursų pergabenimo ekonomika su medvilnės verpyklomis, anglių kasyklomis ir geležies liejyklomis reikalauja strateginio planavimo gana toli į ateitį. Dvipusė žaidimo lenta ir kokybiškai pagaminti komponentai padeda sukurti įtraukiančią atmosferą, o skirtingų lygių gamyklų žetonai leidžia vizualiai sekti savo imperijos augimą.
5 žvaigždės
4 žvaigždės
3 žvaigždės
2 žvaigždės
1 žvaigždė
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)